AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Del Skrevet 10. juli Vet ikke om jeg har plassert forumet rett, men håper det. Lurer på hvorfor det er sånn at noen damer prøver å bli vennen din og være grei med deg når de har lyst på mannen din? Har opplevd dette selv med at jeg var ute sammen med kjæresten min og en større gruppe. I den gruppa var det ei dame jeg ikke kjente fra før. Hun kom bort til meg og begynte å prate mye med meg og ga meg masse komplimenter om hvor fin jeg var og alt mulig sånt. Tilslutt begynte hun å si det til kjæresten min også "du har så nydelig dame" "du er så heldig som har henne" osv. Jeg syns det begynte å bli så "mye" at jeg opplevde det som veldig rart. Tenkte ikke så mye over det der og da, tenkte det var fordi hun var full. Ikke lenge etterpå dro jeg hjem og kjæresten min ble igjen litt lengre. Fikk høre av kjæresten min og de andre jeg kjente på festen at etter jeg dro hadde hun visst prøvd seg skikkelig på han og blitt veldig innpåsliten. Tilslutt hadde han blitt såpass irritert og lei av å avise henne at han hadde vært litt "stygg" i kjeften mot henne og sagt at han var opptatt og i et forhold med meg, og at han ville ikke hatt henne uansett om han ikke var i et forhold heller fordi hun var så tjukk. Og hun var litt kraftig, sikkert dobbelt så tung som meg. Etter han hadde sagt det, fordi han var lei av henne hadde hun visst blitt lei seg, begynte å gråte og sluttet å prøve seg. Når jeg fikk vite det så syns jeg det var trist å høre at hun begynte å gråte og ble lei seg, men skjønte det når jeg fikk høre dette at det kanskje var derfor hun oppførte seg så rart. Kikket på nettet og så det var mange andre som har hatt lignende opplevelser med at damer som er interessert i mannen til noen vil prøve å bli venn med eller gi komplimenter til dama. Jeg forstår ikke dette? Er det så man skal virke som man ikke er en "trussel"? Anonymkode: abe9e...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #2 Del Skrevet 11. juli Jeg har ikke opplevd akkurat det du skriver om, men det motsatte. Jeg ble bedratt av kjæresten min da han knullet naboen vår i fylla. Dette er nå over tre år siden og forholdet til meg og kjæresten er fortid, men denne dama prøver å være hyggelig og snakke med meg hver gang jeg ser henne. Hun visste at jeg og kjæresten var sammen og likevel la hun seg etter han i åresvis, og til slutt bet han på. Jeg hadde et oppgjør med henne etter at jeg oppdaget utroskapen, der jeg fortalte at jeg syntes hun var en patetisk og ynkelig kjerring, og at jeg aldri mer ville se henne, men likevel prøver hun å kontakte meg for å bli venn. Jeg tror damen må være tilbakestående🤨 Anonymkode: 18e75...72c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #3 Del Skrevet 11. juli De har ikke lyst på mannen din. Går du rundt og har lyst på menn? Nei tror ikke det. Hva får deg til å tro at andre kvinner går rundt og har lyst på menn? Anonymkode: 0d288...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #4 Del Skrevet 11. juli 45 timer gjelder bare hvis du har jobbet fulltid. Hvis du f.eks har jobbet deltid på 20 timer per uke så er 60%-grensen 24 timer Anonymkode: 0d288...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #5 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går du rundt og har lyst på menn? Nei tror ikke det. Hva får deg til å tro at andre kvinner går rundt og har lyst på menn? Nei, for ingen heterofile kvinner har lyst på menn 😅 Anonymkode: 0c14d...fe0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #6 Del Skrevet 11. juli Ta det helt med ro. Kjæresten din virker som en dritsekk så er sikkert ikke så mange som er interessert i han. Anonymkode: 689c1...75d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #7 Del Skrevet 11. juli Har aldri hørt om. Du snakker sikkert om kun EI dame, men sier "noen". Anonymkode: 90bc7...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #8 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): 45 timer gjelder bare hvis du har jobbet fulltid. Hvis du f.eks har jobbet deltid på 20 timer per uke så er 60%-grensen 24 timer Anonymkode: 0d288...b23 Tror du har svart på feil tråd. Anonymkode: abe9e...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #9 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): De har ikke lyst på mannen din. Går du rundt og har lyst på menn? Nei tror ikke det. Hva får deg til å tro at andre kvinner går rundt og har lyst på menn? Anonymkode: 0d288...b23 Jeg har ikke lyst på andre menn fordi jeg er i et forhold med en mann jeg elsker. Denne damen var singel, er det helt utentkelig for deg at en singel dame er interessert i en mann? Jeg fikk jo vite at hun hadde prøvd seg og lagt an på han. Når man gjør det mener jeg at man viser man har" lyst på noen". Anonymkode: abe9e...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #10 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Har aldri hørt om. Du snakker sikkert om kun EI dame, men sier "noen". Anonymkode: 90bc7...c5d Jeg opplevde dette og etterpå leste jeg om og såg andre damer på nettet som snakket om hvordan de hadde opplevd lignende, da er det jo "noen" damer som er sånn tydeligvis. Anonymkode: abe9e...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #11 Del Skrevet 11. juli Wow aldri tenkt på. Gidder ikke tenke på. Anonymkode: a607d...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå