AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #1 Skrevet 10. juli 2024 Hei. Jeg er J26 og har mistet helt sexlyst. Tar nesten aldri initiativ til sex, men de gangene jeg gjør det så er det kun fordi jeg føler det er lenge siden samboer har fått seg noe, så jeg må gjøre det. Vi har vært sammen i 9 år, og har det bra sammen. Sexen er veldig bra, men jeg blir ikke kåt på samme måte som jeg gjorde før. Vi hadde sex 2-3 ganger i uka før. Og når jeg var gravid hadde vi sex nesten hver dag. Jeg var kjempekåt hele tiden. Etter at vi fikk barn så mistet jeg sexlysten helt. Det kan gå to måneder mellom hver gang. Jeg synes det er helt forferdelig. Etter at jeg fikk barn har jeg aldri blitt våt nedentil når han tar på meg, uansett hvor lenge forspill varer. Barnet er 3 år. Er dette normalt etter fødsel? Er det noe jeg kan gjøre for å få tilbake lysten igjen? Eller er det sånn at kroppen faktisk trenger mer tid? Anonymkode: 23d37...da0
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #2 Skrevet 10. juli 2024 Prevensjon eller andre legemidler? Fikk du skader under fødselen? Anonymkode: ddc4f...fa8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #3 Skrevet 10. juli 2024 Bruker du p-piller? Anonymkode: 5391f...cd6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #4 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Prevensjon eller andre legemidler? Fikk du skader under fødselen? Anonymkode: ddc4f...fa8 Jeg startet på de samme p-pillene som jeg hadde brukt før vi fikk barn. Så ingen endring der. Jeg revnet ganske mye og måtte ha mange sting. Etter to dager hadde jeg kraftige smerter og de fant ut at jeg hadde fått blodansamling der nede, så de måtte operere og sy meg på nytt. Hadde smerter i underlivet 1,5 år etter fødsel. Alt er bra igjen nå. Anonymkode: 23d37...da0
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #5 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruker du p-piller? Anonymkode: 5391f...cd6 Bruker p-piller nå. De samme som jeg brukte før jeg ble gravid. Anonymkode: 23d37...da0
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #6 Skrevet 10. juli 2024 Prøv å bruke noe annet, for mye østrogen er sexlyst-killer nr 1. Anonymkode: 87e40...1a5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #7 Skrevet 10. juli 2024 Kanskje det kan hjelpe å trene bekkenbunn? Musklene der er med på å øke nytelsen så hvis fødsel har gjort deg svakere i bekkenbunn kan det være årsak. jeg kjøpte en sånn dings for å gjøre det litt morsommere og for å få oversikt over at jeg gjør det riktig. Perifit heter den Anonymkode: c131e...025
feliek54 Skrevet 11. juli 2024 #8 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei. Jeg er J26 og har mistet helt sexlyst. Tar nesten aldri initiativ til sex, men de gangene jeg gjør det så er det kun fordi jeg føler det er lenge siden samboer har fått seg noe, så jeg må gjøre det. Vi har vært sammen i 9 år, og har det bra sammen. Sexen er veldig bra, men jeg blir ikke kåt på samme måte som jeg gjorde før. Vi hadde sex 2-3 ganger i uka før. Og når jeg var gravid hadde vi sex nesten hver dag. Jeg var kjempekåt hele tiden. Etter at vi fikk barn så mistet jeg sexlysten helt. Det kan gå to måneder mellom hver gang. Jeg synes det er helt forferdelig. Etter at jeg fikk barn har jeg aldri blitt våt nedentil når han tar på meg, uansett hvor lenge forspill varer. Barnet er 3 år. Er dette normalt etter fødsel? Er det noe jeg kan gjøre for å få tilbake lysten igjen? Eller er det sånn at kroppen faktisk trenger mer tid? Anonymkode: 23d37...da0 Kan det også være han som har endret seg noe som gjør at du ikke blir tent? Jeg leste andre svar som jeg også tenkte på.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #9 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Etter at vi fikk barn så mistet jeg sexlysten helt. Er dette normalt etter fødsel? Anonymkode: 23d37...da0 Hvor normalt det er vet jeg ikke. Jeg mistet også helt lysten på sex, men jeg mistet lysten tidlig i svangerskapet. Det er snart 13 år siden og jeg har lyst 1-2 ganger i året. Før graviditet hadde jeg lyst «hele tiden». Tror det vanligste er at man smått om smått får mer lyst tilbake, men det er altså ikke nødvendigvis slik. Anonymkode: 151ff...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå