AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #1 Del Skrevet 10. juli 2024 Har det supert med jobb og kjæreste og folk rundt meg. Men får fortsatt denne ekle rastløshet følelsen hele tiden. Tips? Anonymkode: d866f...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #2 Del Skrevet 10. juli 2024 Hvilken rastløshet-følelse? Tror du får bedre svar om du beskriver litt mer. Anonymkode: 06782...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 10. juli 2024 #3 Del Skrevet 10. juli 2024 Skjønner hva du mener, men det er bare du selv som kan svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #4 Del Skrevet 10. juli 2024 Jeg fant ut at jeg har adhd. Føler meg aldri rolig. Anonymkode: 6ae8f...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 10. juli 2024 #5 Del Skrevet 10. juli 2024 Er vel kanskje noe mer du vil utfolde deg innafor eller være med på da? For mye energi til overs? Eller bare er det at du har det bra og har en rar fornemmelse over at det virker suspekt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #6 Del Skrevet 10. juli 2024 Det er vel bare å finne på en hobby eller bijobb? Du er heldig. Selv har jeg ikke mye tiltak eller energi etter å ha vært på jobben. Anonymkode: 3a0f2...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå