Gjest Gjest_Litjtuppa_* Skrevet 15. februar 2006 #1 Del Skrevet 15. februar 2006 Vi skal kanskje dit på juli, tre familier. (det eneste som er ledig for så mange såpass seint.) Har søkt litt andre steder om plassen, ser ikke så veldig oppløftende ut akkurat. En del som sier at det er møkkete, mye trafikk og lite sydenkoselig. Er det slik dere andre også har opplevd byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. februar 2006 #2 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg har kun vært der i 1 dag (dagsutflukt fra ayia napa).. er en koslig by med mange shoppingmuligheter. Er jo også en strand der for bading.. (+ at hotellene sikkert har bassseng).. jeg ser på larnica mer som en "byferie", men det er vel det man gjør det til selv. Sånn mange ser på de ulike stedene av kypros er jo slikt Ayia Napa: Ungdom og fest Fig Tree: Familier Larnika: Voksenferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 15. februar 2006 #3 Del Skrevet 15. februar 2006 hei.. følte jeg måtte svare her. som du kanksje kan lese i andre tråder har jeg tilbragt myyye tid på nettopp kypros. ferierte mye her før! men litt avtagnede nå som det har blitt så skrekkelig dyrt og såå mye party ungdom her.. de har ødlagt litt av sjarmen ja.. dessuten er det nesten like dyrt å gå ut å spiose der som her hjemme! og det blir litt for dyrt.. men kypros er en heeerlig øy med gjestmilde mennesker og ikke minst, herlige strender og goood mat!! første jeg tenkte da det stod larnaka var at jeg håpet påat ingen skulle virkelig feriere her.. men jeg må være ærlig å si at det er som oslo! en stoooooor møkkete kjasete og bråkete og rotete storby som ikke gir inntrykk av det greske preget! har feriert her, og det var rett og slett mas! er som en stor by ja! og mest grekere her.. man får ikke den ferie følelsen! stranda her er fin, men den ligge rlangs med veien og mye bråk og støy av den grunn... det er så klart my eå titte på i byen, masse shoppingsmuligheter så er det det dere e rpå jakt etter så er det greit, men er dere på jakt etter ferie strand og sol er det et feilvalgt sted..sorry... veldig mange som har vært der drar aldri til kypros igjen fordi de tror hele øya er så ille som larnaka... men det er jo flere meninger om det så klart, men dessverre alle jeg har hørt og de jeg selv opplevde var meget negative... agia napa, fig tree bay er maaaange ganger bedre.. men jeg håper jeg ikke ødla turen nå, vi kan være vidt forskjellige i mening, så jeg vil ønske deg en riktig riktig god tur!!! det er som regel hva man gjør det til også.. er det noe mer så bare spør:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Litjtuppa_* Skrevet 15. februar 2006 #4 Del Skrevet 15. februar 2006 Takk for tilbakemeldinger begge to! Har sett litt andre steder også nå, syns ikke det ser så fint ut nei..hotellet som tante har funnet ligger på hjørnet i en gate i byen, ikke en eneste cm med grønt gress eller noe..så ikke særlig fristende ut! Så vi skal prøve å finne noe annet takk for hjelpa, veldig greit å utelukke den plassen ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå