AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Del Skrevet 9. juli Hvilke tv-program ser dere sammen med barna? Feks når dere skal ha fredagspizza med underholdning på tv? Vi har barn fra 6 år og opp, og kunne tenke oss noe hyggelig eller spennende å se sammen. Anonymkode: 3c51e...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernillelille Skrevet 10. juli #2 Del Skrevet 10. juli Jeg ville sett "The Voice" eller "Norske Talenter". Koselig familieunderholdning sammen ungene ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Del Skrevet 10. juli Pernillelille skrev (51 minutter siden): Jeg ville sett "The Voice" eller "Norske Talenter". Koselig familieunderholdning sammen ungene ☺️ Norske talenter, det er litt forskjellige talenter? Ikke bare musikk? Takk for tips! ts Anonymkode: 3c51e...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Del Skrevet 12. juli Tande P Midt i smørøyet Halvsju LørDan Anonymkode: 0d4e0...b5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Del Skrevet 12. juli Dere kan jo ha filmkveld der det går på rundgang å bestemme film (men at man må ta hensyn til alder på yngste når man velger). Evnt støtter jeg sang/talent-reality (the voice, norske talenter, maskorama osv, stort sett noe sånt som går), eller mer quizaktige programmer/konkurransereality, for eksempel alle mot alle, men finnes mye forskjellig. Jeg vokste opp med lineær tv, så da ble det jo det som gikk, men vi så på alt fra beat for beat og nytt på nytt til idol og robinsonekspedisjonen sammen fra litt uti barneskolen og til jeg flyttet hjemmefra. Var stas å ha tradisjoner alle likte Anonymkode: 46541...98a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #6 Del Skrevet 12. juli Pernillelille skrev (På 10.7.2024 den 14.40): Jeg ville sett "The Voice" eller "Norske Talenter". Koselig familieunderholdning sammen ungene ☺️ ZzzzZzz Hva er greia med de programmene de er jo kjedelig som fy Hvorfor må en se tv programmer sammen? Hva med en film, eller faktisk snakke sammen? Anonymkode: cbf01...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss80 Skrevet 12. juli #7 Del Skrevet 12. juli Noen programmer jeg ser/har sett med hele/deler av familien (ikke sikkert alt passer for en på 6 da..): 71 grader nord, farmen, kongen befaler, sistemann ut, spillet, forræder, maskorama, mesterens mester, landskampen, kompani Lauritzen, Huskestue, sofa, jakten på kjærligheten, familiekoden, 24-stjerners julekalender og kokkeskolen. Og ja - familien elsker å henge i sofaen og se tv sammen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 17. juli #8 Del Skrevet 17. juli Vi ser for tiden Ekstrem gjemsel og Dusørjegerne med Victor, Chris og Rob. 10-åringen er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet 17. juli #9 Del Skrevet 17. juli Vi har sett Familien Lykke med barna (9 og 11 år) , og Alle sammen sammen, og selvsagt Side om Side. Vi ser ser en eller to episoder som fredagsunderholdning, til pizza/fredagstacoen , jobber oss gjennom sesong for sesong 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 18. juli #10 Del Skrevet 18. juli Hos oss har det vært: Vår ruller Gnist Verst når det gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå