AnonymBruker Skrevet 15. juli #21 Del Skrevet 15. juli Perelandra skrev (18 timer siden): Jeg har Berlingo og er godt fornøyd. Kjøpte min første i 2010 som var bensindrevet, og byttet den ut i 2021 med en elektrisk. Den jeg har nå er lang utgave, L2. Er usikker på nøyaktig indre mål, men har i alle fall fraktet Ikea-bokhyller på ca to meter i den. Bilen har også luke foran i lasterommet som går under passasjersetet for ekstra lange gjenstander. Berlingo er sikkert en fin bil. Praktisk med luken for lengre last. Status Finn: Bensin 2, diesel 242, el 12. Ingen nyere til salgs med bensin. Ser for meg ut som VW Caddy er den eneste med utvalg i bensin. AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har vært godt fornøyd med en gammel opel combo. Den kommer også i to lengder, og i noen av de nyere modellene så kan passasjersetet legges ned slik at lengre last får plass inn i førerhuset. Anonymkode: 8355f...db9 Samme status her. Bare diesel og el. Anonymkode: fb504...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå