Gå til innhold

Tegn på følelser begynner og forsvinne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forelsket meg får første gang på mange år og blir litt redd for at han skal slutte og like meg. Han pleier og sende masse smil og kyss men ikke i dag. Ingen morgen eller natta melding heller. Gjorde meg litt nervøs men det trenger jo ikke bety noe. Hva er typiske tegn på at interessen  forsvinner? 

Anonymkode: d86eb...eb6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har forelsket meg får første gang på mange år og blir litt redd for at han skal slutte og like meg. Han pleier og sende masse smil og kyss men ikke i dag. Ingen morgen eller natta melding heller. Gjorde meg litt nervøs men det trenger jo ikke bety noe. Hva er typiske tegn på at interessen  forsvinner? 

Kjenner meg igjen... desverre dårlig tegn om det dabber av. En som er forelsket viser mye, vil helst sende snap/mld hele tiden. 

Anonymkode: f518c...440

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk heller ikke av han jeg faktisk ble forelsket i. Det endte dårlig🥺

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Rolig nå. Hvor lenge har dere vært sammen? 

Er ikke uvanlig at iveren etter å pepre med tekstmeldinger roer seg når man føler seg tryggere i relasjonen. Trenger ikke ha noe med følelsene å gjøre. 

Ikke noe fasitsvar på dette. 

Anonymkode: 93add...31f

Skrevet

Alle dager er ikke like hele tiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har en travel jobb og barn. Og med tiden har både god morgen og god natt falt ut. 

Viktigste er helheten og hvordan vi har det når vi er sammen eller at han alltid er tilgjengelig om jeg virkelig trenger han. 

Anonymkode: a5a86...7af

• Liker 1
Skrevet

Da jeg SMS`et  😉 med han som i dag er mannen min, sluttet han plutselig å sende meldinger. Vi sendte sikkert 50 meldiger + hver dag (langdistanse). Så da spurte jeg han hva som skjedde, og da viste deg seg at en i nær familie hadde dødd. Så at slike meldinger ikke kommer kan ha mange årsaker, jeg tror jeg bare ville spurt jeg, om det er noe galt :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kjenner meg igjen... desverre dårlig tegn om det dabber av. En som er forelsket viser mye, vil helst sende snap/mld hele tiden. 

Håper dere er klar over at en forelskelse skal gå over. Det er etter denne dere må velge hverandre eller jage etter neste forelskelse. 
Men er det bare forelskelsen som betyr noe, vil dere aldri oppleve kjærlighet

Anonymkode: b3f6d...342

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...