Gå til innhold

Er det noe man kan gjøre for å øke sjansene for å bli forelsket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobbe med seg selv på noen måte? Eller andre ting? 

Vært forelsket flere ganger tidligere, men etter et vondt brudd har det ikke skjedd noe på det området i livet. 

ts

Anonymkode: aadfe...540

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vært forelsket flere ganger tidligere, men etter et vondt brudd har det ikke skjedd noe på det området i livet. 

ts

Er det noen du ønsker å være forelsket i? Mulig du har bygget deg opp altfor høye murer, og trenger å slippe deg løs. Tørre å bli såret igjen. Det er aldri noen garanti for evig kjærlighet. 

Anonymkode: d8335...c15

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

ts

Gi det tid. Jeg brukte 8 år før jeg var til å forelske meg igjen.

Vær  på steder med menn av typen du faller for. Stikkord: Konserter. Veldedighet. Hunder. Kurs osv

Snoke litt i sosiale medier og ta initiativ til chat. Jeg har forelske

Anonymkode: 594eb...25c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gi det tid. Jeg brukte 8 år før jeg var til å forelske meg igjen.

Vær  på steder med menn av typen du faller for. Stikkord: Konserter. Veldedighet. Hunder. Kurs osv

Snoke litt i sosiale medier og ta initiativ til chat. Jeg har forelske

Jeg har forelsket meg i menn jeg har chattet med og så var veien da kort til å falle hodestups da jeg begynte å date dem. Men har også opplevd motsatt. At det ble en ned5ur å møte dem fordi de var mer sjarmerende på chat😄

Brukte som sagt 8 år på å klare å forelske meg igjen, men da ble jeg til gjengjeld veldig lett forelsket også☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det noen du ønsker å være forelsket i? Mulig du har bygget deg opp altfor høye murer, og trenger å slippe deg løs. Tørre å bli såret igjen. Det er aldri noen garanti for evig kjærlighet. 

Anonymkode: d8335...c15

Nei, ikke en spesiell. Ønsker bare å møte kjærligheten på nytt. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har forelsket meg i menn jeg har chattet med og så var veien da kort til å falle hodestups da jeg begynte å date dem. Men har også opplevd motsatt. At det ble en ned5ur å møte dem fordi de var mer sjarmerende på chat😄

Brukte som sagt 8 år på å klare å forelske meg igjen, men da ble jeg til gjengjeld veldig lett forelsket også☺️

Så det var etter et brudd du brukte 8 år? Trur du at du bare trengte den tiden? Eller var det fordi du ikke møtte noen du ble interessert i? 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...