Christin91 Skrevet 10. juli 2024 #1 Skrevet 10. juli 2024 Hei! Noen som vil dele erfaring med å fly når baby er rundt 3 måneder? Førstegangsmor som kvier meg litt for å reise med fly og tog. Det er ikke lang flyreise. Snakk om 55 min og et par timer på tog.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #2 Skrevet 10. juli 2024 Christin91 skrev (4 minutter siden): Hei! Noen som vil dele erfaring med å fly når baby er rundt 3 måneder? Førstegangsmor som kvier meg litt for å reise med fly og tog. Det er ikke lang flyreise. Snakk om 55 min og et par timer på tog. Har flydd masse med barnet mitt siden hun var ganske liten. Ikke noe stress når hun var så liten , sov stort sett alltid🫢 Hadde med flaske med MME , smokk, teppe. Babyen sitter på fanget ditt, eller så kan du ha med bilstol men da må du nok bestille ekstra sete 🤔 Veldig greit med bæresele på flyplassen. Alt av mat/drikke til barn er lov å ha med, og du kan sjekke inn både bilstol og vogn gratis. Vogn bør pakkes i Prampack 😊 Anonymkode: 1ae37...2a2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #3 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har flydd masse med barnet mitt siden hun var ganske liten. Ikke noe stress når hun var så liten , sov stort sett alltid🫢 Hadde med flaske med MME , smokk, teppe. Babyen sitter på fanget ditt, eller så kan du ha med bilstol men da må du nok bestille ekstra sete 🤔 Veldig greit med bæresele på flyplassen. Alt av mat/drikke til barn er lov å ha med, og du kan sjekke inn både bilstol og vogn gratis. Vogn bør pakkes i Prampack 😊 Anonymkode: 1ae37...2a2 Og veldig greit å ha med ekstra skift i håndbagasjen, både til babyen og en t skjorte/ genser til deg selv (tilfelle gulp😅). Anonymkode: 1ae37...2a2
iNord Skrevet 10. juli 2024 #4 Skrevet 10. juli 2024 uproblematisk her alle gangene. folk er i tillegg utrolig hjelpsomme! bare ha med nok mat om du ikke ammer, samt klesskift.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #5 Skrevet 10. juli 2024 Det var uproblematisk her også. Jeg har flydd med baby på 3 mnd. bare en gang, men det gikk helt fint. På tilbaketuren ble det litt mye for henne med alle inntrykkene, så da ble hun helt overtrøtt og brukte lang tid på å sovne, men det gikk seg ganske raskt til igjen. Tog har jeg tatt ofte med begge barna gjennom babytiden, både korte strekninger og Oslo-Trondheim. Bæresele som andre nevner, syns jeg også var gull verdt, særlig når jeg har hatt med en del bagasje. Både fly og lengre togturer syns jeg har vært mest slitsomt mellom 1-3 år, da likte de ikke å sitte rolig og lot seg ikke så lett underholde i mer enn 2 minutter av tegning og bøker osv. enda. Anonymkode: 1cd92...218
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå