Gå til innhold

Bare jeg som har reise angst?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg er så misunnelig på de som kan reise og oppleve. 
Jeg sliter med bl a agorafobi. Jeg kan reise rundt i fylket her, og mindre turer men klarer ikke syden eller 10 timer fra hjemme. 
Da får jeg angst for angsten osv.  jeg har presset meg og i bedre perioder har jeg reist både lengre turer og til utlandet. Det siste halvåret har vært krevende igjen med angsten. Er på jobb og gjør alt jeg skal. Har familie, venner osv. Men det er den reisinga som e faenskapen for meg. 
Det er ekstra sårt når alle spør hvor skal du på ferie? Og feriebilder som florerer overalt. Jeg vil også reise og oppleve, men de gangene jeg har prøvd siste året har jeg måtte avbryte. 
flere som meg? 

Anonymkode: 340fc...2cf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, jeg har det på samme måte❤️

Reiste ingenting i 10 år, bare jobb, hjem, til mine foreldre, på hytta..

Reiste så først kortere avstander, 2-3 timer med bil og tog, utfordret angsten, nå kan jeg reise lenger m fly etc, men slapper ikke helt av, trives fortsatt best hjemme🥹

Anonymkode: b78ee...94f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ja, jeg har det på samme måte❤️

Reiste ingenting i 10 år, bare jobb, hjem, til mine foreldre, på hytta..

Reiste så først kortere avstander, 2-3 timer med bil og tog, utfordret angsten, nå kan jeg reise lenger m fly etc, men slapper ikke helt av, trives fortsatt best hjemme🥹

Anonymkode: b78ee...94f

Godt å høre at det ikke bare er meg, men trist å høre at du også sliter med dette 

Anonymkode: 340fc...2cf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...