AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #1 Del Skrevet 9. juli 2024 Jeg skjemmes over bena mine, elsker å bruke kjoler og skjørt, men jeg blir så stygg på leggene mine etter barbering😩 Jeg skrubber huden, bruker ren og ny høvel for vær gang å smører meg godt inn med fuktighetskrem. Men resultatet blir alltid det samme, stygge, mørke stygge nupper. Noen med tips, anbefaling av produkter som har hjulpet? Anonymkode: f89fa...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #2 Del Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjemmes over bena mine, elsker å bruke kjoler og skjørt, men jeg blir så stygg på leggene mine etter barbering😩 Jeg skrubber huden, bruker ren og ny høvel for vær gang å smører meg godt inn med fuktighetskrem. Men resultatet blir alltid det samme, stygge, mørke stygge nupper. Noen med tips, anbefaling av produkter som har hjulpet? Anonymkode: f89fa...506 Har sensitiv hud, har prøvd voksing men det tålte ikke huden min, ble illrød og klødde i tillegg til brannsår på leggene, så voks funker ikke for min del. Ts Anonymkode: f89fa...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #3 Del Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har sensitiv hud, har prøvd voksing men det tålte ikke huden min, ble illrød og klødde i tillegg til brannsår på leggene, så voks funker ikke for min del. Ts Anonymkode: f89fa...506 Kjøp hjemmelaser. Finnes mye bra på markedet for dem med lys hud og mørke hår🙂 Anonymkode: 5632c...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 10. juli 2024 #4 Del Skrevet 10. juli 2024 Stemmer for ipl, du slipper inngrodde hår og etter ca 6 uker så blir det betraktelig mindre hår og til slutt har du knapt hår igjen å barbere bort.. men viktig å vedlikeholde hvertfall hver 14 dag etter noen uker med ukentlig blitzing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #5 Del Skrevet 10. juli 2024 IPL og Cerave sin smoothing creme ☝🏻 Anonymkode: 306df...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #6 Del Skrevet 10. juli 2024 Har du prøvd sugaring? Mine ben ble litt bedre av det. Ble også anbefalt å bruke krem med AHA-syre av hun som vokset meg sist. Blir dyrt med voksing i lengden da, så jeg vurderer IPL. Anonymkode: 79ed6...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #7 Del Skrevet 10. juli 2024 Har ikke hatt nupper eller inngrodde hår siden jeg begynte med epilering for 11 år siden. Måtte barbere annenhver dag, og skrubbe hver gang jeg dusjet, og ble så tørr på leggene at det drysset når jeg klødde. Anonymkode: 62f7b...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #8 Del Skrevet 10. juli 2024 15 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke hatt nupper eller inngrodde hår siden jeg begynte med epilering for 11 år siden. Måtte barbere annenhver dag, og skrubbe hver gang jeg dusjet, og ble så tørr på leggene at det drysset når jeg klødde. Anonymkode: 62f7b...528 Så rart, jeg har aldri hatt så mange inngrodde hår som da jeg epilerte 😅 Anonymkode: 79ed6...ee1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 11. juli 2024 #9 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 20.04): Så rart, jeg har aldri hatt så mange inngrodde hår som da jeg epilerte 😅 Anonymkode: 79ed6...ee1 Ikke jeg heller, hårene kom liksom aldri ut igjen, grodde bare inn i huden, både stygt og vondt.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #10 Del Skrevet 11. juli 2024 Har du prøvd å sterilisere barberhøvelen mellom hvert bruk? Og bruke sårrens på leggene? Kan være du får utbrudd pga bakterier som kommer ned i huden når du barberer. Et annet tips kan være å alltid barbere MED hårene, ikke mot. Anonymkode: f63e2...a69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #11 Del Skrevet 11. juli 2024 Har har det skal hjelpe med The ordinary glycolic acid. Anonymkode: b7f6e...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #12 Del Skrevet 12. juli 2024 Skjer med meg også, men det hjelper å bruke Cerave SA Smoothing Cream. Shaver gjerne kvelden før, så vanlig fuktighetskrem rett etterpå, og så Cerave SA på morgenen. Svir litt, men går fort over. https://www.cerave.co.uk/skin-concerns-101/rough-and-bumpy-skin/strawberry-skin Anonymkode: 196a6...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymlen Skrevet 12. juli 2024 #13 Del Skrevet 12. juli 2024 Denne. Kan kjøpes på H&M, farmasiet, lyko og flere steder. Kan brukes på mange andre ting også, som hodebunnsproblemer, tørre hæler, nupper i huden, pigmentflekker i ansiktet og mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #14 Del Skrevet 13. juli 2024 Jeg epilerer, og har aldri hatt inngrodde hår etter at jeg la bort høvelen. Har nå også knapt hår igjen da de har blitt nappet så mange ganger. Har IPL, den fungerte fint i bikiilinje for meg, men tok ikke legger og lår. Anonymkode: 3a16e...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #15 Del Skrevet 13. juli 2024 Mymlen skrev (10 timer siden): Denne. Kan kjøpes på H&M, farmasiet, lyko og flere steder. Kan brukes på mange andre ting også, som hodebunnsproblemer, tørre hæler, nupper i huden, pigmentflekker i ansiktet og mer Hvor ofte bruker du den, etter hver dusj? Tar litt på en bomull pads å smører bena? Skal det vaskes av? Anonymkode: f89fa...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymlen Skrevet 13. juli 2024 #16 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor ofte bruker du den, etter hver dusj? Tar litt på en bomull pads å smører bena? Skal det vaskes av? Anonymkode: f89fa...506 Skal ikke vaskes av, tar det på etter barbering og ellers hver kveld. Jeg tar litt av det vannet i hånden, og gnir på leggene. Kan fint bruke lotion/olje over om man ønsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå