AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #1 Skrevet 9. juli 2024 Er det innafor å bruke sex for å gjøre partner "medgjørlig"? Foreslå ting mens man begynner å suge, eller andre sexting som jeg vet tenner han? Anonymkode: d6c69...26b
Irak Skrevet 9. juli 2024 #3 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det innafor å bruke sex for å gjøre partner "medgjørlig"? Foreslå ting mens man begynner å suge, eller andre sexting som jeg vet tenner han? Anonymkode: d6c69...26b Nei det er det ikke. Det er utrolig manipulerende... 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #4 Skrevet 9. juli 2024 Hva mener du? Skal du be han ta oppvasken så får han sex tilbake? Anonymkode: 7e612...05c 1
Hunmedham Skrevet 9. juli 2024 #5 Skrevet 9. juli 2024 Velkjent hos mange, tipper jeg. Da mannen min og jeg var unge, gikk han med på å feire jul med min familie mens jeg satt over ham med halve hodet hans inni meg bak. Gynget og lovet ham fri adgang der hvis vi ble enige om å rotere på julefeiring hos familiene. Jeg var bare 18 og umoden. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #6 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva mener du? Skal du be han ta oppvasken så får han sex tilbake? Han hater f.eks. å være på hytta med søsteren min og familien, så jeg shaver glatt og lover daglig morgensug når vi er der. Uskyldig moro. Anonymkode: d6c69...26b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #8 Skrevet 9. juli 2024 kjekkfyr skrev (11 minutter siden): Pass på hvem som lurer hvem 😛😅 👑 Anonymkode: c81c0...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå