Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett hver ting jeg sier, svarer han med jajajajaja bare kav med deg.. mas med deg o.l.

Jeg biter tenna mye sammen og tar store deler av oppfølging og barn, klager jeg så er det bare mas og kav, syting osv. Han gjør mye av det han selv vil, og blir småsur om han må ta noe ekstra.

Kjenner det er så urettferdig og føler meg rett og slett stygt behandlet. Ikke blir jeg hørt, og følelsene mine betyr liksom ingenting. Bare stress og styr med meg.

Man kan da ikke elske en person man behandler på den måten?

Kommunikasjonen er kjempedårlig, og han kommuniserer så vidt. Får ingenting positivt, han kommuniserer med barna - mens meg er bare null.

Anonymkode: b2172...790

• Liker 1
  • Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får svare at du ikke hadde trengt å mase, om han gjorde det av seg selv.

Nei, man elsker ikke noen man behandler sånn

Anonymkode: 40511...13b

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Dette er hersketeknikker av verste sort, så du føler deg rettmessig stygt behandlet.

Vet ikke hvordan kjærlighet ligger an i løypa hos han, for du ser ikke ut til å bety særlig. Han setter seg selv først av alt, og bryr seg ikke om dine synspunkt. Han bryter deg ned. 

Men spørsmålet er, elsker du han slik han holder på?

Tror du bør vurdere å forlate han. Du kan ikke fortsette å leve oppi dette. Da har du det 1000 ganger bedre for deg selv. Og mulig barna også vil få det bedre. Stor sjanse for det. Særlig om mamma føler seg bedre som menneske.

Endret av Bombasi
  • Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bombasi skrev (1 minutt siden):

Dette er hersketeknikker av verste sort, så du føler deg rettmessig stygt behandlet.

Vet ikke hvordan kjærlighet ligger an i løypa hos han, for du ser ikke ut til å bety særlig. Han setter seg selv først av alt, og bryr seg ikke om dine synspunkt. Han bryter deg ned. 

Tror du bør vurdere å forlate han. Du kan ikke fortsette å leve oppi dette. Da har du det 1000 ganger bedre for deg selv. Og mulig barna også vil få det bedre. Stor sjanse for det. Særlig om mamma føler seg bedre som menneske.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du får svare at du ikke hadde trengt å mase, om han gjorde det av seg selv.

Nei, man elsker ikke noen man behandler sånn

Anonymkode: 40511...13b

Ja, vi er på ferie og han gjør som han vil. Jeg sa det var greit ett par timer at han så seg litt rundt, men ringte han i 20 tiden med viltre barn som ikke sover og jeg er sliten. Da hadde han fått gått alene, badet, solt seg, tatt en øl og i det jeg ringer og spør hvordan det ligger an for jeg er sliten nå, så sier han bare at jajaja bare mas, jeg skal ta barna i morgen!

"Jeg vil jo at vi skal være på ferie sammen, ikke kun gjøre ting hver for oss, jeg lurte bare på hvor du var da."

Dårlig plass her da vi er på besøk hos familie, plutselig ringer han og sier at han tar med eldste barnet på hotell og drar. "Snakkes I morgen"

Det er så lite kommunikasjon. Jeg sier at det hadde vært fint om vi kunne planlagt det før, "jajajaa blabla, bare mas" og drar med eldstejenta.

Alt jeg sier blir bare jatta bort og ignorert. 

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han er ferdig.

Kanskje du skal flytte ut når ferien er over, så kan han jo se hva han synes om maset fra flere unger uten deg tilstede.

Anonymkode: 7bf3e...28e

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Men elsker du han, eller er du bare sammen med han fordi han er faren til barna?

Hvorfor er du sammen med han når han er slik?

Det høres ut som du er mutters alene i forholdet, underdanig en mann som overhodet ikke bryr seg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde ikke jeg akseptert. Om min mann både viste og sa at han var drittlei meg, så hadde jeg gått. 

Anonymkode: c81e2...317

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Stort sett hver ting jeg sier, svarer han med jajajajaja bare kav med deg.. mas med deg o.l.

Der er det bare å pakke sammen sakene sine og dra!

Anonymkode: 49b46...59f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Bombasi skrev (50 minutter siden):

Men elsker du han, eller er du bare sammen med han fordi han er faren til barna?

Hvorfor er du sammen med han når han er slik?

Det høres ut som du er mutters alene i forholdet, underdanig en mann som overhodet ikke bryr seg.

Vet du, jeg vet faktisk ikke..

Han er en bra mann enkelte dager, men nå er jeg så usikker på alt. Det nærmer seg vel snart forakt..

Føler meg overhode ikke bra, og helt alene.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Han behandler deg som søppel fordi du lar han behandle deg sånn. 

Hvorfor i alle dager har han fått muligheten til å snakke sånn til deg flere enn én gang?

Man behandler ikke en kvinne man elsker og respekterer på denne måten. 

Hadde ikke ventet til "etter ferien". Her er det bare for han å reise hjem, bruke ferien sin på å pakke og flytte ut. Ferdig.

Anonymkode: f7ca6...dab

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker parterapi først og fremst. DET blir mas for han det 😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han behandler deg som søppel fordi du lar han behandle deg sånn. 

Hvorfor i alle dager har han fått muligheten til å snakke sånn til deg flere enn én gang?

Man behandler ikke en kvinne man elsker og respekterer på denne måten. 

Hadde ikke ventet til "etter ferien". Her er det bare for han å reise hjem, bruke ferien sin på å pakke og flytte ut. Ferdig.

Anonymkode: f7ca6...dab

Jeg har kjeftet og grått og sagt at det ikke er greit, at jeg ikke lar meg behandle sånn, men det går bare ut.

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, vi er på ferie og han gjør som han vil. Jeg sa det var greit ett par timer at han så seg litt rundt, men ringte han i 20 tiden med viltre barn som ikke sover og jeg er sliten. Da hadde han fått gått alene, badet, solt seg, tatt en øl og i det jeg ringer og spør hvordan det ligger an for jeg er sliten nå, så sier han bare at jajaja bare mas, jeg skal ta barna i morgen!

"Jeg vil jo at vi skal være på ferie sammen, ikke kun gjøre ting hver for oss, jeg lurte bare på hvor du var da."

Dårlig plass her da vi er på besøk hos familie, plutselig ringer han og sier at han tar med eldste barnet på hotell og drar. "Snakkes I morgen"

Det er så lite kommunikasjon. Jeg sier at det hadde vært fint om vi kunne planlagt det før, "jajajaa blabla, bare mas" og drar med eldstejenta.

Alt jeg sier blir bare jatta bort og ignorert. 

Da stikker du av fra hotellet i dag etter frokost og sender ham en melding om at i dag er det din tur å se deg om «et par timer». Så drar du alene på en utflukt, spiser alene på restaurant og går på bar alene. 

Anonymkode: 62745...d75

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette hadde ikke jeg akseptert. Om min mann både viste og sa at han var drittlei meg, så hadde jeg gått. 

Anonymkode: c81e2...317

Tipper at det er akkurat det mannen til TS prøver på. Han behandler henne dårlig slik at hun skal slå opp. Da er det ikke hans feil at forholdet tar slutt. #mannelogikk 

Anonymkode: ab8c1...11b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har kjeftet og grått og sagt at det ikke er greit, at jeg ikke lar meg behandle sånn, men det går bare ut.

Ja, for du lar deg jo behandle sånn.. 

Anonymkode: 13fd2...716

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Da stikker du av fra hotellet i dag etter frokost og sender ham en melding om at i dag er det din tur å se deg om «et par timer». Så drar du alene på en utflukt, spiser alene på restaurant og går på bar alene. 

Anonymkode: 62745...d75

Jeg bor hos familie.

Mannen tok eldste med på hotell og gikk i går.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg biter tenna mye sammen og tar store deler av oppfølging og barn, klager jeg så er det bare mas og kav, syting osv. Han gjør mye av det han selv vil, og blir småsur om han må ta noe ekstra.

Kjenner det er så urettferdig og føler meg rett og slett stygt behandlet. Ikke blir jeg hørt, og følelsene mine betyr liksom ingenting. Bare stress og styr med meg.

Man kan da ikke elske en person man behandler på den måten?

Kommunikasjonen er kjempedårlig, og han kommuniserer så vidt. Får ingenting positivt, han kommuniserer med barna - mens meg er bare null.

Stopp han en kveld og snakk ordentlig hardt til han. Det er det eneste som hjelper. 

Anonymkode: 9fa11...ea5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi du ikke mener det.

Anonymkode: 8cdf3...a3f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bor hos familie.

Mannen tok eldste med på hotell og gikk i går.

Da reiser du hjem og begynner å planlegge skilsmisse. Forholdet er over.

Anonymkode: 8cdf3...a3f

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han orker ikke snakke med deg lenger, har ikke respekt lenger. Har opplevd det samme. Jeg begynte å holde kjeft rett og slett. Men det er da forholdet går nedover også. Men regner med det var det han ville. Ble skilt ja….

Han er ingenting å bo med viss det ikke er normal kommunikasjon! 

Anonymkode: c32f6...b66

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...