AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #1 Skrevet 9. juli 2024 USD 39,00 Gen i Monaco Marshall Wedding Bride Ashton Drake Fashion Doll av Mel Odom Ny Jeg har uforvarende gitt bud da jeg er dårlig i engelsk. (Dyseleksi) Hvordaan oppheve budet ? Finner ikke selger Anonymkode: 5f19c...abb
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #2 Skrevet 9. juli 2024 Det får du ikke gjort, så den saken er sånn sett tapt. Din feil, og du må ta konsekvensen av det. Når det er sagt: hvis du går av med vinnerbudet så kan du forsøke å begrense tapet ved å legge deg langflat og tilby å betale selgeren halvparten av budsummen. Så tjener han 20$ minus salær, pluss at han kan selge den på nytt til en annen. Anonymkode: 84d17...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #3 Skrevet 10. juli 2024 Jeg er nysgjerrig på hvordan det lar seg gjøre. Jeg forstår at man kan komme borti knappen det står «place bid» på, men etter det må man jo taste inn summen på maksbudet før man faktisk er med i budrunden. Anonymkode: e1ada...3d8 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #4 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er nysgjerrig på hvordan det lar seg gjøre. Jeg forstår at man kan komme borti knappen det står «place bid» på, men etter det må man jo taste inn summen på maksbudet før man faktisk er med i budrunden. Anonymkode: e1ada...3d8 Les deg opp på dystileksi. Anonymkode: 5ba08...565
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #5 Skrevet 10. juli 2024 https://www.ebay.com/help/buying/bidding/retracting-bid?id=4013 - Retracting a bid Anonymkode: f0c64...029
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #6 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Les deg opp på dystileksi. Anonymkode: 5ba08...565 Hvorfor det? Hva har det at man aktivt må taste inn TALL (som man må gjøre for å legge inn bud på eBay) med dysleksi å gjøre? Anonymkode: e1ada...3d8 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #7 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvorfor det? Hva har det at man aktivt må taste inn TALL (som man må gjøre for å legge inn bud på eBay) med dysleksi å gjøre? Anonymkode: e1ada...3d8 Jeg vil gå ut i fra at TS har lest feil/trodd hun bød på noe annet? Anonymkode: 6c7b7...d63
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #8 Skrevet 10. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vil gå ut i fra at TS har lest feil/trodd hun bød på noe annet? Anonymkode: 6c7b7...d63 Men er dysleksi også synonymt med å ikke kunne se bilder? Alle kan gjøre feil, og også jeg har på et annet auksjonsnettsted klart å gi bud på noe jeg ikke ville kjøpe (ved å ha siden åpen i en ny fane, der jeg la inn bud på det jeg egentlig ønsket å kjøpe), men dette er et resultat av hastverk og mangel på dobbeltsjekking av budet før man legger det inn; dette har ingen sammenheng med dysleksi. Så la oss slutte å bruke dysleksi som unnskyldning for alt mulig når feilen egentlig ligger et helt annet sted. Anonymkode: 7a8ac...496 2
newman01 Skrevet 10. juli 2024 #9 Skrevet 10. juli 2024 Du har dysleksi og bød på en dukke på EBay du ikke ville ha? Hva skulle du egentlig kjøpe? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå