Gå til innhold

Svømme i kald vann mens man er i dpo land?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Lang prøver og drittlei av å avgrense livet mitt med det. Så i dag var vi ved havet på vestlandet og bestemte for en svømmetur. Jeg var i vannet kanskje...45 sekund, det var jo selfølgelig dritkald og jeg er 9 dpo. Jeg gikk ut, fikk den gode følelsen etter å ha vært i kaldt vann og rett etter det...panikk. At jeg har ødelagt for at egget skal feste seg...Så nå har jeg bare panikk. Leite over hele internett med det finnes ingen research på dette. Jeg tar en sånn isbad i ni og ned, så e flink med å ha rolig pust, men jaja, det e dritkaldt. Noen som har erfaring med dette? Vi har også prøvd over et år, så er veldig sint på maselv at jeg tok denne dumme sjansen for å føle meg bedre i et par sekunder

Anonymkode: 23ed5...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, det badet ditt har nada null niks å si for om det blir noe baby eller ikke. 

Enten blir det baby, eller så blir det ikke baby. Ikke lev avgrenset noe mer, og ikke lev i angst. Lev livet ditt mens du venter. 

Anonymkode: e2759...11c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du, det badet ditt har nada null niks å si for om det blir noe baby eller ikke. 

Enten blir det baby, eller så blir det ikke baby. Ikke lev avgrenset noe mer, og ikke lev i angst. Lev livet ditt mens du venter. 

Anonymkode: e2759...11c

Tusen takk for svar! Det e en "mental trening" å holde seg normal i denne tiden. Håper all den treninga forbereder meg godt når babyen kommer

Anonymkode: 23ed5...d20

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting å si. Din indre kroppstemperatur blir ikke påvirket så fort eller så kraftig at det har noe som helst å si. 

Pust med magen, sunn fornuft. 

Anonymkode: 499cf...5ba

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...