Gå til innhold

Vann siver inni slufsa når jeg bader?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere enn meg som får vann inni fiffi når dere legger dere i badekaret?

Hater det og det føles jævlig ekkelt og uhygenisk for slufsa. Har ikke født så ho er ikke ellers romslig.

Liker ikke å bade på grunn av dette. 

Har dere tips? Har prøvd å knipe igjen, men det er jo slitsomt i lengden når man vil slappe av i badet. 

Håper at dette er noe flere plages med så vi kan plages sammen 

Anonymkode: 7e873...9ec

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har selv opplevd å få smertefull bakteriell vaginose av karbad, så holder meg til dusjing.

Anonymkode: 79750...c82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er sånn for de aller, aller fleste. Med yoga for eksempel er jo skrekken «fittefis». Fælt ord 🫣

Jeg var med på et gjørmeløp og fortalte noen venninner om opplevelsen med gjørma som da gikk inn. Ei av de ble helt sjokkert og kunne ikke forstå hvordan det gikk an. Opplevde det som et «jeg må være så stram i forhold til deg» og litt nedlatende. 

Anonymkode: 9ee56...83a

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd, og jeg bader masse. Det må handle om hvordan man er konstruert, noen er jo "romsligere" dere nede enn andre selv om de ikke har født.

Anonymkode: 7f37a...02b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Aldri merket 🤣

Anonymkode: 2696b...bf1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En del er veldig romslige. Men dette er visst ikke ok å si. Selv om det er fakta, forstå det den som kan.

Anonymkode: 3ee6e...5b7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror det er sånn for de aller, aller fleste. Med yoga for eksempel er jo skrekken «fittefis». Fælt ord 🫣

Jeg var med på et gjørmeløp og fortalte noen venninner om opplevelsen med gjørma som da gikk inn. Ei av de ble helt sjokkert og kunne ikke forstå hvordan det gikk an. Opplevde det som et «jeg må være så stram i forhold til deg» og litt nedlatende. 

Jeg forstår at det ikke kan ha vært moro å høre, men det er vel kjipest fordi det jo er noe sannhet i det? Og jeg sier dette nå som ei som opplever fittefis på yoga og vann inn i "slufsa" (fy søren for et usexy ord).

Derimot har jeg hatt to forskjellige perioder hvor jeg har vært sterkere pga trening, og i disse periodene opplevde jeg aldri disse tingene lenger. Vann holdt seg automatisk ute når jeg badet uten at jeg måtte knipe, og ingen fittefis lenger verken under yoga eller sex, selv ikke når mannen var veldig stor.

Så ble jeg utrent igjen, og de kom tilbake. Så ble jeg trent igjen, og de forsvant. Og så nå da.. Tilbake til fittefis, men drømmer tilbake til mine stramme dager.

Anonymkode: b2d93...a40

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hel vanlig her ja, både før og etter at jeg fikk barn. Er godt trent uten at det har hjulpet noe, så det er nok konstruksjonen som er slik. 

Anonymkode: e2f0d...893

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjedde med meg forrige helg 🤨🫠 Var i badeland og plutselig kjenner jeg at det renner ut av meg i sånn en halvtime etterpå. Fødte for et års tid siden da, så det tar tid. Lært meg nå å presse ut vannet mens jeg er i dusjen etterpå, så slipper bilsete å bli vått 😅😅

Anonymkode: 77826...a49

AnonymBruker
Skrevet

Samme skjer med nesa mi. Når jeg har badet lenge renner det vann ut av nesa når jeg bøyer meg fremover lenge etterpå.

Anonymkode: bae66...f09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd, verken før eller etter barn. 

Anonymkode: a52e5...22f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kanskje hun er mer forknytt enn deg? Og mindre følsom i underlivet? Bedre å være litt "romslig" og følsom enn forknytt og følelsesløs ;)

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Derimot har jeg hatt to forskjellige perioder hvor jeg har vært sterkere pga trening, og i disse periodene opplevde jeg aldri disse tingene lenger. Vann holdt seg automatisk ute når jeg badet uten at jeg måtte knipe, og ingen fittefis lenger verken under yoga eller sex, selv ikke når mannen var veldig stor.

Anonymkode: b2d93...a40

Det der er i hvertfall tull. Det er ingen som er så stram at det ikke kommer inn vann i det hele tatt. Da har du et problem, som vaginisme e.l. At du ikke kjenner at det kommer vann inn er noe annet.
Alle damer får vann inn i skjeden når de bader, men ikke alle merker det like godt. Og fittefis forekommer hos alle av og til, og er forårsaket av både friksjon og luft.

Anonymkode: c47da...b26

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte gjør du knipeøvelser? Og gjør du dem riktig?

Anonymkode: 0e571...df6

AnonymBruker
Skrevet

Slufsa :spy:

Anonymkode: a9972...32c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Slufsa? Fiffi? Å, spar meg!

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd, høres også veldig rart ut for min del. (Har 4 unga.) 

Anonymkode: 6e13b...14b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd og jeg bader nesten daglig i badekar. Har født 2 barn. 

Anonymkode: 66614...442

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Slufsa :spy:

Anonymkode: a9972...32c

16 minutter siden, k4ren said:

Slufsa? Fiffi? Å, spar meg!

Høres så jævla vulgært ut. Æsj. 🤢🤮

Anonymkode: c986a...2df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker tampong når jeg bader i basseng og havet, men hjemme i badekar lar jeg det bare være. Tampongen har vært et mirakel for meg i slike situasjoner.

Anonymkode: 2732d...dd5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Aldri opplevd, verken før eller etter barn. 

Anonymkode: a52e5...22f

Ikke jeg heller.

Anonymkode: aef89...66a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...