AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #1 Skrevet 11. juli 2024 Hadde en avtale om at kjæresten skulle ringe meg en kveld nå nylig. Han har akkurat reist hjem på ferie til sin familie og er jo sånn sett opptatt. Vi hadde avtale om at han skulle ringe men det glemte han altså. Han ringte meg derimot noen timer senere, da jeg sendte mld og lurte på om jeg var glemt. Jeg var jo litt skuffet og lei meg, liker ikke akkurat bli glemt, men viste forståelse for det han sa, at det hadde gått i ett og det glapp ut av hodet hans. Tenkte ikke så mye over at da var nok ikke følelsene hans som de skulle... Min venninne derimot sa det, at dette kunne jeg da ikke finne meg i, for en forelsket mann ville jo aldri ha glemt å ringe?! Og han kunne jo ikke være nok glad i meg når han ikke klarte holde en avtale. Hvor viktig var jeg får han egentlig? Hun syns det var all grunn til å lure på kjærligheten hans. Jeg er litt satt ut. Er det slik at man ikke skal kunne godta at det går an å glemme? Er det ensbetydende med at han ikke er nok glad i meg? Jeg syns det er å overreagere. Hva syns dere, har hun eller jeg rett? PS. Jeg tilga han og forsto men var ærlig om følelsene mine. Men alt er bra mellom oss nå. Anonymkode: 545cd...3b1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #2 Skrevet 11. juli 2024 Ærlig talt, hva slags råd er det fra en venninne? 🙄Her er det hun som er på viddene! Klart en forelsket mann kan glemme en telefon avtale når det er mye som skjer rundt ham. Vi menn klarer ikke multitaske så godt. Ingen grunn til å betvile kjærligheten, vær rause med hverandre. Han ble bare distrahert! Utrolig kommentar fra din venninne! Jeg har selv vært stor forelsket og glemt både telefon og tidspunkt for date. Hadde litt mye som sto på rundt meg og selv om jeg gledet meg så ramlet det ut. Hun tok det med fatning. Hadde hun slått opp ville jeg trodd hun var helt koko. Mann 41 Anonymkode: 0cb54...e7d 7 4
Kinksten Skrevet 11. juli 2024 #4 Skrevet 11. juli 2024 Om man legger listen der for å avslutte forhold, så bør venninnen din forberede seg på å leve et liv alene 9 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #5 Skrevet 11. juli 2024 Venninnen din er dust Anonymkode: 38340...31d 5
Virrevirrevapp Skrevet 11. juli 2024 #6 Skrevet 11. juli 2024 Alle kan glemme, inkludert forelskede folk. 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #7 Skrevet 11. juli 2024 👀🫣😂 Hun er koko. Kjæresten min har flere ganger måtte utsette tlf avtaler pga barna/familie situasjoner. Noen ganger har jeg også vært for sliten og skrevet jeg ikke orker(også barn etc) Men vi har et utrolig fint og sunt forhold. Og vi stiller alltid opp ved krise/om vi virkelig trenger å prate. Anonymkode: 6c926...101 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #8 Skrevet 11. juli 2024 Hun er ekstremt usikker og det hele blomstrer ut i ko-ko meninger om weirde ting hun aner null om. Anonymkode: 91ac6...aad 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #9 Skrevet 11. juli 2024 Venninnen din er rablende gal. Enten vil hun at du skal gå fra fyren, og hang seg etter den tynneste tråden hun fant i så måte, eller så har hun kun sett det hun tror er kjærlighet i en eller annen Disney-film. Anonymkode: 229a2...2fd 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #10 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): ! Og han kunne jo ikke være nok glad i meg når han ikke klarte holde en avtale. Hvor viktig var jeg får han egentlig? Hun syns det var all grunn til å lure på kjærligheten hans. J Anonymkode: 545cd...3b1 Jeg må nok skille meg etter 30+ års ekteskap fordi mannen min har glemt å ringe meg som avtalt to ganger denne uken, og da er han nok ikke glad i meg lenger. At han er opptatt med andre ting, og at ting går i glemmeboka når det skjer så mye annet er irrelevant, for ingenting kan vel være viktigere enn meg! Dette var ironisk, men når man er i et langvarig forhold vil det slike ting skje, til og med etter mange års samliv. Jeg har også glemt å ringe mannen min av og til fordi det har skjedd så mye annet uten at han har brutt av den grunn. Hvis venninnen din har denne standarden i sine forhold vil hun oppleve mange skuffelser! Raushet er en fin ting i et forhold! Anonymkode: b2bfa...27b 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #11 Skrevet 11. juli 2024 Tullinger begge to. At du blir skuffa når du vet han er på ferie m familien, og glemmer telefon samtale. Mannen min er på treff en gang i året i 4 dager. Og jeg blir ikke skuffa eller lei meg hvis han glemmer å ringe en kveld selv om vi har avtale. Jeg tar meg av ungene, og hjem. Eneste jeg kan reagere på, er hvis han ikke holder meg up to date på kjøreturen med mc da det er 12 timer kjøring, og veldig mye ulykker med mc hvert eneste år.. pga inkompetente sjåfører og bilister, da kan jeg reagere. Men ellers, nei.. tenker at du er veldig needy. Det er deal braker for min del. Veldig kravstore kvinnfolk har blitt med mannfolk og ser jo på mange måter hvorfor kvinnfolk er blitt tømme stasjoner bare.. anbefaler å chille. Og du tilgav han? Hva faen er det for noe tull???? Fortsetter du videre med den oppførselen lover jeg du blir singel rimelig fort. Chill!!! Vær med oppegående venner. Ikke venninna di i allefall, hun virker helt blåst i toppetasjen. Anonymkode: c946c...445
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå