AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #1 Skrevet 10. juli 2024 Jeg er 51 år og venter at overgangsalderen skal slå inn når som helst. Har ikke merket så mye ennå, fremdeles regelmessig mens og ingen av de plagene som jeg har forbundet med overgangsalder. Begynner allikevel å kjenne på diverse diffuse ting som kanskje har med overgangsalder å gjøre som feks. tørrere hud og er mer sliten.. lurer på å kjøpe noe tilskudd på helsekost, apotek, men usikker på hva. har noen tips? har lest meg opp til at det kanskje er tilskudd av progesteron som er det viktigste nå. Er det trygt å kjøpe dette tilskuddet uten å ha snakket med lege. Kan det være kreftfremkallende.. Vil avvente reseptbelagte hormoner til jeg får litt mer plager. Anonymkode: e1d5b...36e
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #2 Skrevet 10. juli 2024 Jeg har god hjelp av Femarelle. Begynte å bruke de i slutten av 40 årene da diffuse plager dukket opp. Nå er jeg 53 år og begynt å få hetetokter. Femarelle demper hetetokter kraftig for min del. Om jeg glemmer å ta de over noen dager blir hetetokter mye værre. Anonymkode: bc364...11d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå