Gjest |H| Skrevet 15. februar 2006 #1 Del Skrevet 15. februar 2006 jippi!!! 1 august flytter vi inn i vårt eget hus!!! Og nå holder jeg på å se på baderomsmøbler osv.. og så fant jeg en veldig fin en: http://bad.no/more.php?id=248& Hva synest dere om denne? Er det noen som har en sånn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 15. februar 2006 #2 Del Skrevet 15. februar 2006 Åh, det hadde passet mitt i blinken på mitt drømmebad, som jeg får en gang det regner penger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #3 Del Skrevet 15. februar 2006 Fin den! Men tør du kjøpe baderomsinnredning til over tyvetusen usett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 15. februar 2006 #4 Del Skrevet 15. februar 2006 Siden du spør, så må jeg nok si at jeg ikke likte den noe særlig... Men den er sikkert praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 15. februar 2006 #5 Del Skrevet 15. februar 2006 Fin den! Men tør du kjøpe baderomsinnredning til over tyvetusen usett? ← nei... hadde ikke tenkt d da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 15. februar 2006 #6 Del Skrevet 15. februar 2006 Siden du spør, så må jeg nok si at jeg ikke likte den noe særlig... Men den er sikkert praktisk. ← når man har barn, må man tenke praktisk he he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 15. februar 2006 #7 Del Skrevet 15. februar 2006 Bare fordi jeg interesserer meg: Har du noen andre innredninger i kikkerten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 15. februar 2006 #8 Del Skrevet 15. februar 2006 Bare fordi jeg interesserer meg: Har du noen andre innredninger i kikkerten? ← Så snilt tja, min kjære likte en.. , men d var kun fordi d var cd-spiller integrert i den da.. for å være ærlig; den så fa.. meg ikke ut! innredningen altså Han er litt musikkfrelst.. så alt for å ha cd-spiller på badet liksom.. selv om badet hatt sett ut som ei ræv! Så, nei, jeg har ikke fått tid til å sett på så masse enda, men d er en del innpå www.bad.no , om du vil titte innpå og se, kanskje gi meg et tips?? hadde vært kjempekjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #9 Del Skrevet 15. februar 2006 Fasongen på den synes jeg var ganske pen, men hadde ikke valgt den selv - jeg får helt noia av grå/svarte vasker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shea Skrevet 15. februar 2006 #10 Del Skrevet 15. februar 2006 Den ser pen ut, men er egentlig lite praktisk med de buedre frontene og avrundingen på siden. Dessuten er det veldig liten om dere skal ha alt av handuker, vaskekluter, personlige hygiene artikkler o.l på badet. ( i allefall om det er mer så to voksne som for all tid skal bruke bader) Svigers har en nesten likedan og deres i likhet med denne er meget fin å se til men...... ja som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 16. februar 2006 #11 Del Skrevet 16. februar 2006 Anbefaler igjen badrumsbutiken.se Mye bedre utvalg, kjente merker og ikke minst super service. Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 17. februar 2006 #12 Del Skrevet 17. februar 2006 For å være ærlig, syntes jeg den innredningen var veldig 90-tall. Jeg ville ikke kjøpt den! Forøvrig var det lite tidsriktige baderomsmøbler der, mye 80- og 90-tall. Og høye priser!!! Men kan hende vi har ulik smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 17. februar 2006 #13 Del Skrevet 17. februar 2006 Den er vel verken moderne eller tidløs. Jeg tror nok at jeg ville ha kikket mye mer før jeg bestemte meg. Det finnes utrolig mye fint for enhver smak utenom disse alt-i-ett møblene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susijenta Skrevet 19. februar 2006 #14 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg skal være ærlig og si at fargene var veldig fine, men formen er super harry. Minner meg om en frisørsalong jeg var i en gang, pga av alle buene og sånt. Men hver sin smak Jeg syns svedbergs har veldig mye fint. Om du vil ha et tips. Ta en titt på www.svedbergs.no lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå