Geojak Skrevet 10. juli 2024 #1 Skrevet 10. juli 2024 Vet ikke hvor vanlig sprutorgasmer er ref: https://www.tonehaldorsen.com/2019/04/11/sprutorgasme/ Men.. For mange menn er det ofte et ønske at hun svelger ved en blowjob, jeg har snakket med flere menn som mener dette er viktig. Hva da andre veien? For dere kvinner som faktisk oppnår en sprutorgasme, er det bare plagsomt, er det ugreit at det skjer når han slikker? Eller er det ekstra tennende at han ikke bryr seg og tar i mot "spruten" er det et ønske at han svelger unna? Jeg vet hva fruen og jeg foretrekker når det skjer, men er er litt nysgjerrig på oppfatningen der ute, og ikke minst sammenligning med forventingen til å ta i mot ved en BJ.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #2 Skrevet 10. juli 2024 To tråder om samme tema. Dette ser litt ut som snikskryt desverre. Anonymkode: c09df...3c4
Geojak Skrevet 10. juli 2024 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): To tråder om samme tema. Dette ser litt ut som snikskryt desverre. Anonymkode: c09df...3c4 Vet det er to tråder, men synes det var riktig med tanke på at det er vidt forskjellig spørsmål på de to. Beklage om jeg gjorde feil. Kan ikke helt se at det skrytes om noe fra min side her? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå