AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #1 Skrevet 10. juli 2024 Hei damer! Ei som jeg har vært med noen ganger nå lukter veldig stramt der nede under sex. Hun har god hygiene, så det er ikke det som er problemet. Jeg jobber selv innenfor helse og jeg er rimelig sikker på at dette dreier seg om bakteriell vaginose. Dette er jo ikke et uvanlig fenomen, men for meg så er det nokså avtennende da jeg vanligvis liker å gå ned på partnere jeg er med. Hvordan skal jeg gå frem for å få henne til å ta behandling for det? Ville dere likt hvis mannen sa det til dere, på en fin måte? Setter pris på svar! Anonymkode: b4a62...5d8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #2 Skrevet 10. juli 2024 Den er vanskelig da, i hvert fall jeg, ville ha følt meg skitten og skamfull hvis partneren hadde sagt at jeg luktet. Samtidig ville jeg ha likt at han hadde omsorg for min helse. Kanskje du kan si at du opplever henne "annerledes" der nede, i forhold til glidning og friksjon under sex? Spørre henne om hun har merket endre utflod eller noe, og si at det ikke er uvanlig at floraen der nede endrer seg hvis en har mye sex. At du er redd for at pH'n din kan ha endret/har innvirkning på noe hos henne. "Kanskje det er verdt å forebygge litt slik at du ikke får vondt/plager? For jeg nyter sexen med deg." Usikker på om dette høres rart ut... Anonymkode: 8d0c3...635 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #3 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Den er vanskelig da, i hvert fall jeg, ville ha følt meg skitten og skamfull hvis partneren hadde sagt at jeg luktet. Samtidig ville jeg ha likt at han hadde omsorg for min helse. Kanskje du kan si at du opplever henne "annerledes" der nede, i forhold til glidning og friksjon under sex? Spørre henne om hun har merket endre utflod eller noe, og si at det ikke er uvanlig at floraen der nede endrer seg hvis en har mye sex. At du er redd for at pH'n din kan ha endret/har innvirkning på noe hos henne. "Kanskje det er verdt å forebygge litt slik at du ikke får vondt/plager? For jeg nyter sexen med deg." Usikker på om dette høres rart ut... Anonymkode: 8d0c3...635 Fint forslag det! Og ja, jeg kan forstå at det er ubehagelig at man lukter vondt der nede. Er bare at for min del så byr det meg litt i mot å ha sex slik som det er nå. Og det er synd, for liker henne godt ellers Anonymkode: b4a62...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå