Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte treffer du venner?

Anonymkode: c1535...443

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke venner.

Anonymkode: d9713...a73

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke venner.

Anonymkode: d9713...a73

Så hvorfor svarer du? Spørsmålet var ikke om du har venner eller ikke?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne jeg bor med, vi snakkes hver dag, og finner på "noe mer" 1-3 ganger i uka. Ofte er "noe mer" å spise middag sammen hjemme, gå tur eller se en episode av noe. Og av og til, kanskje 1-2 ganger i måneden går vi ut for å spise, drar på kino, teater, for å bade, i parken, spillkveld, o.l. 

Utover det har jeg en venn jeg møter 6-8 ganger i året. Og 3 venner jeg møter 1-2 ganger i året. Utenom hun jeg bor med vil det si at jeg ca. møter venner en gang i måneden. 

Hva med deg? ❤️ 

Anonymkode: c5562...65d

AnonymBruker
Skrevet

Ulikt, i ferien når flere er hjemme: nesten daglig. I hverdagen, en gang annenhver uke. Ofte kombinert med en handletur på matbutikken. En gang i mnd treffer vi er større gjeng.

Anonymkode: c81b0...e1b

AnonymBruker
Skrevet

1-3 ganger i uken

Anonymkode: fbb9e...dc1

AnonymBruker
Skrevet

Hver 2-3 uke ca 

Anonymkode: 40b97...85b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har en venninne jeg bor med, vi snakkes hver dag, og finner på "noe mer" 1-3 ganger i uka. Ofte er "noe mer" å spise middag sammen hjemme, gå tur eller se en episode av noe. Og av og til, kanskje 1-2 ganger i måneden går vi ut for å spise, drar på kino, teater, for å bade, i parken, spillkveld, o.l. 

Utover det har jeg en venn jeg møter 6-8 ganger i året. Og 3 venner jeg møter 1-2 ganger i året. Utenom hun jeg bor med vil det si at jeg ca. møter venner en gang i måneden. 

Hva med deg? ❤️ 

Anonymkode: c5562...65d

Det varierer, alt fra noen uker til måneder.

AnonymBruker
Skrevet

Har to venninner. Den ene møter jeg på universitetet når vi har undervisning. I sommer har vi møttes en gang og det blir kanskje en gang til men hun er ikke hjemme. Den andre møter jeg ca 10 ganger i året kanskje. Akkurat nå har jeg ikke tid eller lyst til nye bekjentskap. Det går litt opp og ned. 

Anonymkode: 8f3b0...bad

Skrevet

2 ganger i året kanskje?

Jeg har lav sosial stamina som jeg etterhvert har lært meg å akseptere. Så jeg samler på de vennene som heller ikke har behov for å møtes så ofte, men hvor kjemien er der som om vi møttes i går når vi først møtes.

I hverdagen omgås jeg egentlig mest familie... Synes det fyller opp hverdagen alene. Har besteforeldre som stadig klager på at de ser meg for sjeldent, og jeg sliter nok med å prøve å tilfredsstille dem 🙃

Skulle jo på mange måter ønske jeg hadde en bestevenninne jeg snakket med ukentlig, men jeg har ikke overskudd til å pleie vennskap nok til at det er realistisk dessverre. I tillegg har jeg en noe beskjeden personlighet på privaten. Har ikke noe problem med å være ansvarlig for store møter på jobb, men med en gang jeg skal snakke med noen privat for å bli kjent med noen nye er jeg kjempeklein. Skulle ønske noen hadde hjulpet meg med bedre sosiale ferdigheter 😂

AnonymBruker
Skrevet

Møter venner 2-3 ganger i uka. Forskjellige venner, noen kommer på middag, noen trener jeg sammen med, noen går jeg tur med osv. 

Anonymkode: 8db8a...5ae

AnonymBruker
Skrevet

Varierer, ikke nødvendigvis hver uke, men det var det for et års tid siden og over flere år bakover. En som ringer meg ofte, kanskje annenhver dag i snitt. 40 år. 

Anonymkode: 3c533...781

AnonymBruker
Skrevet

Ca 1 gang i uka. Det var oftere før jeg fikk barn, men nå er vi mer avhengig av at kabalen går opp.

Anonymkode: 6b877...ed4

AnonymBruker
Skrevet

Ukentlig kanskje flere ganger i uken.

Vi treffes med og uten barn. Er på middag hos hverandre, møtes for et glass vin osv. 

Anonymkode: 93bad...bd2

Skrevet

Tja… min nærmeste venninne treffer jeg hver 4-6 uke sånn ca, vi prates på tlf og i meldinger i mellom. Har en annen venninnegjeng som jeg treffer hver 2. - 3. mnd eller så, vi har også «faste» møter, før jul, før sommer, før påske etc i tillegg til en langweekend hvert år. 

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer veldig, alt fra 2-3 ganger på en uke til 2-3 uker uten å møte noen. 

Anonymkode: 5626b...8ea

AnonymBruker
Skrevet

Hver uke

Anonymkode: 761d0...510

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...