AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #1 Skrevet 10. juli 2024 Jeg ser at Normal i danmark får inn en del sånn koreansk hudpleie bl.a , men noen som vet om Normal i norge får inn de samme produktene etterhvert? Anonymkode: e00f3...b4d
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #2 Skrevet 10. juli 2024 Har de ikke hatt det lenge, da? Husker i alle fall at for et par år siden, da Normal kom i Trondheim, var det masse koreansk hudpleie. Husker det pga at jeg kjøpte mye av det i julegaver og venninnegaver det året. Men mulig du tenker på en spesiell serie produkter? Anonymkode: 8c91e...369
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #3 Skrevet 10. juli 2024 Nei, jeg så at de i Danmark har f.eks Anua, skin1004 og Cosrx, men når jeg har vært innom Normal her jeg bor så har de ingen av produktene. Anonymkode: e00f3...b4d
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #4 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, jeg så at de i Danmark har f.eks Anua, skin1004 og Cosrx, men når jeg har vært innom Normal her jeg bor så har de ingen av produktene. Anonymkode: e00f3...b4d Disse merkene er ganske nye i Danmark også. Vi må nok smøre oss med litt tålmodighet, så skal man se at de kommer også hit plutselig. Anonymkode: 251e2...4c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå