AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #1 Skrevet 9. juli 2024 Jeg har forelsket meg får første gang på mange år og blir litt redd for at han skal slutte og like meg. Han pleier og sende masse smil og kyss men ikke i dag. Ingen morgen eller natta melding heller. Gjorde meg litt nervøs men det trenger jo ikke bety noe. Hva er typiske tegn på at interessen forsvinner? Anonymkode: d86eb...eb6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #2 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har forelsket meg får første gang på mange år og blir litt redd for at han skal slutte og like meg. Han pleier og sende masse smil og kyss men ikke i dag. Ingen morgen eller natta melding heller. Gjorde meg litt nervøs men det trenger jo ikke bety noe. Hva er typiske tegn på at interessen forsvinner? Anonymkode: d86eb...eb6 Kjenner meg igjen... desverre dårlig tegn om det dabber av. En som er forelsket viser mye, vil helst sende snap/mld hele tiden. Anonymkode: f518c...440 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #3 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har forelsket meg får første gang på mange år og blir litt redd for at han skal slutte og like meg. Han pleier og sende masse smil og kyss men ikke i dag. Ingen morgen eller natta melding heller. Gjorde meg litt nervøs men det trenger jo ikke bety noe. Hva er typiske tegn på at interessen forsvinner? Anonymkode: d86eb...eb6 Jeg fikk heller ikke av han jeg faktisk ble forelsket i. Det endte dårlig🥺 Anonymkode: f518c...440 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #4 Skrevet 10. juli 2024 Rolig nå. Hvor lenge har dere vært sammen? Er ikke uvanlig at iveren etter å pepre med tekstmeldinger roer seg når man føler seg tryggere i relasjonen. Trenger ikke ha noe med følelsene å gjøre. Ikke noe fasitsvar på dette. Anonymkode: 93add...31f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #6 Skrevet 10. juli 2024 Kjæresten min har en travel jobb og barn. Og med tiden har både god morgen og god natt falt ut. Viktigste er helheten og hvordan vi har det når vi er sammen eller at han alltid er tilgjengelig om jeg virkelig trenger han. Anonymkode: a5a86...7af 1
Granskudd Skrevet 10. juli 2024 #7 Skrevet 10. juli 2024 Da jeg SMS`et 😉 med han som i dag er mannen min, sluttet han plutselig å sende meldinger. Vi sendte sikkert 50 meldiger + hver dag (langdistanse). Så da spurte jeg han hva som skjedde, og da viste deg seg at en i nær familie hadde dødd. Så at slike meldinger ikke kommer kan ha mange årsaker, jeg tror jeg bare ville spurt jeg, om det er noe galt
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #8 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kjenner meg igjen... desverre dårlig tegn om det dabber av. En som er forelsket viser mye, vil helst sende snap/mld hele tiden. Anonymkode: f518c...440 Håper dere er klar over at en forelskelse skal gå over. Det er etter denne dere må velge hverandre eller jage etter neste forelskelse. Men er det bare forelskelsen som betyr noe, vil dere aldri oppleve kjærlighet Anonymkode: b3f6d...342
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå