AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #1 Del Skrevet 10. juli 2024 Hvor ofte treffer du venner? Anonymkode: c1535...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #2 Del Skrevet 10. juli 2024 Har ikke venner. Anonymkode: d9713...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #3 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke venner. Anonymkode: d9713...a73 Så hvorfor svarer du? Spørsmålet var ikke om du har venner eller ikke? Anonymkode: c1535...443 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #4 Del Skrevet 10. juli 2024 Jeg har en venninne jeg bor med, vi snakkes hver dag, og finner på "noe mer" 1-3 ganger i uka. Ofte er "noe mer" å spise middag sammen hjemme, gå tur eller se en episode av noe. Og av og til, kanskje 1-2 ganger i måneden går vi ut for å spise, drar på kino, teater, for å bade, i parken, spillkveld, o.l. Utover det har jeg en venn jeg møter 6-8 ganger i året. Og 3 venner jeg møter 1-2 ganger i året. Utenom hun jeg bor med vil det si at jeg ca. møter venner en gang i måneden. Hva med deg? ❤️ Anonymkode: c5562...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #5 Del Skrevet 10. juli 2024 Ulikt, i ferien når flere er hjemme: nesten daglig. I hverdagen, en gang annenhver uke. Ofte kombinert med en handletur på matbutikken. En gang i mnd treffer vi er større gjeng. Anonymkode: c81b0...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #6 Del Skrevet 10. juli 2024 1-3 ganger i uken Anonymkode: fbb9e...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #7 Del Skrevet 10. juli 2024 Hver 2-3 uke ca Anonymkode: 40b97...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #8 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har en venninne jeg bor med, vi snakkes hver dag, og finner på "noe mer" 1-3 ganger i uka. Ofte er "noe mer" å spise middag sammen hjemme, gå tur eller se en episode av noe. Og av og til, kanskje 1-2 ganger i måneden går vi ut for å spise, drar på kino, teater, for å bade, i parken, spillkveld, o.l. Utover det har jeg en venn jeg møter 6-8 ganger i året. Og 3 venner jeg møter 1-2 ganger i året. Utenom hun jeg bor med vil det si at jeg ca. møter venner en gang i måneden. Hva med deg? ❤️ Anonymkode: c5562...65d Det varierer, alt fra noen uker til måneder. Anonymkode: c1535...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #9 Del Skrevet 10. juli 2024 Har to venninner. Den ene møter jeg på universitetet når vi har undervisning. I sommer har vi møttes en gang og det blir kanskje en gang til men hun er ikke hjemme. Den andre møter jeg ca 10 ganger i året kanskje. Akkurat nå har jeg ikke tid eller lyst til nye bekjentskap. Det går litt opp og ned. Anonymkode: 8f3b0...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 10. juli 2024 #10 Del Skrevet 10. juli 2024 2 ganger i året kanskje? Jeg har lav sosial stamina som jeg etterhvert har lært meg å akseptere. Så jeg samler på de vennene som heller ikke har behov for å møtes så ofte, men hvor kjemien er der som om vi møttes i går når vi først møtes. I hverdagen omgås jeg egentlig mest familie... Synes det fyller opp hverdagen alene. Har besteforeldre som stadig klager på at de ser meg for sjeldent, og jeg sliter nok med å prøve å tilfredsstille dem 🙃 Skulle jo på mange måter ønske jeg hadde en bestevenninne jeg snakket med ukentlig, men jeg har ikke overskudd til å pleie vennskap nok til at det er realistisk dessverre. I tillegg har jeg en noe beskjeden personlighet på privaten. Har ikke noe problem med å være ansvarlig for store møter på jobb, men med en gang jeg skal snakke med noen privat for å bli kjent med noen nye er jeg kjempeklein. Skulle ønske noen hadde hjulpet meg med bedre sosiale ferdigheter 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #11 Del Skrevet 10. juli 2024 Møter venner 2-3 ganger i uka. Forskjellige venner, noen kommer på middag, noen trener jeg sammen med, noen går jeg tur med osv. Anonymkode: 8db8a...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #12 Del Skrevet 10. juli 2024 Varierer, ikke nødvendigvis hver uke, men det var det for et års tid siden og over flere år bakover. En som ringer meg ofte, kanskje annenhver dag i snitt. 40 år. Anonymkode: 3c533...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #13 Del Skrevet 11. juli 2024 Ca 1 gang i uka. Det var oftere før jeg fikk barn, men nå er vi mer avhengig av at kabalen går opp. Anonymkode: 6b877...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #14 Del Skrevet 11. juli 2024 Ukentlig kanskje flere ganger i uken. Vi treffes med og uten barn. Er på middag hos hverandre, møtes for et glass vin osv. Anonymkode: 93bad...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 11. juli 2024 #15 Del Skrevet 11. juli 2024 Tja… min nærmeste venninne treffer jeg hver 4-6 uke sånn ca, vi prates på tlf og i meldinger i mellom. Har en annen venninnegjeng som jeg treffer hver 2. - 3. mnd eller så, vi har også «faste» møter, før jul, før sommer, før påske etc i tillegg til en langweekend hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #16 Del Skrevet 11. juli 2024 Det varierer veldig, alt fra 2-3 ganger på en uke til 2-3 uker uten å møte noen. Anonymkode: 5626b...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #17 Del Skrevet 11. juli 2024 Hver uke Anonymkode: 761d0...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå