meg525 Skrevet 10. juli 2024 #1 Skrevet 10. juli 2024 Hei er på dag 3 med efexor,37,5 mg. Mot generalisert angst og panikkangst. Sover dårlig og lite, prikkete følelse i kroppen, småuggen, føler meg rar. Vurderer å slutte, men leser at det blir verre før det blir bedre. Men vi drar på ferie snart og da må jeg fungere. Noen som vil dele sine erfaringer med efexor? Evt andre medikamenter som har vært effektive mot daglig angst?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #2 Skrevet 10. juli 2024 Det er helt umulig å si hvor lenge oppstartsbivirkningene vil vare, det varierer mye fra person til person. Jeg vil ikke tro det blir særlig mye verre etter dag 3 og det du beskriver er egentlig ikke spesielt ille når man sammenlikner med andre ting man kan få, så jeg ville prøvd å holde ut. Det er ubehagelig å sove lite, men ikke farlig. Er du heldig varer det en uke, er du uheldig varer det 2 eller maks 3. Det er vel en grunn til at du har fått Efexor og det er gjerne at det gir best sjanse for å få en god virkning på din problemstilling. Anonymkode: 87591...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #3 Skrevet 10. juli 2024 Tror det kan vare opp til 3 uker. Når drar dere på ferie? Kanskje du kan slutte til etter du kommer tilbake og prøve igjen? Anonymkode: f321b...4f9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #4 Skrevet 10. juli 2024 Jeg var kvalm i en uke så ble det bare bedre etter det. Anonymkode: 6f20f...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå