Christin91 Skrevet 10. juli 2024 #1 Skrevet 10. juli 2024 (endret) Hei! Noen som vil dele erfaring med å fly når baby er rundt 3 måneder? Førstegangsmor som kvier meg litt for å reise med fly og tog. Det er ikke lang flyreise. Snakk om 55 min og et par timer på tog. Baby tar ikke flaske eller smokk. Endret 11. juli 2024 av Christin91
tånegla Skrevet 10. juli 2024 #2 Skrevet 10. juli 2024 Min førstefødte begynte å pendle sammen med meg da hun var 8 uker. Da hadde vi båt og buss i 2 timer, så fly med bytte. Det gikk alltid veldig bra, jeg ammet ikke, så hadde ferdigpakket flasker med pulver og thermos med varmt vann. Da fikk melken rett temperatur, og jeg slapp å være avhengig av at flyvert(innene) varmet melka for meg. Smokk som baby kan sutte på er også veldig viktig, slik at trykket i ørene kan utlignes. God tur!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #3 Skrevet 10. juli 2024 Jeg flydde da baby var rett under 4 måneder. Hun hater å sitte i ro og på fanget, så jeg gruet meg veldig. Men det gikk dødsbra, hun sovnet av duringen fra flyet. Ha med melkeflaske/dra frem pupp og smokk for å holde roen under takeoff og landing 🙂 Anonymkode: b14ff...ad3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #4 Skrevet 10. juli 2024 Å fly med sånne småttiser er enklere enn når de er over året 😄 Anonymkode: b7050...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå