Gå til innhold

Kjærlighetssorg som voksen !😓

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei alle sammen . ♥️

Trenger sårt noen erfaringer her . Er helt ødelagt på måned 2 og sitter her nå på hytta med mine to barn og har en sorg inni meg som er så stek at jeg nesten ikke får puste ! Gjemmer meg bort når jeg kjenner tårene kommer frem så barna ser ikke dette. Men har en hylende smerte inni meg samtidig som jeg ikke forstår noen ting ! 

Veldig kort ,datet for første gang som voksen da jeg kom fra et langt forhold . Traff en mann på en app og det viste seg at vi kjente hverandre fra før . Vi brukte god tid på telefoner osv før vi møttes og det ble full klaff . Han ville være eksklusiv ganske tidlig og jeg ønsket uansett ikke møte noen andre en han da jeg likte han så godt . Vi var masse sammen,sov sammen ukedager når vi ikke hadde barna . Jeg kjente at jeg faller helt for denne mannen noe jeg fortalte han . Jeg var litt redd da jeg var redd for å bli lurt inn i noe som inne var ekte . Hadde en litt dårlig magefølelse men klarte ikke sette ordene på det . Denne mannen kunne forsvinne dagesvis når vi ikke var sammen og han hadde barnefri.

Vi møttes i over 1 år . 

Det viste seg at denne mannen har vært på apper osv igjennom hele vår relasjon . Dette fant jeg ut tilfeldig da han matchet med en jeg kjenner . Den kvelden han matchet med henne hadde han og jeg vært sammen i 3 dag på tur . Hadde hatt det veldig fint . Så jeg forstår bare ikke.

Denne mannen visste om grunnet til brudd med han jeg hadde vært sammen med i mange år . Det var også tillitsbrudd fra hans side og han her lovet meg å ikke gjøre det samme mot meg igjen . Han sa han elsket meg. Ville bare ha meg osv . 

Den mannen jeg datet har nektet å prate med meg etter dette kom frem . Jeg har ringt alt for mye , skrevet alt for mange meldinger og til og med la inn en melding på hans mobilsvar hvor jeg nesten tigget om at han skulle ringe meg slik at vi kunne pratet om dette . Han nekter ! Han nekter tross han hørte stemmen min briste i mobilsvar meldingen … Han nekter tross det var han som ikke ville vi skulle møte noen andre … 

ingen empati ,ingen vennlighet tross jeg har gjort og ønsket den mannnen alt godt. Naiv som jeg var trodde jeg han var mannen min . Jeg trodde han og jeg skulle ha en fin fremtid sammen da alt var så bra når vi var sammen ! 

sist uken vi møttes var nå i tidlig i mai . Da også hadde vi kjempe fine dager med både hyttetur og middager osv osv . Også denne gangen satt vi opp en plan for hvordan barna våres skulle møtes . Men det var frem til jeg fant ut av disse appene. 

Jeg ble virkelig knust og mistet meg selv helt ! Følelsen av at han bare stengte av nektet å prate som to voksene mennesker er helt uforståelig for meg ! Jeg har aldri kjent på en slik sorg eller sjokk da jeg ikke forsto noen ting ! Alt hadde vært så fint ,vi fungerte så utrolig fint og mannen sa jo han elsket meg . 

Dette er ikke å elske ! Jeg må jo ha blitt lurt trill rundt ? 

Nå har det godt to måneder og jeg måtte blokkere denne mannen etterhvert på telefon osv da jeg ikke maktet mer . Han ringte meg aldri opp ,jeg fikk aldri en forklaring og jeg klarte ikke stoppe og spørre om en forklaring da på sms … men fikk ingen ting ..

Psyken min var helt ute på viddene og jeg ble flau over at jeg i det hele tatt prøvde å få kontakt med han gang på gang for å få en forklaring . Men den kom ikke ! 

Nå to måneder etter går det litt bedere ,men tenker jo på han enda . Jeg kan våkne med et trykk i brystet og må gjemme meg (har barn) for å la stille tårer renne ned …. Jeg føler meg så flau ,dum og  slem mot meg selv som ga hjerte mitt til en slik mann . 

Har prøvd å gå på date også men alt jeg tenker på er denne mannen . Jeg er ikke klar,men vill bli klar . Vill glemme og vill ha en dag hvor jeg slipper å tenke på han !  

jeg forstår bare ikke hvordan et menneske kan behandle et annet på denne måten og ikke kommunisere eller ha en verdig avslutting … kommunikasjon …

Tar gjerne i mot tips her til hvordan dere kom over dette . 

Hilsen Knust . 

Anonymkode: b0da9...511

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er altfor lett å sitte på utsiden og si at en slik drittsekk ikke er verdt tårene eller tankene dine. Det han har gjort mot deg er jo grusomt! Jeg skjønner godt at du er fortvilet og såret.

Jeg tror det første du må gjøre er å akseptere at du aldri vil få et svar eller en "verdig avslutning". Det er avsluttet, punktum. Fortid. Han er og blir en møkkamann, og sånne vil du ikke ha.

Kjempefint at du har blokkert ham. Nå må du ikke dvele noe mer ved det som var, men heller fokusere på å gi deg selv en glad fremtid. Fokuser på barna og ditt eget velvære. Og du? Det er slettes ingen skam å ta seg noen timer hos en psykolog heller, om du føler at du sitter fast i ditt eget tankemønster ;).

Jeg er helt sikker på at det vil komme en dag hvor du rister på hodet av hele greia, og innser hvilken fjott han er. Man behandler virkelig ikke andre mennesker på den måten!

❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
micromaya skrev (7 minutter siden):

Det er altfor lett å sitte på utsiden og si at en slik drittsekk ikke er verdt tårene eller tankene dine. Det han har gjort mot deg er jo grusomt! Jeg skjønner godt at du er fortvilet og såret.

Jeg tror det første du må gjøre er å akseptere at du aldri vil få et svar eller en "verdig avslutning". Det er avsluttet, punktum. Fortid. Han er og blir en møkkamann, og sånne vil du ikke ha.

Kjempefint at du har blokkert ham. Nå må du ikke dvele noe mer ved det som var, men heller fokusere på å gi deg selv en glad fremtid. Fokuser på barna og ditt eget velvære. Og du? Det er slettes ingen skam å ta seg noen timer hos en psykolog heller, om du føler at du sitter fast i ditt eget tankemønster ;).

Jeg er helt sikker på at det vil komme en dag hvor du rister på hodet av hele greia, og innser hvilken fjott han er. Man behandler virkelig ikke andre mennesker på den måten!

❤️

Takk for svar . 

jeg kjenner nå at jeg helt klart trenger en psykolog ja . Kommer til ta kontakt med en etter ferien . Forstår ikke hvordan jeg kan klare å stole på noen nå . Forstår virkelig ikke hvordan en mann jeg feirer jul med ,hjalp han masse med div og ikke minst ga hjerte mitt til kunne behandle meg slik . 
Hvorfor kunne man ikke bare ta en samtale og si du ,jeg kjenner ikke at jeg ønsker dette noe mer og vill avslutte vår relasjon ? Hvor vanskelig kan det være ? Og hvorfor lekte han perfekt spillet siste uken for så plutselig bli borte ? 

umulig å forstå ! 

Helt enig med deg ! Man behandler ingen på denne måten ! Helt ubegripelig ! 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig ikke rart at du er lei deg og knust! Jeg skjønner heller ikke hvordan noen kan behandle andre på den måten. Det er egentlig bra at han ikke traff barna dine. Han er nok ikke en god person❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Memorangen skrev (Akkurat nå):

Det er virkelig ikke rart at du er lei deg og knust! Jeg skjønner heller ikke hvordan noen kan behandle andre på den måten. Det er egentlig bra at han ikke traff barna dine. Han er nok ikke en god person❤️

Takk ! Han traff mine en gang for mange måneder siden . Men da presenterte jeg han kun som venn da det var flere tilstede . Jeg angrer jo på det nå også . Og barna mine vet hvem han er da han har skrevet masse sms som popper opp på mobilen osv osv … Men det er heldigvis det . 

Det værste er at jeg tror jeg fortsatt elsker han ,og synes synd på at han i det heletatt oppfører seg sånn her . Jeg vet at han er en helt på jobb og rundt sine venner men jeg så han i sitt sanne lys nå. Virker som alt bare har vært fasade .. skummelt og trist . 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror du må stoppe førhan trenger å gi deg besøksforbud. 

Anonymkode: 53d75...17c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stoppe ? Ikke hatt kontakt med han på mange uker nå .  Jeg har stoppet for lenge siden .

Tok kun kontakt med han rett etter han behandlet meg sånn her … ga opp . 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tror du mikser det med folk som burde hatt forbud mot å danne relasjoner til andre. For en fjott av en mann, ta kontakt med psykolog ts. Og slett alt av kontakt til han, dette med å bli lurt slik ødelegger veldig tilliten du får til andre i ettertid. Du har lov til å gråte og være forbannet, det er naturlig å føle på alle slags følelser etter noe sånt. 

Anonymkode: bd525...807

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror du mikser det med folk som burde hatt forbud mot å danne relasjoner til andre. For en fjott av en mann, ta kontakt med psykolog ts. Og slett alt av kontakt til han, dette med å bli lurt slik ødelegger veldig tilliten du får til andre i ettertid. Du har lov til å gråte og være forbannet, det er naturlig å føle på alle slags følelser etter noe sånt. 

Anonymkode: bd525...807

Takk ♥️🫶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

«Veldig kort» var ikke innlegget…Du trenger  ikke forklare ihjel situasjoner til andre voksne.Ha tillit til at andre også har levd et liv. Det er jo derfor du søker råd💙

Kjærlighetssorg er dritvondt i alle aldre. Kanskje verre som voksen ettersom man kjenner man burde visst bedre enn å falle for idioter. Alle følelser er helt i orden. Men snu det mer mot han enn deg selv. Han er en dritt, han fortjener ikke deg.

Men dette går over, snakk skikkelig med noen. Ta kontakt med RPH og se om de kam hjelpe. Lykke til.

Anonymkode: 59533...2bf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsiden her er at *DU* har elsket og vært forelsket! Det betyr at du har alle muligheter til å bli det igjen! Og siden det åpenbart ikke er deg det er noe galt med her, så skal du se at når sorgen bare legger seg at du finner en mann som får deg til å tenke "Hva var det jeg egentlig så i han andre!?".  

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Granskudd skrev (6 minutter siden):

Oppsiden her er at *DU* har elsket og vært forelsket! Det betyr at du har alle muligheter til å bli det igjen! Og siden det åpenbart ikke er deg det er noe galt med her, så skal du se at når sorgen bare legger seg at du finner en mann som får deg til å tenke "Hva var det jeg egentlig så i han andre!?".  

Hei . Ja det er så sant ! Jeg turte og la veggene mine falle helt etter at han jobbet seg mot målet . For det gjorde han . 
jeg ble forelsket og elsket tross jeg ikke trodde dette var mulig på nytt i voksen alder som du skriver. .

Jeg håper du har rett og jeg håper jeg er heldig og får oppleve dette igjen med en mann som faktisk ikke lurer meg . ♥️

jeg har fått flere tilbud om date osv så har muligheten . Men er bare ikke klar enda. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

«Veldig kort» var ikke innlegget…Du trenger  ikke forklare ihjel situasjoner til andre voksne.Ha tillit til at andre også har levd et liv. Det er jo derfor du søker råd💙

Kjærlighetssorg er dritvondt i alle aldre. Kanskje verre som voksen ettersom man kjenner man burde visst bedre enn å falle for idioter. Alle følelser er helt i orden. Men snu det mer mot han enn deg selv. Han er en dritt, han fortjener ikke deg.

Men dette går over, snakk skikkelig med noen. Ta kontakt med RPH og se om de kam hjelpe. Lykke til.

Anonymkode: 59533...2bf

Nei ble langt . Ser den 😅🙋‍♀️

Rph er vanskelig å få innpass i her i Kommunen . Min kjærlighets sorg er ikke kvalifisert for det . Dette ordner seg ,men trenger bare å finne noen teknikker som kan gjøre det lettere . 

Takk for svar 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei . Ja det er så sant ! Jeg turte og la veggene mine falle helt etter at han jobbet seg mot målet . For det gjorde han . 
jeg ble forelsket og elsket tross jeg ikke trodde dette var mulig på nytt i voksen alder som du skriver. .

Jeg håper du har rett og jeg håper jeg er heldig og får oppleve dette igjen med en mann som faktisk ikke lurer meg . ♥️

jeg har fått flere tilbud om date osv så har muligheten . Men er bare ikke klar enda. 

Bare tenk på den deilige følelsen av å være forelsket, og vit at den kommer tilbake til deg - Når DU er klar! :)  Ta tiden, gråt og vær sint (for det har du all rett til) også trøster du deg med at en dag, så er det en annen kjærlighet som venter på deg der fremme  :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Granskudd skrev (3 minutter siden):

Bare tenk på den deilige følelsen av å være forelsket, og vit at den kommer tilbake til deg - Når DU er klar! :)  Ta tiden, gråt og vær sint (for det har du all rett til) også trøster du deg med at en dag, så er det en annen kjærlighet som venter på deg der fremme  :)

♥️🫶

Takk ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leste du i det hele tatt HELE innlegget som var skrevet? 🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Mardina skrev (På 10.7.2024 den 14.05):

Leste du i det hele tatt HELE innlegget som var skrevet? 🙄

Ja det lurer jeg også på ! 

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så vondt å høre TS.

Jeg har vært borti lignende mann, og det er så vondt å vite med logikken at de er en drittsekk, men samtidig nekter hjertet å stoppe å elske de, og det gjør så jævlig vondt.

Anonymkode: c30eb...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så vondt å høre TS.

Jeg har vært borti lignende mann, og det er så vondt å vite med logikken at de er en drittsekk, men samtidig nekter hjertet å stoppe å elske de, og det gjør så jævlig vondt.

Ja ! Jeg elsker han tross alt ! Utrolig nok . Skulle ønske det gikk ann å slå av dette . Og føler meg dum som ikke så alle disse røde flaggene . Men som skrevet kom fra et 21 års langt forhold (ungdomskjæreste) så kan ikke dette dating livet her. .

Men at noen kan fake å si at man elsker en person i et sekund og så plutselig skru av alt ? 
ubegripelig ! 

Takk for svar ! ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja ! Jeg elsker han tross alt ! Utrolig nok . Skulle ønske det gikk ann å slå av dette . Og føler meg dum som ikke så alle disse røde flaggene . Men som skrevet kom fra et 21 års langt forhold (ungdomskjæreste) så kan ikke dette dating livet her. .

Men at noen kan fake å si at man elsker en person i et sekund og så plutselig skru av alt ? 
ubegripelig ! 

Takk for svar ! ♥️

Er det samme her. Min andre kjærlighet etter ungdommen, 22 års forhold. 

Falt som en stein, og alt var herlig i starten. Min sjelevenn. 

Han her skrudde også av alt.

Tror kanskje de kan ha en diagnose. 

Men som noen sa til meg, vi skal egentlig være stolte av at vi er autentiske og elsker med hele oss. Det er ikke noe galt men noe riktig med oss. Synd de mennene ikke klarte å ta vare på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...