Gå til innhold

Voksen mann med barn sa jeg er unormal fordi han kjente en klump (livmorshalsen?) i skjeden min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk høre av en mann at man kan se og kjenne en stor klump i kjeden min og at jeg derfor er unormal. Gikk først til fastlege som sa at alt er normalt, betalte så dyre dommer hos spesialist som sa alt er normalt og avkreftet livmorfremfall på alle måter. Hun sa dog at jeg har en litt kort skjede som er helt normalt og at derfor er det mulig denne mannen kan ha følt livmorshalsen min. Fremdeles føler jeg noe er unormalt etter den kommentaren, har noen andre med kort skjede samme «problem»?

Skriver det i anførselstegn fordi jeg har et godt sexliv og er ikke plaget. Men overtenker mye om noe er unormalt og legene ikke ser det. Kan selv kjenne livsmorshalsen om jeg stikker fingeren inn. Flaut om andre menn tenker jeg er unormal når vi har sex. 

Anonymkode: cf7dd...fe8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn som hater kvinner, altså. Traff også en sånn en, og stakk da jeg skjønte tegninga. 

Anonymkode: 9dcfe...62f

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Fant han G-punktet, eller? 🤣 

En mann jeg var med, mente han kunne kjenne på skjeden min om jeg hadde ligget med noen andre siden sist.

Han trodde virkelig på det selv også altså, han var ikke bare sjalu. 

Noen menn tror de har så sinnsykt peiling på vagina at de omtrent kan mansplaine til oss kvinner hvordan de fungerer.. 

Noen få menn er også litt slemme, prøver å si noe litt nedsettende. Tenk om du skulle sagt til han, at han hadde en unormal penis.. 

Selvfølgelig har legene mer peiling. Ikke tenk noe på det. 

Jeg kjenner klumper der inni og har ikke fått noe annet enn skryt 😃

Anonymkode: dc12d...906

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fikk høre av en mann at man kan se og kjenne en stor klump i kjeden min og at jeg derfor er unormal. 

Av og til kan du faktisk kjenne klumper av avføring som ligger i tarmen ved siden av "kjeden". Det vil naturlig nok variere. Kan ha vært det han har kjent. 

Anonymkode: bd542...23d

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det. Heter. Ikke. Kjeden.

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :hjerte: Han kikket inn og kjente og sa det var noe unormalt, tror ikke fet var avføring og livmorhalsen er min eneste logiske forklaring da jeg kjenner den selv, avhengig av syklus oftere enn andre. Redd den er litt for langt ned, men har ingen å sammenligne med. Kjeden kom opp en gang som skrivefeil, resten står det skrevet riktig 😊

AnonymBruker
Skrevet

Men hva har det med saken å gjøre at han har barn, var barnet med i senga også? 

Anonymkode: 49a0f...f4e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig å kjenne livmorhalsen når en har fingrene inne i skjeden på en kvinne under sex. Det er også vanlig at denne kan variere en god del i størrelse. Jeg har kjent både små og relativt store på kvinner, selv om de ikke har født barn. Så du er nok helt normal, ts😊 

-mann 

Anonymkode: 3eb9e...0ae

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

På vegne av mannen du møtte: Unnskyld. 

Du har sjekket deg hos fagpersoner, du er normal. Hilsen M40.

Anonymkode: c66a6...55a

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du vet hun har spiral om det stikker midt på skaftet når en dypper dypt.

TS, du er helt normal du. Han må gudene vite, som vet så lite.

Finn deg en mer robust kar du, en som leser seg opp før han trykker på alarmknappen når han møter en bump i veien/skjeden.

Så til dere som har dyslexi som meg. Husk at kjede(n) har en bruk for når en glir med motorsykkelen, mens skjeden er gull når en glir med dama.

Så om du treffer en bulk, senk farten, og nyt reisen. Går du for fort frem, så kan det fort bli din siste tur.

The freerunning stoick

Anonymkode: 7992c...a04

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fikk høre av en mann at man kan se og kjenne en stor klump i kjeden min og at jeg derfor er unormal. Gikk først til fastlege som sa at alt er normalt, betalte så dyre dommer hos spesialist som sa alt er normalt og avkreftet livmorfremfall på alle måter. Hun sa dog at jeg har en litt kort skjede som er helt normalt og at derfor er det mulig denne mannen kan ha følt livmorshalsen min. Fremdeles føler jeg noe er unormalt etter den kommentaren, har noen andre med kort skjede samme «problem»?

Skriver det i anførselstegn fordi jeg har et godt sexliv og er ikke plaget. Men overtenker mye om noe er unormalt og legene ikke ser det. Kan selv kjenne livsmorshalsen om jeg stikker fingeren inn. Flaut om andre menn tenker jeg er unormal når vi har sex. 

Jeg vet ikke om det her er til hjelp men kan si hva jeg opplevde. Jeg møtte ei jente for sex og når vi hadde sex så sa hun at jeg gikk i bunn i fitta hennes og det var ubehagelig. Vi måtte finne andre stillinger og det fungerte fint for henne.  min pikke er ikke ekstremt stor men 17cm. Med henne ble det mye sex over lenget tid. Det hun da likte best var å sitte på meg i sofa. Hun fikk da deilig orgasme. Det ble slutt for flytte og savner henne. Om det kan være det samme for deg vet jeg ikke,

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke tenke meg dette var noe annet enn godt ment 

Jeg har ligget med ganske mange, så er en del å sammenligne med, og opplevde jeg plutselig en kvinne som hadde en svær klump inni vagina som jeg aldri har vært i nærheten å kjenne før, så kunne jeg funnet å å nevnt det for henne, klumper i kroppen kan som kjent være farlig. Kjebbew det ut som jeg har tre testikkeler, så ville jeg satt pris på at noen brydde seg nok til å si det til meg om jeg ikke hadde merket det selv 

Men som vi ser her så har kvinner en tendens til å tolke menn på verst tenkelige måte

Anonymkode: 6967f...f97

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk alle sammen, dette var beroligende å høre 😃 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

har noen andre med kort skjede samme «problem»?

Skriver det i anførselstegn fordi jeg har et godt sexliv og er ikke plaget. Men overtenker mye om noe er unormalt og legene ikke ser det. 

Du er helt normal og har ikke noe «problem». 😊

Slutt å overtenk. Ta det for hva det var, en ignorant kommentar fra en man som ikke vet hva han snakker om.

AnonymBruker
Skrevet

Livmorhalsen «oppleves» forskjellig på ulike steder i syklusen også, btw. Kan «komme ned» mot mens og så trekke seg til bake igjen. 

Anonymkode: b160e...10b

Skrevet (endret)

Det der ville jeg ledd av på dine vegne e! 🤣 Så, mannen har lite peiling og mener at han er ekspert? Det finnes MASSEVIS av variasjon mellom menneskekropper! Kort kjede som ikke plager deg er jo ikke noe å tenke over. Hadde sex gjort vondt så hadde kanskje kortere penis hjulpet. Altså: slutt å tenke så mye på denne dumme kommentaren! :)

Endret av katties
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, det er jo flaut. Men det er ikke flaut for deg, ts. Det er flaut for dem, deres foreldre og deres lærer ansvarlig for biologi, kroppens oppbygging inkludert. 

Det er viktig å være i stand til å identifisere hvem følelser tilhører. Og det er enda viktigere å være trygg på at andres følelser tilhører dem. Vi står fritt til å velge å dele dem (noe vi ofte men langt fra alltid med hell kan gjøre med mennesker vi er glade i). Men vi står også fritt til å velge å ikke dele følelsene, ikke ta dem innover oss, ikke tenke på dem i det hele. Det er i de aller, aller fleste tilfeller det eneste rasjonelle valget rundt fremmede eller bekjente, og et godt valg rundt irrasjonelle venner og slekt.

Du valgte å dele en rimelig tilfeldig sexpartnere følelser. Det er et valg du kan øve på å endre. Det du ikke kan endre er andre, deres valg og deres emosjoner. Du kan alltid endre deg selv. 

Anonymkode: 14d4b...717

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken syk type var det der?? Han kikket inn i vagina?? Hva pokker, var han gynekolog eller? Nasty type…🤢

Anonymkode: 63962...06a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...