Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Altså, jeg var hos frisøren i dag. Ble egentlig fornøyd med klippen, men merker nå i etterkant at håret kunne hatt godt av å bli tynnet ut litt for at håret skal ligge penere. Det så greit ut der og da, men når jeg kom hjem og dusjet (det er beste testen på om man egentlig er fornøyd) synes jeg håret er for tjukt til at klippen er 100%. Er jeg fryktelig sleip dersom jeg ber om å få det rettet opp?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Nei, det er du ikke. Er du ikke fornøyd, så skal du få fiksa det.

Dessuten: Man må jo alltid hjem og vaske håret og fikse det selv etter å ha vært hos frisøren :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Jepp, det er den ultimate testen. :ler: Jeg føler bare jeg burde visst bedre, at jeg skulle bedt om å få det tynnet ut der og da... :sjenert:

Gjest Fruktfat
Skrevet
Er jeg fryktelig sleip dersom jeg ber om å få det rettet opp?

nei, selvfølgelig ikke! :) du har jo betalt for det, og frisøren vil jo at du skal bli fornøyd

jeg vil heller at kunder kommer tilbake enn å ikke være fornøyd! :)

Skrevet

Gå tibake og si på en pen måte hva som er problemet og be de om å rette det opp. Jeg var skikkelig uheldig med en klipp hos min faste frisør før jul - hun tynnet for mye, og hun lot meg få klippen gratis (det var ikke vits i å klippe mer, det eneste som hjalp var å la det vokse ut).

Gjest Tristessa
Skrevet

Fikk det rettet opp i dag, og nå er jeg kjempefornøyd. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...