AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #1 Skrevet 10. juli 2024 Er i starten av 50-åra, kvinne. Har vært alene noen år nå etter å ha vært gift i mange år. Etter mye om og men logget jeg omsider inne på Tinder…og dette er ikke lett…🙈 Skremmer nok de færreste med utseende mitt😉 Etter flere fødsler har jeg en typisk mammakropp med litt for mye magefett, spesielt. Er ca 10 kg for mye. Når menn på profilen nevner alt de liker å bruke tida på (toppturer, mye trening; skiturer, sykkelturer, padle, ), ja da er det lite vits for meg å trykke liker. Jeg elsker å gå turer, men trenger ikke toppturer. Jeg blir gjerne med på sykkelturer, men ikke langs hovedveien og i timesvis. Den rette får meg med på skiturer også - med riktig motivering…😉 Når han nevner vin som en av få interesser på profilen, ja da er det heller ikke vits å like…er moderat med alkohol og vin blir det aldri. Er det da vits at jeg liker den profilen? Ikke mange igjen å velge mellom da…😅 Anonymkode: e37d9...aa1 1
Fighter83 Skrevet 10. juli 2024 #2 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er i starten av 50-åra, kvinne. Har vært alene noen år nå etter å ha vært gift i mange år. Etter mye om og men logget jeg omsider inne på Tinder…og dette er ikke lett…🙈 Skremmer nok de færreste med utseende mitt😉 Etter flere fødsler har jeg en typisk mammakropp med litt for mye magefett, spesielt. Er ca 10 kg for mye. Når menn på profilen nevner alt de liker å bruke tida på (toppturer, mye trening; skiturer, sykkelturer, padle, ), ja da er det lite vits for meg å trykke liker. Jeg elsker å gå turer, men trenger ikke toppturer. Jeg blir gjerne med på sykkelturer, men ikke langs hovedveien og i timesvis. Den rette får meg med på skiturer også - med riktig motivering…😉 Når han nevner vin som en av få interesser på profilen, ja da er det heller ikke vits å like…er moderat med alkohol og vin blir det aldri. Er det da vits at jeg liker den profilen? Ikke mange igjen å velge mellom da…😅 Anonymkode: e37d9...aa1 Er ofte litt vanskelig i starten ja. Du må jo begynne et sted ihvertfall 😅 Hva med å gå igjennom å sjekke ut de som har trykket liker på deg først? Er det noen profiler det står veldig lite på så da er jo det på et vis mer å bygge på i forhold til å bli kjent i det minste. Selv om det ikke er så veldig forlokkende heller 😂 Gjelder å "selge" seg godt inn til den rette i hvertfall. 1
micromaya Skrevet 10. juli 2024 #3 Skrevet 10. juli 2024 Er i samme situasjon som deg, 51 og fersk på Tinder. Synes det er skummelt å høyresveipe😅. Men: har lest såpass mye om Tinder her inne at jeg egentlig er skeptisk til hele opplegget. Etter en forsiktig oppstart har jeg fått noen matcher, og mannet meg opp til å sende første melding. Null svar tilbake, så jeg tenker at den Tinder-karrieren min sannsynligvis ikke blir så lang. Det er åpenbart sant alt som sies om sveipemønstre, seleksjon i ettertid +++ Masse lykke til, uansett! 1
Trek Skrevet 10. juli 2024 #4 Skrevet 10. juli 2024 Jeg tror ikke man skal henge seg så voldsomt opp i interessene som nevnes på Tinder. Tror like mange velger å safe med noe «alle» liker. Jeg liker toppturer, men har helt elendig kondis. Jeg hadde fått helt noia om jeg skulle tatt følge med en trenings entusiast på topp tur date. Hadde hatet det egentlig🙈 Tror ikke forholdet er dømt til å mislykkes bare fordi jeg fyller tursekken hans med murstein så jeg har sjans til å holde følge🤷♀️😆 Du må bli kjent med folk på ordentlig, det er ingen god ide å kun trykke liker på de som ser ut som de passer som «for alltid drømme mannen». Da legger du lista så høyt at det er vanskelig å se mennesket bar drømmen om du skjønner. Trykk liker på de du synes er interessante og ta det derfra. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #5 Skrevet 10. juli 2024 Først og fremst gjør din egen profil så ærlig som mulig, samtidig som du ikke tar alle andres for god fisk. Du kan legge ned masse tid i å trykke på de "rette", men så svarer de deg ikke likevel. Da er det bedre å få i gang noen samtaler, og kanskje finne ut hvordan menneskene er bak profilen. Jeg opplevde det lettere å få kontakt på steder som Match og FB-dating, selv om antallet brukere er mye lavere. M55 Anonymkode: 13a44...9b9 2
Fjompenisse Skrevet 10. juli 2024 #6 Skrevet 10. juli 2024 M50 som tidvis er meget aktiv med trening (har noen latere perioder også). Min ex var svært lite aktiv, de få gangene hun trente foretrakk hun å være på et senter uten meg. En veldig sjelden gang hang hun seg med på en kortere og roligere joggetur, men dette funket bra for oss for da fikk vi verdifull egentid. Jeg tror ikke du skal anta at en som ikke er sofagris nødvendigvis ønsker seg en treningspartner. Har også et par kompiser med bilder av fjelltopper på profilen og akkurat de har vel vært på en eller to turer i sitt liv, uten at det er gjengs for alle som "skryter" på seg bilder fra toppturer. Menn i denne alderen er jo generelt mer aktive utendørs enn kvinner så de (vi) er nok godt vant til at damene generelt ikke er like ivrige på hverken lange sykkel- eller skiturer. Glad i vin er jeg også, krever ikke at en partner er det samme, selv om det vil være kræsj om du er negativt innstilt til en partner som kan kose seg med alkohol. Er vel ikke flust med info du får fra en bio, men kanskje nok til å vekke en interesse for å utforske mer så får dere finne ut om dere er en match på tross av dine ekstra kilo og at du ikke liker å gå toppturer. Å trykke liker må vel være noe av det mer ufarlige som finnes i verden. Kanskje liker han deg tilbake? Regner med at du får din andel av liker fra menn på den plattformen? 1
Yesgirl Skrevet 10. juli 2024 #7 Skrevet 10. juli 2024 Hei, k52 her. Profilen min på Tinder er akkurat 2 døgn. Tenker, intet våger, intet vinner. Javisst er det noen som etter fjerde mld har kommet inn på sex, kjenner vel egentlig at eg blir lattermild. Fine, er at eg selv kan bestemme hvordan eg velger å reagere. Forøvrig har æ ikke trykt liker på noen som ser ut som dem "står på ski". Av den enkle årsak at eg fordrar ikke ski, av noen sort. Så vil eg også si, se hva de som liker deg, så er det vel neppe sånn at alt matcher. Stå på damer, kos dere, og lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #8 Skrevet 10. juli 2024 10kg for mye i forhold til hva? Din egen oppfatning av din idealvekt eller over normalområdet for BMI? Uansett muligens uinteressant hvis du har bilder av deg selv. Vurder å ha med bilde med helfigur som viser figuren din, så kan mennene ta den vurderingen selv. Min kjæreste traff jeg på Tinder. Hun er ikke like aktiv som meg. Spiller liten rolle for meg. Men hun tar vare på seg selv og ser flott ut, og hun har mange like interesser som meg og vi har for det meste like verdier. Det er kjempeviktig. Hvis man skal ha et forhold, må man se litt forbi det overfladiske. Men hvis du treffer en mann som er ute 4-5 timer på ski/sykkel/skautur uten deg så må du være tilfreds med det. Ellers er det ikke vits. Tror du bare må tørre å prøve deg på de du tror er gode kandidater og så må du investere tid til å bli kjent med dem i løpet av 2-3 dater. Vær obs på at Tinder har overrepresentasjon av menn som bare vil ha litt tilfeldig sex. Anonymkode: bf375...dba 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #9 Skrevet 10. juli 2024 Takk for konkrete svar. Jeg har kun sveipet høyre (?) 4 - 5 ganger…3 av dem kom jeg kontakt med og en møtte jeg. Det står at 99 + har likt meg…😂 Det står vel på alle, vil jeg tippe…😉 Betaler ikke for dette. Lurer på om kvinner også legger ut bilder av den ene fjelltoppen etter den andre på profilen sin? Jeg tolker det jo dithen at de som gjør det, vil og ønsker å få med ny parter på dette? Fyll er ikke noe jeg liker, men å kose seg med vin/øl eller drinker er helt innafor. 😉 TS😊 Anonymkode: e37d9...aa1 1
Fjompenisse Skrevet 11. juli 2024 #10 Skrevet 11. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Takk for konkrete svar. Jeg har kun sveipet høyre (?) 4 - 5 ganger…3 av dem kom jeg kontakt med og en møtte jeg. Det står at 99 + har likt meg…😂 Det står vel på alle, vil jeg tippe…😉 Betaler ikke for dette. Lurer på om kvinner også legger ut bilder av den ene fjelltoppen etter den andre på profilen sin? Jeg tolker det jo dithen at de som gjør det, vil og ønsker å få med ny parter på dette? Fyll er ikke noe jeg liker, men å kose seg med vin/øl eller drinker er helt innafor. 😉 TS😊 Anonymkode: e37d9...aa1 Siden tidenes morgen har vel alt av kontaktannonser inneholdt ordene «glad i turer i skog og mark». Alle vil jo vise seg fra sin beste og kanskje mest sunne, friske, sportye side. Om alle mine venninner legger ut sine toppturer på Tinder vet jeg ikke, men jeg har sett de bildene på Instagram og Facebook. Og vet at de ikke er så voldsomt sporty som de liker å vise frem som et glansbilde 😉 Du kan nok trygt trykke liker på de som har treningsbilder om det ikke skremmer deg. Ikke uvanlig at menn gjerne har dette som sin egen hobby og nødvendigvis ikke skal ha med en partner på dette. Og toppturer har «alle» tatt en gang i livet og det er behørig dokumentert slik at alle kan se hvor sunne de er… 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #11 Skrevet 12. juli 2024 micromaya skrev (På 10.7.2024 den 7.48): Er i samme situasjon som deg, 51 og fersk på Tinder. Synes det er skummelt å høyresveipe😅. Men: har lest såpass mye om Tinder her inne at jeg egentlig er skeptisk til hele opplegget. Etter en forsiktig oppstart har jeg fått noen matcher, og mannet meg opp til å sende første melding. Null svar tilbake, så jeg tenker at den Tinder-karrieren min sannsynligvis ikke blir så lang. Det er åpenbart sant alt som sies om sveipemønstre, seleksjon i ettertid +++ Masse lykke til, uansett! Gjør som mange menn gjør, sveip på ABSOLUTT ALLE. Til slutt får du nok en samtale med noen, og så kan du sjarmere dem og ligge med dem. Eksperiment for alle kvinner som sliter på Tinder! Rapporter om resultat Anonymkode: a2a45...7bd
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #12 Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gjør som mange menn gjør, sveip på ABSOLUTT ALLE. Til slutt får du nok en samtale med noen, og så kan du sjarmere dem og ligge med dem. Eksperiment for alle kvinner som sliter på Tinder! Rapporter om resultat Anonymkode: a2a45...7bd Nei, det tror jeg ødelegger profilen deres og gjør at de ikke dukker opp for andre eller lignende. Anonymkode: a7117...c71
micromaya Skrevet 12. juli 2024 #13 Skrevet 12. juli 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Gjør som mange menn gjør, sveip på ABSOLUTT ALLE. Til slutt får du nok en samtale med noen, og så kan du sjarmere dem og ligge med dem. Eksperiment for alle kvinner som sliter på Tinder! Rapporter om resultat Anonymkode: a2a45...7bd Hehe, takk for tipset – men nå er det nå engang sånn at jeg ikke gidder å ligge med hvem som helst ;). 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #14 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 2.57): Jeg elsker å gå turer, men trenger ikke toppturer Takk og lov at det finnes slike som deg. Er så jæ*kla lei av dette evinnelige maset om toppturer. Og at en vil dit så raskt som mulig🥴 Takke meg til en tur der en nyter lyset, lukten, lyden. Uten tung svette og pust😅 Anonymkode: 270e5...de2 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå