AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #1 Del Skrevet 10. juli 2024 Min forrige macbook kjøpte jeg i 2013. Standardversjonen kom med 8 gb minne. I dag 12 år etter ser jeg at Apple sine standardversjoner fortsatt kommer med 8 gb minne. Dette er sikkert nok for mitt bruk i dag. Men er det nok om 2 år, 3 år eller 5 år? Det går jo ikke an å oppgradere senere. Man må eventuelt gjøre det ved kjøp til en sæerdeles stiv pris. Anonymkode: faa25...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #2 Del Skrevet 10. juli 2024 For mitt bruk ja. For jeg jobber bare på nettleseren. Men lagrer du mye. Eller det er program du må lagre så hadde jeg kjøpt meg større Anonymkode: bc302...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #3 Del Skrevet 10. juli 2024 Vil alltid være nok for vanlig bruk, typ internett og film. For bilderedigering, spill osv. er det greit med mer. Anonymkode: f7659...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #4 Del Skrevet 12. juli 2024 Det kommer jo an på hva du skal bruke MacBook-en til. Jeg hadde en MacBook air fra 2016 med 8gb ram, den holdt helt fram til denne sommeren. Begynte å merke at den begynte å bli treig for en liten stund siden. Kjøpte meg ny MacBook air nå, fortsatt med 8gb ram. Satser på at den holder i mange år. Jeg har et ganske moderat/lavt bruk, blir mest surfing, Teams, mail og noe streaming og til det holder 8gb ram i lange baner. Anonymkode: 0d0ff...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå