Gå til innhold

Menn som har barn med forskjellige mødre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har truffet en mann i 40-årene, som har 4 barn med 4 ulike damer. 
Han har god kontakt med alle barna, og har en av de halvparten av tida. 
Jeg er mer av den typen som aldri kunne hatt mer enn en far til mine barn, ville gifte meg og leve lykkelig sammen alle våre dager osv. Slik ble det ikke, dessverre. 
Jeg sliter med å se for meg at det er et såkalt grønt flagg å ha så mange barn med ulike mødre. Det høres slitsomt ut. Er det bare meg? 

Anonymkode: 8f2a6...a6a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at om du blir kjæreste med denne fyren, så blir du samtidig også innvolvert med fire andre damer du skal forholde deg til med tanke på barna. Jeg tror jeg personlig også ville funnet det ekstremt slitsomt! Jeg ville i alle fall funnet ut av hva slags forhold han har til mødrene til barna sine. For de vil i større eller mindre grad også angå deg. Om du ikke greier å forholde deg til dem,  så tror jeg du har tøbbel i sikte.  

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor er sjansen at det er noe galt med 4 damer mot 1 mann?

Man trenger heller ikke lage barn med alle damer man møter.

Jeg hadde skygget banen.

Anonymkode: d3340...924

  • Liker 11
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det vært en post om akkurat dette for en liten stund siden? Er det samme dama og samme mannen?

Eller var den posten skrevet av dame nr 3?

Henviser nok en gang til Espen Eckbo sine famøse sketsjer om denne mannen. 👍

Anonymkode: 1e0d2...cf6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt drøyt ut å ha 4 barn med 4 forskjellige kvinner. 

Han kan umulig ha gode verdier rundt kjærlighet og forhold. 

Kan ikke skjønne at noen ønsker å innlede et forhold til en sånn mann. Høres ut som et lavtillitsforhold der man får 4 ekser og 4 eks-svigerfamilier på kjøpet. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har ikke det vært en post om akkurat dette for en liten stund siden? Er det samme dama og samme mannen?

Eller var den posten skrevet av dame nr 3?

Henviser nok en gang til Espen Eckbo sine famøse sketsjer om denne mannen. 👍

Anonymkode: 1e0d2...cf6

Det vet jeg ikke. Jeg matchet med han for to uker siden og har møtt han en gang der vi gikk en tur (folkepark). 
ts

Anonymkode: 8f2a6...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (8 timer siden):

Høres helt drøyt ut å ha 4 barn med 4 forskjellige kvinner. 

Han kan umulig ha gode verdier rundt kjærlighet og forhold. 

Kan ikke skjønne at noen ønsker å innlede et forhold til en sånn mann. Høres ut som et lavtillitsforhold der man får 4 ekser og 4 eks-svigerfamilier på kjøpet. 

Ja det er drøyt? Fikk ikke vite at det var ulike mødre før vi møttes. Fikk litt å tenke på da. Har fått beskjed fra mine venner om at jeg stiller for høye krav og derfor er singel, så tenkte at det kanskje var bare meg som oppfattet det som slitsomt 😅 
ts

Anonymkode: 8f2a6...a6a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann. Løp! Han er flink sosialt sett , men han er søppel!

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spesielt. Ville nok spurt om detaljer rundt alle fire. Men det er jo hvertfall bra om han har et bra forhold til hvert barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja det er drøyt? Fikk ikke vite at det var ulike mødre før vi møttes. Fikk litt å tenke på da. Har fått beskjed fra mine venner om at jeg stiller for høye krav og derfor er singel, så tenkte at det kanskje var bare meg som oppfattet det som slitsomt 😅 
ts

Anonymkode: 8f2a6...a6a

Jeg har fått beskjed om det samme, og har tatt meg sammen, men i din situasjon hadde jeg avsluttet alt tvert😅 4 barn med 4 ulike mødre er drøyt!

Anonymkode: 02a3d...930

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens det er ganske stuerent for kvinner å ha flere babydaddies.. 

Hva så om fyren har mange barn med forskjellige kvinner? 

Anonymkode: 2aeea...aba

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja det er drøyt? Fikk ikke vite at det var ulike mødre før vi møttes. Fikk litt å tenke på da. Har fått beskjed fra mine venner om at jeg stiller for høye krav og derfor er singel, så tenkte at det kanskje var bare meg som oppfattet det som slitsomt 😅 
ts

Anonymkode: 8f2a6...a6a

Det handler ikke om å stille for høye krav . Det handler om å ha en viss standard . Han trenger ikke være en ond mann, men det er fare for at han er en smule «dum « kanskje ? Ville tenkt lettvekter sånn rent mentalt . Sånn som enten bruker og kaster damer , evnt blir brukt og kastet selv . 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde skygget banen om han så hadde hatt fire unger med samme dame, men å i tillegg skulle forholde seg til og hensynta fire ekser i all planlegging, ferieavvikling osv? Uansett hvor godt samarbeidet er og hvor fint menneske han måtte være, er det et kaos jeg ikke ville ønsket meg i livet mitt. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor godtar damer å få barn med en mann som har barn med både 2 og 3 forskjellige mødre?

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer vet ikke at de deler på den samme mannen 😂. Det er derfor han har barn med fire forskjellige kvinnfolk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han oppfører seg fint nå fordi han må! Er nok ben grunn til at han ikke er sammen med noen av de.Han er et rødt flagg, styr unna.

Anonymkode: 4fb2a...77a

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Ser du for deg barn, ts? Hvor gamle er barna hans?

(I utgangspunktet: løp ;-))

Anonymkode: 0b423...040

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Mens det er ganske stuerent for kvinner å ha flere babydaddies.. 

Hva så om fyren har mange barn med forskjellige kvinner? 

Anonymkode: 2aeea...aba

Det tror jeg ikke det er. Jeg er enslig mor med 2 barn, de har samme far. Men det er 7 år mellom de. Så de fleste jeg har datet lurer jo på om det er 2 fedre, og flere har da sagt at hadde det vært 2 fedre, så ville de ikke ha datet meg.

Jeg og var på date med en mann, som hadde fått 4 barn, på 4 år, med 3 forskjellige kvinner, 2 av barna født med en uke mellom. Møtte aldri han igjen.

Anonymkode: 4d52e...1da

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, DelvisPresley said:

Hvorfor godtar damer å få barn med en mann som har barn med både 2 og 3 forskjellige mødre?

Kvinner vil heller dele på en høgstatusmann enn å ha enerett på en vanlig mann.

Anonymkode: dcf80...6ed

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle du få barn med han her så er det fort gjort å bli nr 5 i rekka, er du klar for det? 

Anonymkode: 89f71...877

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...