Gå til innhold

Er jeg hårsår? Eller er kjæresten min en dust..


AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Jeg har 4 barn. 2 jenter tenåringer 16,17. 2 mindre jenter på barneskolen 7 ,9 år.

Min kjæreste har støttet meg mye emosjonellt. Opplevd mye traumer med psykisk vold, dårlige foreldre etc. Går til psykolog. 

Vært sammen i 2 år. Aldri vært noe negativt, støttende mot meg,snill med barna. 

Mine tenåringer snakker mye om sminke og skincare som sikkert andre i alderen... Opptatt av utseende, men ikke sminkedukker.Men det går mye på repeat når de snakker....

I helga rundt taco bordet snakket tenåringene om en nettside hvor de hadde bestilt sminke. Jeg og kjæresten smilte litt til hverandre,og jeg synes de er litt komiske når de påstår at det er verdens beste produkter osv,dere skjønnet greia...tenåringer.

Begge tenåringene skulle på kino og  spratt opp fra bordet,hvor den ene sier "å nei vi må forte oss fikse ansiktet ,og himler med øynene" jeg lo litt, og kjæresten min sier : "lykke til med det",så ler vi litt begge ( han sa lykke til fordi han så for seg trutemunn og eyelashes osv sa han senere til meg....) Han synes slikt er komisk,greit nok en 40år+ mann... 

Etterpå begynte jeg å tenke om han mente de hadde stygge ansikter... "Lykke til med det" som at de var stygge. 

Kjæresten min ble satt ut når jeg kommenterte det. Han sa det var en dårlig teit spøk,hadde ingenting med at barna mine var stygge i Ansiktet. Han sa han var glad i barna mine,og aldri hadde sagt noe stygt til dem! Så ja...han hadde klønete teit humor, jeg derimot tok dette svært tungt og begynte nesten å gråte..

Kan legge til at jeg og kjæreste har veldig teit humor ofte sammen men han mener her jeg tolket en tullete spøk for noe det aldri var mener han.

Kjæresten og barna mine er ganske close. Han bruker all sin ledige tid på dem og meg. Bare gode ting å si om han,men jeg tenker fremdeles at han kanskje mener de har stygge ansikter.. Jeg blir kald, fraværende,redd og tenker mye..  Tvang han til å si unnskyld for dårlig humor....

 

 

Anonymkode: ced94...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at jeg forstår hvorfor du tolker som du gjorde, men fleip er fleip. Jeg ville latt den passere om ikke jentene ble lei seg 🙂

  • Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette har han holdt ut i to år?

Anonymkode: 6e9d7...5f8

  • Liker 40
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hårsår. Da barna sa de hadde dårlig tid og måtte sminke seg og samboeren din sier lykke til med det. Tenker jeg han mente mer at lykke til med å rekke det, det er ikke så uvanlig at tenåringsjenter ikke er så veldig raske, for å si det forsiktig.. 

Anonymkode: c280e...12b

  • Liker 37
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hårsår og tolker alt i verste mening. 

  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har 4 barn. 2 jenter tenåringer 16,17. 2 mindre jenter på barneskolen 7 ,9 år.

Min kjæreste har støttet meg mye emosjonellt. Opplevd mye traumer med psykisk vold, dårlige foreldre etc. Går til psykolog. 

Vært sammen i 2 år. Aldri vært noe negativt, støttende mot meg,snill med barna. 

Mine tenåringer snakker mye om sminke og skincare som sikkert andre i alderen... Opptatt av utseende, men ikke sminkedukker.Men det går mye på repeat når de snakker....

I helga rundt taco bordet snakket tenåringene om en nettside hvor de hadde bestilt sminke. Jeg og kjæresten smilte litt til hverandre,og jeg synes de er litt komiske når de påstår at det er verdens beste produkter osv,dere skjønnet greia...tenåringer.

Begge tenåringene skulle på kino og  spratt opp fra bordet,hvor den ene sier "å nei vi må forte oss fikse ansiktet ,og himler med øynene" jeg lo litt, og kjæresten min sier : "lykke til med det",så ler vi litt begge ( han sa lykke til fordi han så for seg trutemunn og eyelashes osv sa han senere til meg....) Han synes slikt er komisk,greit nok en 40år+ mann... 

Etterpå begynte jeg å tenke om han mente de hadde stygge ansikter... "Lykke til med det" som at de var stygge. 

Kjæresten min ble satt ut når jeg kommenterte det. Han sa det var en dårlig teit spøk,hadde ingenting med at barna mine var stygge i Ansiktet. Han sa han var glad i barna mine,og aldri hadde sagt noe stygt til dem! Så ja...han hadde klønete teit humor, jeg derimot tok dette svært tungt og begynte nesten å gråte..

Kan legge til at jeg og kjæreste har veldig teit humor ofte sammen men han mener her jeg tolket en tullete spøk for noe det aldri var mener han.

Kjæresten og barna mine er ganske close. Han bruker all sin ledige tid på dem og meg. Bare gode ting å si om han,men jeg tenker fremdeles at han kanskje mener de har stygge ansikter.. Jeg blir kald, fraværende,redd og tenker mye..  Tvang han til å si unnskyld for dårlig humor....

 

 

Anonymkode: ced94...5ef

Du er 100% hårsår og overreagerer så absolutt.. 

Anonymkode: fbeeb...cff

  • Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de snakker masse om sminke og gjør en greie ut av det, så er det en ganske åpenbar spøk å dra hvis man er typen som tuller mye. Dersom en person som aldri fokuserer på utseende hadde nevnt i forbifarten at hun måtte sminke seg, så hadde det vært ufint. 

Anonymkode: 6ec6e...3cb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du ødelegger for deg selv

Anonymkode: c6e3a...cf5

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hårsår og overreagerer. Syns DU skal si unnskyld til kjæresten for at du reagerte som du gjorde, og tolket i verste mening. 

Anonymkode: 8b8b5...e25

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kan legge til at jeg og kjæreste har veldig teit humor ofte sammen men han mener her jeg tolket en tullete spøk for noe det aldri var mener han.

Anonymkode: ced94...5ef

Nei, dere har ikke "teit" humor. Det virker som om du later som om dere har en teit og søt internhumor, men du har jo åpenbart ikke humor når du ble krenket av dette. Situasjonen i HI er forøvrig ikke intern eller "teit" humor heller, men en veldig opplagt spøk å komme med i den gitte situasjonen. 

Anonymkode: 6ec6e...3cb

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granskudd skrev (12 minutter siden):

Jeg tenker at jeg forstår hvorfor du tolker som du gjorde, men fleip er fleip. Jeg ville latt den passere om ikke jentene ble lei seg 🙂

De hørte ikke dette.ts

Anonymkode: ced94...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De hørte ikke dette.ts

Anonymkode: ced94...5ef

Enda verre! 

Anonymkode: 6ec6e...3cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og dette har han holdt ut i to år?

Anonymkode: 6e9d7...5f8

Ja? Hva mener du. Jeg tar opp alt jeg reagerer på,er vel kommunikasjon det?

Ts

Anonymkode: ced94...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enda verre! 

Anonymkode: 6ec6e...3cb

Av han ja. Selv om han påstår det var fleip.

Ts

Anonymkode: ced94...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva ble du redd for?

har de stygge ansikt?

Anonymkode: a8886...90e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du er hårsår. Da barna sa de hadde dårlig tid og måtte sminke seg og samboeren din sier lykke til med det. Tenker jeg han mente mer at lykke til med å rekke det, det er ikke så uvanlig at tenåringsjenter ikke er så veldig raske, for å si det forsiktig.. 

Anonymkode: c280e...12b

Nei han mente det ikke slik! Mer lykke til med det blir vel "stygt" altså i følge han ikke at barna er stygge men han sa det som om det det var  løsvipper og masse stasj som skulle på,han påstår det hadde ingenting med utseende å gjøre,men jeg sa at jeg gjør det slutt om han mente det. 

TS

Anonymkode: ced94...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva ble du redd for?

har de stygge ansikt?

Anonymkode: a8886...90e

Garantert finere enn ditt😘

Anonymkode: ced94...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...