AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #1 Skrevet 10. juli 2024 Min venninne har gått til psykolog i en stund nå. Hver eneste time får psykologen tlf han svarer på, det kupper samtalen di har og hun mister tråden. Det er minst 3 tlf pr time hun har vært der. Hun tok opp med han at dette var forstyrrende og tok av tiden hun skal ha behandling og hun mistet tråden. Ba han sette tlf på lydløs/ opptatt når han hadde pasienter. neste time ble lik. Da reiste hun seg og takket for seg, og sa det var liten vits å gå i terapi om han ikke hadde tid til å jobbe, og at det er vel ikke det som står i instruksen hans. Dette er nå noen uker siden, og hun har ikke hørt fra han siden. Hun kontaktet fastlegen og har lagt inn klage på han. Hun er ei oppegående dame. Man betaler ikke nesten 400 i egenandel for 45 min som blir 30 min grunnet avbrytelser. Synes hun var tøff som sa fra. Håper hun finner en bedre psykolog som ikke er så avhengig av tlf sin Anonymkode: b753f...33b 1 1
Rainstorm2.0 Skrevet 10. juli 2024 #3 Skrevet 10. juli 2024 Kult! Sånn skal det jo absolutt ikke være, og høres fullstendig tåpelig ut. Bra at hun sa fra og stod opp for seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #4 Skrevet 10. juli 2024 Rainstorm2.0 skrev (1 time siden): Kult! Sånn skal det jo absolutt ikke være, og høres fullstendig tåpelig ut. Bra at hun sa fra og stod opp for seg selv. Det synes jeg også. Måtte vente lenge på time for å i det hele tatt få en spesialist. Så sitter han å vaser bort tiden hennes med telefoner og ikke følger med. De får klienter uansett, og trenger ikke gjøre en god nok jobb for å få kunder virker det som. Anonymkode: b753f...33b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #5 Skrevet 10. juli 2024 Rainstorm2.0 skrev (1 time siden): Kult! Sånn skal det jo absolutt ikke være, og høres fullstendig tåpelig ut. Bra at hun sa fra og stod opp for seg selv. Psykolog er jo ikke et hva som helst yrke. De skal jo behandle folk som har det vondt på innsiden, og de som skal dit gruer seg kanskje for å snakke om det som er vanskelig. Så sitter han der helt fjern og er opptatt i telefoner? stakkars folk. Som at folk skal bare ta seg til takke med, og være glad de får en psykolog? Legene tror psykolog er god behandling, men tror jammen det ikke er like bra rundt om. Anonymkode: b753f...33b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå