Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er sammen med en jente og vi har det veldig bra sammen og føler det samme for hverandre. Er en ting jeg reagerer/stusser på at jeg alltid må ta initiativ til kos/berøring, holde hender, stryke over håret etc. Hun gjør aldri det med meg før jeg gjør det med hu. Har ikke spurt hvorfor enda, da jeg syns det blir litt kleint og at det evnt da blir rart hvis hun plutselig skal begynne med det fordi jeg spør om det. Men er det noen som vet hvorfor noen ikke gjør sånt? 

Jeg vet hun elsker meg og Er glad i meg så har ikke noe med det å gjøre:)

Anonymkode: 5fa88...7ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg har et veldig sterkt bekreftelsesbehov og sliter med å selv ta insjen. Ønsker å vite at han koser med meg fordi han vil kose og ikke fordi jeg tar insj. Jeg har selv opplevd å bli avvist gjentatte ganger i mitt tidligere forhold så nå sliter jeg meget med å ta insj selv. 

Anonymkode: 6675b...c27

AnonymBruker
Skrevet

Hun er nok ikke vant med det. Faller nok ikke naturlig for henne å ta initiativ.

Anonymkode: bd68b...21d

Skrevet

Jeg elsker at han er den som tar initiativ til kos, det gir meg en bekreftelse på at han liker meg! Det betyr ikke at jeg ikke er veldig glad i han også, men jeg bare synes det er det fineste i verden når han er den som tar hånda mi. 

Vi har vært sammen i mange år da, og selvsagt har jeg også etterhvert begynt å ta initiativ, men jeg husker godt i de første årene at jeg ikke gjorde det like mye fordi jeg ventet på bekreftelsen 🙂

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk er ulike, og det er jo ikke sikkert slik berøring egentlig er viktig for henne i forhold til å bekrefte følelser. Men du må faktisk spørre og ta samtaler der dere er ulike og finne et kompromiss. I værste fall så syns hun du er alt for tett og tar deg for mye til rette på hennes kropp. 

Anonymkode: c47c7...e22

AnonymBruker
Skrevet

Antageligvis fordi det er kleint. 

Anonymkode: d1f20...1e3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Antageligvis fordi det er kleint. 

Det er ingenting mellom oss som er kleint lenger for å si det sånn😉

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei. Er sammen med en jente og vi har det veldig bra sammen og føler det samme for hverandre. Er en ting jeg reagerer/stusser på at jeg alltid må ta initiativ til kos/berøring, holde hender, stryke over håret etc. Hun gjør aldri det med meg før jeg gjør det med hu. Har ikke spurt hvorfor enda, da jeg syns det blir litt kleint og at det evnt da blir rart hvis hun plutselig skal begynne med det fordi jeg spør om det. Men er det noen som vet hvorfor noen ikke gjør sånt? 

Jeg vet hun elsker meg og Er glad i meg så har ikke noe med det å gjøre:)

Er hun kosete av natur da? Når du gir henne kos..Får du mye kos tilbake? 

Hvor lenge har dere vært sammen? 

Jeg er ei veldig kosete jente, og jeg kan fint ta iniativ til kos så lenge jeg vet at jeg får kos tilbake. Har opplevd avvisning mange ganger så det vil jeg jo helst ikke oppleve igjen, for det blir for sårt rett og slett. Så for min del handler det om trygghet. 

Ellers så kan det bare være at du er mer kosete enn henne så du kommer henne i forkjøpet...Har du prøvd å holde litt igjen noen ganger feks? Bare for å se? Hvis hun ikke er ei jente som er så åpen så ville jeg ikke spurt nei. Er jo ikke godt å vite hvordan det blir mottatt da. 

Du kunne jo tulla litt med henne da, og sagt noe sånn som 'Du må jo bli fryktelig lei av meg som er så kosete' 😂. Bare for å se reaksjonen hennes. Sagt med humor og glimt i øyet så hadde jeg ledd ihvertfall. 

AnonymBruker
Skrevet

Når folk sitter å stryker deg over håret i tide og utide, så er det kleint. Hun bytter deg nok ut med en litt mer normal. 

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke alle det faller naturlig for å være fysisk hele tiden. Jeg elsker mannen min men sliter med å  være kosete. Må minne meg selv på at han liker det så når jeg kommer på det så tar jeg meg sammen men faller alltid tilbake til gamle synder. Har ikke noe med at jeg ikke elsker ham for det gjør jeg. Han kjenner meg heldigvis veldig godt så han tar det ikke ille opp, kan tilogmed spøke om det

Anonymkode: 7214a...944

AnonymBruker
Skrevet

Alle er forskjellige når det kommer til «kos/fysisk berøring» osv. men jeg og min partner er ganske like.

Ingen av oss har «kosing», stryking, nussing osv som en naturlig del av vårt repertoar eller behov.

Vi ligger aldri inntil hverandre i sofaen, holder sjeldent hender, stryking etc skjer ikke. Vi får begge litt «fnatt» av det.

Det betyr jo ikke at vi ikke elsker hverandre osv. fysisk berøring/intimitet er bare ikke en naturlig del av vårt «kjærlighetsspråk». Vi har inget bekreftelsesbehov som må mettes av fysisk berøring.

Anonymkode: d68fe...cac

AnonymBruker
Skrevet

Råd fra bestefar her;  du vet hun elsker deg, sier du, men du ønsker deg fysisk bekreftelse også. Dette kommer til å gnage deg, og du bør heller lete etter noen som viser kjærlighet på samme måte. 

Anonymkode: 2c8ee...3c4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Råd fra bestefar her;  du vet hun elsker deg, sier du, men du ønsker deg fysisk bekreftelse også. Dette kommer til å gnage deg, og du bør heller lete etter noen som viser kjærlighet på samme måte. 

Anonymkode: 2c8ee...3c4

Jeg kommer aldri til å forlate hu pga det. Hun gir meg fysisk bekreftelse når jeg gjøre det på hu først. Hun er sikkert bare sånn av natur og jeg forlater ikke hi av den grunn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...