kitekatt Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 Bukett i hånden? rundt håndleddet eller blomst i håret? Tror mine skal ha blomst i håret. De små brudepikene skal jo ha små buketter, også tenker vi at det kanskje er mest praktisk for de å ha hendene fri Ja, jeg har to forlovere
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. februar 2006 #2 Skrevet 15. februar 2006 Anbefaler i håret hvis de ikke skal ha bunad (da skal de ha knapphullsblomst lik mennenes). Håndleddet er fint, men det er upraktisk siden ganske mange har for vane å ta skikkelig tak i hele armen når man skal håndhilse, og da er man fort kvitt blomsten.
Elise_ Skrevet 15. februar 2006 #3 Skrevet 15. februar 2006 Jøss, det hadde jeg ikke tenkt på engang.
Susan Sto Helit Skrevet 15. februar 2006 #4 Skrevet 15. februar 2006 Har tenkt på å spørre om hun vil ha en liten blomst i håret. Men det blir jo så mye blomster.... Hadde egentlig ikke tenkt på min forlover i det hele tatt. Har til og med vært usikker på om vi skulle spandere på Gommens forlover.
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #5 Skrevet 15. februar 2006 Det er vel greit om forloverne har hendene frie slik at de kan bistå deg når du trenger litt hjelp med kjole og slør. Da jeg kom ut av kirken overlot jeg brudebuketten min til min forlover slik at jeg hadde hendene fri til å hilse på alle skikkelig. Veldig kjekt.
kitekatt Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2006 Det er vel greit om forloverne har hendene frie slik at de kan bistå deg når du trenger litt hjelp med kjole og slør. Da jeg kom ut av kirken overlot jeg brudebuketten min til min forlover slik at jeg hadde hendene fri til å hilse på alle skikkelig. Veldig kjekt. ← Ja, det er liksom det vi tenker litt på og
pusla Skrevet 15. februar 2006 #7 Skrevet 15. februar 2006 Når jeg var forlover hadde jeg en blomst på kjolen a'la brystbukett på gutta liksom (dette var litt dårlig forklart, men håper det var forståelig!).
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #8 Skrevet 15. februar 2006 Eg trur jammen ikkje forlovaren min skal ha nokon blomst på seg eg... Er det vanleg?
Impala Skrevet 16. februar 2006 #10 Skrevet 16. februar 2006 Min forlover hadde en orkide i håret (det hadde jo jeg også da) Det var kjempefint.
Gjest Piper Skrevet 16. februar 2006 #11 Skrevet 16. februar 2006 Min forlover hadde ikke noen blomst, og egnetlig tror jeg ikke det er så vanlig at de har det her i Norge. Men vil de ha blomst er det jo greit, men jeg ville spurt de først. Er ikke alle som liker å ha blomster i håret.
*Emma* Skrevet 16. februar 2006 #12 Skrevet 16. februar 2006 Signerer Piper - trodde ikke det var vanlig i Norge. Nå skal jo jeg gifte meg i USA da så det er mulig jeg fixer en blomst til forovern min men jeg tror egentlig INGEN av forloverne får blomster. (Ikke min og ikke hans). Jeg, mannen og barna våre skal ha blomster.
~MALIN~ Skrevet 16. februar 2006 #13 Skrevet 16. februar 2006 Min forlover hadde ikke blomst, ikke jeg når jeg har vært forlover heller. Og jeg ikke huske at noen av forloverne i bryllupene jeg har vært i har hatt det. Tror, som mange andre sier, at det er mest vanlig i USA. Spør forloveren din hva hun ønsker da vel .
Gjest Markblomsten Skrevet 16. februar 2006 #14 Skrevet 16. februar 2006 Jeg har spurt min forlover om dette, og hun ville veldig gjerne har armbåndsblomst. Så hun skal ha det, mens mannen og hans forlover skal ha tradisjonell knappehullsblomst. Brudepikene skal ha rosebuketter i ulik størrelse etter alderen dems.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #15 Skrevet 16. februar 2006 Min forlover hadde en blomst i håret.
Gjest Elfrida Skrevet 16. februar 2006 #16 Skrevet 16. februar 2006 Jeg har vært forlover for en amerikaner, og da hadde jeg (og de to andre forloverne til bruden...) en svæær 'brude'bukett, som tok opp noen av fargene fra brudens bukett, men i mørkere farger. Det føltes ganske rart egentlig. Matchende kjoler hadde vi også. Hjelpe meg. Kan ikke huske å ha sett at brudens forlover har hatt blomster i det hele tatt her i Norge.
Susan Sto Helit Skrevet 16. februar 2006 #17 Skrevet 16. februar 2006 Hadde nok sytes det var rart hvis jeg kom i bryllup og forlover hadde "brudebukett". Hun bør jo ha hendene fri for å holde buketten for bruden. (Det må hvertfall min) Har aldri helt sett poenget med små buketter på armen heller. Vil forlover ha blomst, får hun den i håret. Ellers får hun ikke. Det kan jo være stilig om hun har en blomst i håret som harmonerer med min bukett og Gommens knapphullsblomst.
Minnie27 Skrevet 16. februar 2006 #19 Skrevet 16. februar 2006 Min forlover hadde ikke blomster. Visste ikke at det var vanlig jeg, men det er sikkert fint det og
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #20 Skrevet 17. februar 2006 Hæ???? Skal forloveren ha blomster?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå