Gå til innhold

Noen som har meldt seg inn i HEF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke hvor lenge det er siden jeg sendte innmeldingen til HEF, men syns det begynner å ta lang tid, og jeg er utålmodig på å få bekreftet bryllupsdatoen.

Noen som vet? Bør jeg ringe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Husker ikke hvor lenge det er siden jeg sendte innmeldingen til HEF, men syns det begynner å ta lang tid, og jeg er utålmodig på å få bekreftet bryllupsdatoen.

Noen som vet? Bør jeg ringe?

Jeg ville ringt Elise...

Tenker du på tilbakemelding ang dato, eller har du akkurat meldt deg inn i HEF og lurer på om du er "aktiv" nå liksom? Jeg meldte meg inn i HEF for tre år siden, jeg fikk første nr av fri tanke etter ca 1 mnd...

Ift bryllupsdatoen fikk jeg beskjed om at det tok ca to til tre uker fra forespørselen ble sendt inn, om det har gått lengre tid enn det skader det jo ikke å ringe!

Håper du får det som du ønsker deg! :klem:

Skrevet
Jeg ville ringt Elise...

Tenker du på tilbakemelding ang dato, eller har du akkurat meldt deg inn i HEF og lurer på om du er "aktiv" nå liksom? Jeg meldte meg inn i HEF for tre år siden, jeg fikk første nr av fri tanke etter ca 1 mnd...

Ift bryllupsdatoen fikk jeg beskjed om at det tok ca to til tre uker fra forespørselen ble sendt inn, om det har gått lengre tid enn det skader det jo ikke å ringe!

Håper du får det som du ønsker deg!  :klem:

Hun som jeg pratet med angående bryllupsdatoen sa at jeg måtte ha et gyldig medlemsnr før vi kunne bekrefte vielsen.

Ringer lokalt da tenker jeg. :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ring eller send en mail. Det tok bare noen dager før jeg var registrert hos dem, i hvert fall. Det tok et par uker før jeg fikk noe skriftlig på det.

Skrevet

Må huske å ringe i morgen, MÅ huske å ringe i morgen. *messer*

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Må huske å ringe i morgen, MÅ huske å ringe i morgen. *messer*

Kan du ikke sende en mail med en gang da? Så rekker du ikke å glemme det :)

Skrevet

Vi har faktisk avtalt bryllupsdato med HEF selv om ingen oss har meldt oss inn ennå. Vigsleren stoler på at vi melder oss inn innen kort tid. Veldig ok, for da slipper vi å vente på papirmølla i kirken og i HEF..........

Skrevet
Vi har faktisk avtalt bryllupsdato med HEF selv om ingen oss har meldt oss inn ennå. Vigsleren stoler på at vi melder oss inn innen kort tid. Veldig ok, for da slipper vi å vente på papirmølla i kirken og i HEF..........

Høres deilig ut...

Hvor bor du da? Her i Oslo er det så stor rift om vigslerene at man må vente i to til tre uker på bekreftelse av vielsesdato...

Jeg sendte mail i dag! Så nå venter vi i spenning...

Skrevet
Høres deilig ut...

Hvor bor du da? Her i Oslo er det så stor rift om vigslerene at man må vente i to til tre uker på bekreftelse av vielsesdato...

Jeg sendte mail i dag! Så nå venter vi i spenning...

Bor i Oslo, men skal gifte oss i Aust Agder. Ikke så stor pågang for vigslerne der sikkert..... ;) Noen fordeler skal man vel ha....

Skrevet (endret)

Jeg har nå funnet ut at det kun er de store byene HEF opererer med bekreftelser på vielsesdato. For oss som skal giftes i de mindre befolkede delene av landet, er det bare å ringe vigsler og avtale dato og klokkeslett...

Endret av Prinsesse på erten
Skrevet

Når man er medlem av HEF, kan man gifte seg i kirken???

Bare litt nyskjerrig!!!;):sjenert:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Når man er medlem av HEF, kan man gifte seg i kirken???

Bare litt nyskjerrig!!!;):sjenert:

Ja, men en som står for det humanistiske livssynet sitt vil vel ikke ha noe særlig sterkt ønske om det? Uansett kreves det vel at en av brudefolkene står i statskirka hvis man ønsker å gifte seg der.

Skrevet

Har sendt mail i dag, og fått svar, og alt var i den skjønneste orden, og vi får tildelt vigsler i månedsskifte februar/mai.

Skrevet
Har sendt mail i dag, og fått svar, og alt var i den skjønneste orden, og vi får tildelt vigsler i månedsskifte februar/mai.

Så bra! Grattis snuppa!

Jeg fikk mail i går om at de skal ta kontakt så fort de har fått ordnet vigsler, de regnet med at dato, tid og sted var helt greit, så de måtte bare finne det rette mennseket... Du og du, nå begynner jeg å glede meg assa! :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...