Gå til innhold

Ny ikke for stor telefon med godt kamera

Rosa Dartle

Anbefalte innlegg

Jeg har nå en fem år gammel iPhone 11 Pro som begynner å bli sliten.

Jeg har egentlig ikke vært så fornøyd med den. Venninnen min har en Huawei som tar langt bedre bilder, og mannen min har en iPhone X som jeg også synes tar bedre bilder.

Den er også litt for stor for hendene mine til at jeg enkelt kan holde den med en hånd. Ønsker meg en telefon som er hakket mindre og altså tar bedre bilder. Hvilken ville dere anbefalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Rosa Dartle skrev (16 timer siden):

Jeg har nå en fem år gammel iPhone 11 Pro som begynner å bli sliten.

Jeg har egentlig ikke vært så fornøyd med den. Venninnen min har en Huawei som tar langt bedre bilder, og mannen min har en iPhone X som jeg også synes tar bedre bilder.

Den er også litt for stor for hendene mine til at jeg enkelt kan holde den med en hånd. Ønsker meg en telefon som er hakket mindre og altså tar bedre bilder. Hvilken ville dere anbefalt?

Jeg kjøpte en iPhone 14 for et par dager siden og er imponert over operativsystemet og kamerakvalitet. Før denne har jeg hatt iPhone 11 i et par år, den holdt godt og jeg har vært fornøyd med den og, men gitt en rimelig pris og interessante oppdateringer valgte jeg å gå for 14. Den er god å holde i hånden og jeg forskjellen mtp. vekt er merkbar hvis man sammenligner med 11, så du med en Pro-modell vil hvertfall merke forskjell.

iph14blue.png

Designet er vel det som solgte meg mest må jeg innrømme. Den er visstnok ''inspirert av iPhone 5'' som er en av Apples fineste modeller imo. Denne skuffet meg ikke, og du får den veldig rimelig. ;) 

Anonymkode: 7dd0d...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huawei er veldig bra, men Bank-ID fungerer ikke på de nye modellene. Det frie marked og sånn :)

Så da gjenstår iPhone og Xiaomi. Samsung er ikke noe særlig. 

Anonymkode: 09c2f...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.7.2024 den 15.39):

Jeg kjøpte en iPhone 14 for et par dager siden og er imponert over operativsystemet og kamerakvalitet. Før denne har jeg hatt iPhone 11 i et par år, den holdt godt og jeg har vært fornøyd med den og, men gitt en rimelig pris og interessante oppdateringer valgte jeg å gå for 14. Den er god å holde i hånden og jeg forskjellen mtp. vekt er merkbar hvis man sammenligner med 11, så du med en Pro-modell vil hvertfall merke forskjell.

iph14blue.png

Designet er vel det som solgte meg mest må jeg innrømme. Den er visstnok ''inspirert av iPhone 5'' som er en av Apples fineste modeller imo. Denne skuffet meg ikke, og du får den veldig rimelig. ;) 

Anonymkode: 7dd0d...2cd

Jeg ville heller gått for en 14 Pro.

Anonymkode: 591d5...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...