Gå til innhold

Hvorfor f.. «bader» noen menn i kvinner, mens andre lever i ensomhet.

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften. Hvorfor «bader» noen menn i kvinner, selv om de kanskje er skjipe og voldelige, mens andre lever i ensomhet, uansett hva de prøver!? Hvorfor er det sånn?

Ønsker seriøse svar. Ingen om at eller men… Sånn er det og vi vet det alle!

Anonymkode: c828d...0d3

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi noen er mer tiltrekkende enn andre. Vanskeligere er det ikke.

Anonymkode: fe82c...71d

• Liker 21
  • Nyttig 15
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Som overskriften. Hvorfor «bader» noen menn i kvinner, selv om de kanskje er skjipe og voldelige, mens andre lever i ensomhet, uansett hva de prøver!? Hvorfor er det sånn?

Bedre utseende og mer selvsikre.

Anonymkode: c5eb3...24a

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De som er f.eks. er voldelige viser som regel ikke dette med en gang. De er kjempeflinke til å sette opp en fasade og virker som supersnille, omsorgsfulle og sympatiske mennesker. De er flinke manipulatorer, har ofte et tiltrekkende/ tatt vare på utseende og er imøtekommende slik at de tørr å ta kontakt med mange kvinner

Anonymkode: c026d...87a

• Liker 12
  • Nyttig 19
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Men jeg føler med deg.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fordi noen er mer tiltrekkende enn andre. Vanskeligere er det ikke.

Nei, det er for enkelt. Hva legges i mer tiltrekkende…?  Uansett er det di samme menna som er «taperne» Hvorfor er det sånn?

AnonymBruker
Skrevet

Hmm... I motsetning til narrativet jeg gjerne får pushet, så er de mennene jeg ser som har mye å velge i ikke nødvendigvis rike eller jobber i finans. De har gjerne vanlige jobber.

Derimot er de omsorgsfulle, tar var på seg selv og de rundt seg, og gjerne med er glimt i øyet. I vår 'bygd' er den mest ettertraktede fyren ambulansearbeider.

Menn som alltid blir valgt bort er de jo de som ikke nødvendigvis tar vare på seg selv eller andre. Gjerne mangler litt sosiale antenner. Og selvfølgelig dårlig skjulte kvinnehatere. Veldig enig med hen over som påpeker at vold i relasjoner gjerne kommer etterhvert.

Anonymkode: 5c181...fb4

• Liker 34
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

For min del er sutrete menn den største turn off som eksisterer 

Anonymkode: 3e648...10b

Det er for enkelt. Ser alltid at vinnerne er de samme menn. Det er forenklet å si at det er den som sutrer… kanskje det er en grunn! Vet jo at kvinner ikke skal velge av medlidenhet. Men prøv å forklar. Mange kvinner kan velge å vrake, mens noen menn går i ensomhet enn uansett så mye de prøver…?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Bedre utseende og mer selvsikre.

Nope, ser skjipe «støgge» menn drar damers det suger etter. Klart selvsikkerhet betyr endel. Men er det hele sannheten….

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er for enkelt. Ser alltid at vinnerne er de samme menn. Det er forenklet å si at det er den som sutrer… kanskje det er en grunn! Vet jo at kvinner ikke skal velge av medlidenhet. Men prøv å forklar. Mange kvinner kan velge å vrake, mens noen menn går i ensomhet enn uansett så mye de prøver…?

Det handler rett og slett om sosiale antenner. De som er best sosialt, skjønner hvordan de skal oppføre seg for å virke attraktive for det annet kjønn. Lese situasjoner raskt, og respondere passende. 

Har man ennå ikke skjønt det som voksen, vil du aldri skjønne det. 

Anonymkode: e0bfb...d3a

• Liker 25
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, det er for enkelt. Hva legges i mer tiltrekkende…?  Uansett er det di samme menna som er «taperne» Hvorfor er det sånn?

Hvordan mener du at det er de samme mennene som er "taperne"? 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nope, ser skjipe «støgge» menn drar damers det suger etter. Klart selvsikkerhet betyr endel. Men er det hele sannheten….

Har vel bra personlighet, da.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er man sosialt oppegående, utadvent og samtidig kan å lytte, trygg på seg selv, tar vare på seg selv, glimt i øyet, da kommer man langt. 

Anonymkode: 5e4df...bdb

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

De som er f.eks. er voldelige viser som regel ikke dette med en gang. De er kjempeflinke til å sette opp en fasade og virker som supersnille, omsorgsfulle og sympatiske mennesker. De er flinke manipulatorer, har ofte et tiltrekkende/ tatt vare på utseende og er imøtekommende slik at de tørr å ta kontakt med mange kvinner

Selvsikkerhet og et glansbilde altså…? Hva med de menn som ikke ser ut, sånn utseendemessig! Hva med de som drar damer? Vet høyde betyr mye. I 80% på Tinder, står kvinnens høyde. Jeg leser det som at høyde betyr mye. Er det sånn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Men jeg føler med deg.

Tusen takk😊

• Nyttig 1
Skrevet

Det er lett å få slike destruktive tanker om det meste når man sammenligner seg med andre. "Hvorfor er det så lett for alle andre å mingle og holde samtalene gående på fest". "Hvorfor er det så lett for medstudenten å få toppkarakter når jeg må jobbe ræva av meg for en C". "Hvorfor får hun "drømmejobben" etter tre søknader når jeg sliter med å i det hele tatt finnes noe". "Hvorfor har alle andre alltid kule planer i helger og ferier". "Hvorfor er andres barn så lette, rolige og høflige". Etc etc etc.

Tidligere kunne jeg bli sittende å fundere litt på hvorfor kjærlighet og forelskelse virker til å komme lettere for de fleste andre. Perspektivet har heldigvis endret seg litt. Selv om jeg til stadig blir overrasket over alle ufordragelige og mindre begavede mennesker som har klart å skaffe seg både ok partner og stifte familie 😂

• Liker 7
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvsikkerhet og et glansbilde altså…? Hva med de menn som ikke ser ut, sånn utseendemessig! Hva med de som drar damer? Vet høyde betyr mye. I 80% på Tinder, står kvinnens høyde. Jeg leser det som at høyde betyr mye. Er det sånn?

Det er nok det. Jeg er enig i at det burde ikke være slik, men jeg merker selv jeg kun har vært med de som er 10cm+ høyere enn meg  

Anonymkode: 5e4df...bdb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei, de mennene som drar mest damer er de som har en overdreven selvtillit opp til og med overlegen og drittsekk oppførsel. Dette oppfatter kvinner tydeligvis som "leder" oppførsel og kaster seg etter slike menn. "supersnille, omsorgsfulle og sympatiske" menn kommer ikke langt på byen gitt.

Anonymkode: c6736...201

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hmm... I motsetning til narrativet jeg gjerne får pushet, så er de mennene jeg ser som har mye å velge i ikke nødvendigvis rike eller jobber i finans. De har gjerne vanlige jobber.

Derimot er de omsorgsfulle, tar var på seg selv og de rundt seg, og gjerne med er glimt i øyet. I vår 'bygd' er den mest ettertraktede fyren ambulansearbeider.

Menn som alltid blir valgt bort er de jo de som ikke nødvendigvis tar vare på seg selv eller andre. Gjerne mangler litt sosiale antenner. Og selvfølgelig dårlig skjulte kvinnehatere. Veldig enig med hen over som påpeker at vold i relasjoner gjerne kommer etterhvert.

Anonymkode: 5c181...fb4

TS

Ser poenget på endel du beskriver, men! Her handler det og om mye mer… Mange menn som er veldig omsorgsfulle, men de kommer aldri så langt å kunne bevise det, mye grunnet eks sjenanse. De får aldri sjansen og jo mer di mislykkes, jo vanskeligere blir det…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, de mennene som drar mest damer er de som har en overdreven selvtillit opp til og med overlegen og drittsekk oppførsel. Dette oppfatter kvinner tydeligvis som "leder" oppførsel og kaster seg etter slike menn. "supersnille, omsorgsfulle og sympatiske" menn kommer ikke langt på byen gitt.

Anonymkode: c6736...201

Dette er jo tidenes incel-tankegang.

• Liker 11
  • Nyttig 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...