AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #1 Skrevet 9. juli 2024 Hei! hva er typiske tegn på at en kjæreste er mannjåvinist å prøver å kue kjæresten din? snakker her om en mann som er 20 år eldre…. Virker ikke som han tåler at jeg er attraktiv dame. Anonymkode: 57859...8ed
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #2 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! hva er typiske tegn på at en kjæreste er mannjåvinist å prøver å kue kjæresten din? snakker her om en mann som er 20 år eldre…. Virker ikke som han tåler at jeg er attraktiv dame. Anonymkode: 57859...8ed Sin* skulle det stå. ts Anonymkode: 57859...8ed
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #3 Skrevet 9. juli 2024 At han bruker hersketeknikker som å betale for middager ute, åpner dører, trekker ut stoler, osv. At han ønsker å gjøre alt vedlikehold som involverer verktøy og stell av bil. Anonymkode: 368d5...631
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #4 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At han bruker hersketeknikker som å betale for middager ute, åpner dører, trekker ut stoler, osv. At han ønsker å gjøre alt vedlikehold som involverer verktøy og stell av bil. Anonymkode: 368d5...631 Haha er det hersketeknikk mener du? Håper du er ironisk nå Anonymkode: a1438...50e 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #5 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Haha er det hersketeknikk mener du? Anonymkode: a1438...50e I høyeste grad, da slik adferd tvinger fram et arkaisk kjønnsrollemønster. Anonymkode: 368d5...631
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #6 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): I høyeste grad, da slik adferd tvinger fram et arkaisk kjønnsrollemønster. Anonymkode: 368d5...631 Huff, kan ikke være enkelt å være mannen din. Det kalles for å være gentleman og fikse og ordne for sin kjære. Mim far er sånn, min kjæreste også. Ingen av dem er mannsjovenist. Eller bruker det som hersketeknikk. Hvis du vasker og bretter klærne til mannen din, er det da en hersketeknikk? Hjelpes. Anonymkode: a1438...50e 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #7 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hei! hva er typiske tegn på at en kjæreste er mannjåvinist å prøver å kue kjæresten din? snakker her om en mann som er 20 år eldre…. Virker ikke som han tåler at jeg er attraktiv dame. Anonymkode: 57859...8ed At han er tjue år eldre? En vanlig og likestilt mann vil innse begrensningene sine og ikke prøve å prakke sitt aldrende jeg på et menneske som kunne vært barnet hans. Anonymkode: 871c1...6f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå