Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sammen med en Jente i over 7 mnd. Ble slutt i dag.

Hun har den siste tiden begynt å henge en del med en gammel klassekamerat. Hun har forsåvidt en del guttevenner.

Jeg har alltid hatt en følelse på at det kan hende at noe mellom henne og guttevennene skjer. Jeg vet Åssen mange gutter tenker, derfor jeg har hatt en følelse på det.

I dag var den gamle klassekameraten hjemme hos henne i flere timer. De så på film og plutselig så kysset han henne(Etter hva hun har fortalt meg). Jeg har sagt til henne at jeg egentlig ikke er så glad i at hun henger med andre gutter, men det skal jo ikke ha noe å si sånn egentlig. Men å ha en gutt hjemme hos seg alene i flere timer syntes jeg ikke er greit, hvertfall når jeg ikke kjenner Ham. Hun mente på at han var Homofil også…

Jeg endte med å slå opp. Mest grunnet at jeg hadde rett med at dette kunne skje, og at det var utroskap. 

Noen andre som har opplevd lignende?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gammel er hun?

Anonymkode: 42c4e...2b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gammel er hun?

Hun er snart 18

AnonymBruker
Skrevet

Da er hun ganske ung og pga alderen hennes er hun også ganske naiv. Dette er vanlig hos unge jenter. Følg magefølelsen din. En homofil gutt vil jo ikke bare begynne å kysse en jente. Kan jo hende hun sier sannheten at det ikke var mer enn et kyss. Men siden du har uttrykt at du ikke liker at hun henger så nye med andre gutter og hun likevel gjør det er det et rødt flagg

Skrevet

Hvis han kysset henne uten forvarsel vil jeg ikke si at det kvalifiserer som utroskap. Han høres imidlertid ut som en fyr som mangler sosiale antenner. Hva gutter tenker spiller egentlig ingen rolle så lenge hun er til å stole på, det er jo i utgangspunktet ikke hun som har gjort noe galt her. Kanskje burde hun ha lest hva han var ute etter, men det er umulig å si uten å kjenne forholdet mellom de to.

Jeg ville latt det passere og personlig synes jeg det må være lov å ha venner av motsatt kjønn. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Høres lurt ut å slå opp. Hvis man ikke klarer å store på hverandre er ikke forholdet bra. Og hvis det blir usikkerhet rundt venner er det heller ikke bra. Kanskje hun ikke er klar for å ha kjæreste egentlig. 

Anonymkode: 4f48b...cd3

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Smart gjort. Damer som skal drive og henge med andre menn når de har kjæreste er ikke verdt å satse på.

Anonymkode: 1e126...89b

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
User01928477228 skrev (11 timer siden):

Hun har den siste tiden begynt å henge en del med en gammel klassekamerat. Hun har forsåvidt en del guttevenner.

Jeg har alltid hatt en følelse på at det kan hende at noe mellom henne og guttevennene skjer. Jeg vet Åssen mange gutter tenker, derfor jeg har hatt en følelse på det.

I dag var den gamle klassekameraten hjemme hos henne i flere timer. De så på film og plutselig så kysset han henne(Etter hva hun har fortalt meg). Jeg har sagt til henne at jeg egentlig ikke er så glad i at hun henger med andre gutter, men det skal jo ikke ha noe å si sånn egentlig. Men å ha en gutt hjemme hos seg alene i flere timer syntes jeg ikke er greit, hvertfall når jeg ikke kjenner Ham. Hun mente på at han var Homofil også…

Jeg endte med å slå opp. Mest grunnet at jeg hadde rett med at dette kunne skje, og at det var utroskap. 

Hun er ung og dum. Ikke døm henne hardt for det.

Men ja du gjorde noe bra for deg selv og det var å gi slipp på forholdet. Vent med forhold til dere er over 20år, da har frontal lappen modnet litt mer.

Anonymkode: 2ed73...96c

AnonymBruker
Skrevet

Kysset de? Kysset hun tilbake? Eller ble hun kysset uten å ville det?

Anonymkode: 95d49...b17

Skrevet

Kysset de? Kysset hun tilbake? Eller ble hun kysset uten å ville det?

Hun ble kysset av han. Hun dyttet han vekk sier hun.

Så hvis det stemmer så var det ikke direkte hennes feil. Men hun inviterer han hjem. Selvom jeg har sagt flere ganger hvordan de fleste gutter tenker. Hun har hengt med han her først nå i det siste. Det er ikke vært et vennskap i flere år.

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, Jdz said:

Hvis han kysset henne uten forvarsel vil jeg ikke si at det kvalifiserer som utroskap. Han høres imidlertid ut som en fyr som mangler sosiale antenner. Hva gutter tenker spiller egentlig ingen rolle så lenge hun er til å stole på, det er jo i utgangspunktet ikke hun som har gjort noe galt her. Kanskje burde hun ha lest hva han var ute etter, men det er umulig å si uten å kjenne forholdet mellom de to.

Jeg ville latt det passere og personlig synes jeg det må være lov å ha venner av motsatt kjønn. 

I grunn enig, men her har hun utvist så dårlig dømmekraft at hun nesten må velge mellom venner av motsatt kjønn eller forhold. "Han er homofil" er den eldste unnskyldningen i boka. 

Anonymkode: 3efc9...0c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

I grunn enig, men her har hun utvist så dårlig dømmekraft at hun nesten må velge mellom venner av motsatt kjønn eller forhold. "Han er homofil" er den eldste unnskyldningen i boka. 

Anonymkode: 3efc9...0c7

Hun mener han sa til henne at han er homofil og at hun stolte på det. Jeg var alltid usikker på om han faktisk var det. Og det har jeg nå fått bevist. Nå tror hun at han liker begge skjønn.

AnonymBruker
Skrevet
User01928477228 skrev (5 minutter siden):

Så hvis det stemmer så var det ikke direkte hennes feil. Men hun inviterer han hjem. Selvom jeg har sagt flere ganger hvordan de fleste gutter tenker. Hun har hengt med han her først nå i det siste. Det er ikke vært et vennskap i flere år.

Så du straffer henne faktisk fordi hun ble kysset mot sin vilje??

Hun inviterte han hjem, det gir han IKKE rett til å kysse henne.

Menn flest tenker IKKE at det er greit kysse kvinner mot deres vilje!! Det er kun menn som ikke skjønner grenser som tenker slik, menn som tror de har rett til å bestemme over kvinner, og ikke tar nei for ett nei...

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Så du straffer henne faktisk fordi hun ble kysset mot sin vilje??

Hun inviterte han hjem, det gir han IKKE rett til å kysse henne.

Menn flest tenker IKKE at det er greit kysse kvinner mot deres vilje!! Det er kun menn som ikke skjønner grenser som tenker slik, menn som tror de har rett til å bestemme over kvinner, og ikke tar nei for ett nei...

Han hadde tydeligvis spurt henne om vi fortsatt var sammen. Da svarte hun ja, men vi tar noen dager uten å møtes siden vi har møtes så mye i det siste.

Og da tolket han det som at vi ikke var sammen mener hun. Uansett mye som skurrer her. Og til slutt fikk magefølelsen min rett. Bra det skjer nå og ikke når man er gift tenker jeg.

Skrevet

Som du opplevde, disse vennene er oftest ikke venner, kun noen som venter på noe mer. Desverre er kvinner veldig dårlig på å kjenne igjen hvem som bare ønsker å utnytte de.

Men hun lærte på den tøffe måte da 

• Liker 1
Skrevet
User01928477228 skrev (11 timer siden):

Godt valg! Null-toleranse for sånt, og lignende. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
User01928477228 skrev (8 minutter siden):

Han hadde tydeligvis spurt henne om vi fortsatt var sammen. Da svarte hun ja, men vi tar noen dager uten å møtes siden vi har møtes så mye i det siste.

Og da tolket han det som at vi ikke var sammen mener hun. Uansett mye som skurrer her. Og til slutt fikk magefølelsen min rett. Bra det skjer nå og ikke når man er gift tenker jeg.

Ja det er nok like greit, det er vondt nok å bli kysset mot sin vilje, om man ikke skal bli anklaget for utroskap av det i tillegg. Da har man det bedre som singel, enn å bli beskyldt for slike ting av kjæresten sin...

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
User01928477228 skrev (7 timer siden):

Hun dytter han vekk!

Hun stoler på deg og forteller det. Det viser at du kan stole på henne!

Jeg synes du har tabbe deg ut!!

Det eneste "gale" hun har gjort er å ha han på besøk.

Han har ingen rett til å kysse henne selv om hun inviterte han på besøk. Han har misbrukt hennes tillit.

Det er ikke sant at de fleste gutter tror de bare kan forsyne seg hvis de har jentevenner!

Jeg synes du skal beklage at du reagerte så voldsomt, og fortsette som kjærester!

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...