AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #1 Skrevet 10. juli 2024 https://www.klp.no/bank/boliglan/lanekalkulator Jeg har to barn og skal låne alene. Andre bankers lånekalkulatorer tar bort ca 1 mill per barn, men KLP sin tar bare bort noen hundre tusen per barn. Skal selvfølgelig kontakte direkte for å få eksakt svar, men bare lurer på om andre har erfaring med KLP. Anonymkode: 8bdb9...8c3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #3 Skrevet 11. juli 2024 Jeg hadde aldri i livet gått etter en lånekalkulator, men hva økonomien tillater. DNB kastet penger etter oss i lån, vi var heldigvis smarte og innså selv hva vi burde ha. Ellers hadde vi slitt som bare faen nå med renteøkningen. Anonymkode: daeb4...1a6 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #4 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen? Anonymkode: 8bdb9...8c3 Jeg lurer på det samme. Er du medlem? Jeg er ikke medlem men lurer på om jeg kan søke om lån der uansett. Har du søkt i Husbanken? Anonymkode: d96cc...535
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #5 Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg lurer på det samme. Er du medlem? Jeg er ikke medlem men lurer på om jeg kan søke om lån der uansett. Har du søkt i Husbanken? Anonymkode: d96cc...535 Jeg er medlem, og tenker å be om en vurdering mtp finansieringsbevis. Har bare aldri hørt om noen som har lån der. Har fylt ut inne på husbankens nettside, men tjener for mye til å få lån der. ts Anonymkode: 8bdb9...8c3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #6 Skrevet 12. juli 2024 Jeg fikk lån og finansieringsbevis hos KLP. Kjempegrei bank, jeg fikk og mellomfinansiering. Men jeg har ikke barn, så det er kanskje ikke relevant? Har byttet bank etter dette, da KLP ikke er billigst, selv med medlemskap. Anonymkode: 607b4...fb6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #7 Skrevet 12. juli 2024 De er billigst for meg å ha lønnskonto og forsikring hos. Jeg er medlem. Anonymkode: 607b4...fb6
Agatha Skrevet 12. juli 2024 #8 Skrevet 12. juli 2024 Har hørt at flere med barn hvor den kalkulatoren viser at de ikke får låne nesten noen ting får helt andre vilkår når de faktisk kontakter bankene. Jeg tror nok det KLP viser er nærmere sannheten enn det de andre kalkulatorene viser... 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #9 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er medlem, og tenker å be om en vurdering mtp finansieringsbevis. Har bare aldri hørt om noen som har lån der. Har fylt ut inne på husbankens nettside, men tjener for mye til å få lån der. ts Anonymkode: 8bdb9...8c3 Ser ut som det er digital søknad så er vel bare å sende inn og se hva du får i svar? Anonymkode: d96cc...535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå