AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #1 Skrevet 9. juli 2024 Hvor går grensen for hva du ville fortalt? Anonymkode: 0dd4f...54a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #2 Skrevet 9. juli 2024 Syns man burde være ærlig om hvem man har hatt sex med, ikke å vise frem noen liste over alle akkurat men om partner spørr om en spesiell person eller hvilken relasjon man har til noen burde man svare ærlig. Men å gå i detaljer, fortelle hva noen andre likte osv syns jeg blir litt for mye. Med min partner foretrekker jeg at han er ærlig men jeg vil jo ikke høre alle detaljer om hva han og eksen gjorde liksom 😅 så syns ikke man trenger å fortelle absolutt alt. Anonymkode: 2681b...2b5 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #3 Skrevet 9. juli 2024 Nei, man må ikke. Og jeg forteller ikke annet ennd et som blir spurt om, og passer på å selv ikke spørre om mer enn jeg vet jeg takler. Har spurt om for mye tidligere. Med ham jeg gifta meg med, har jeg spurt litt om feks hvor mange, men jeg har pgså sagt ifra om at jeg ikke vil vite detaljer. Anonymkode: c82e7...e0e 3
Granskudd Skrevet 9. juli 2024 #4 Skrevet 9. juli 2024 Min regel er: spør du ikke, så forteller jeg ikke. Spør du får du ærlige svar. Ofte kan ting i fra fortid gjøre mer skade enn gavn. 2 4
Andro Skrevet 9. juli 2024 #5 Skrevet 9. juli 2024 Man forteller ikke noe som er sagt eller gjort i fortrolighet. 2
SPOCA Skrevet 9. juli 2024 #6 Skrevet 9. juli 2024 Må og må. Jeg synes det er viktig og riktig å dele alt, men det må man jo føle på selv. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #7 Skrevet 9. juli 2024 Hvorfor i all verden skal en bla ut om hvem en har hatt sex med? Det er jo rene oppskriften på sjalusi om en treffer den som henger seg opp i antall osv.. En har ingen varslingsplikt om fordi så lenge det ikke handler om noe kriminelt Anonymkode: c1d18...ffd 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #8 Skrevet 9. juli 2024 Det beste valget vi tok var å ikke dele noe. Det har vi holdt i mange år. Og er nok det eneste vi ikke vet om hverandre. Hva er vitsen? Anonymkode: b3366...cbe 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #9 Skrevet 9. juli 2024 Jeg sier ingenting lengre. Eneste de får vite er ekser som jeg faktisk har vært sammen med. Sier nei om alle de måtte grave om. Jeg vil ikke dele hvem jeg har ligget med tidligere, og jeg vil absolutt ikke vite hvem de har ligget med før meg. Anonymkode: 37433...05e 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #10 Skrevet 9. juli 2024 Respektløst mot tidligere partnere synes jeg, å fortelle «alt om tidligere partnere/sexpartnere». Det har ingen av oss gjort, tror jeg hadde mistet litt respekt for mannen min om han utleverte eksene sine på den måten. Jeg har ingenting med hva de har delt sammen tidligere. Anonymkode: 496ba...dca 6 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #12 Skrevet 9. juli 2024 Han jeg drev på med for ikke så lenge siden kunne bare begynne å fortelle om hvem han hadde ligget med tidligere og hva de hadde gjort. Når jeg sa jeg ikke ville høre, virket det som om han ble litt furt og spurte «er du ikke nysgjerrig?» Nei, det var jeg ikke. Jeg fant også ut at han hadde vært mye mer eksperimentell og gjort mer for damer han hadde datet før meg og jeg gjorde det slutt. Så jeg personlig ville holdt ganske mye for meg selv. Anonymkode: 973e4...942 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #13 Skrevet 9. juli 2024 Jeg tenker det er fair, og bør kunne forventes, at man forteller om det dersom man har en romantisk eller seksuell historikk med noen man fortsatt vil forholde seg en god del til i hverdagen. Jeg skjønner at partneren min vil synes det er rart om jeg har ligget med en god venn vi møter gang på gang uten noen gang å fortelle om det. Ut over det tenker jeg man overhodet ikke har opplysningsplikt. Selv hadde jeg svart ærlig hvis kjæresten spurte, men ingen grunn for meg til å gå inn i sånne detaljer på eget initiativ, akkurat. Anonymkode: 880dc...f41 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #14 Skrevet 9. juli 2024 Jeg har ingen egen grense, men har heller ikke vært med så mange. Hvorfor spør vedkommende? Og hvorfor ønsker du ikke å fortelle? Tror disse to punktene må være klart foran deg før du kan ta et valg. Anonymkode: dffa5...eb2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #15 Skrevet 9. juli 2024 Jeg forventer å vite det hvis det er påregnelig at jeg møter noen de har hatt sex med. Akkurat det vil jeg vite. Ellers bryr jeg meg ikke. Og jeg hadde holdt meg langt unna en person som spurte og grov om den typen ting. Anonymkode: 3e72d...8b4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #16 Skrevet 9. juli 2024 Har aldri fortalt noe om mitt tidligere sexliv. Skjønner ikke poenget med det. Anonymkode: 9318a...0fb 2 2
NiceOrNothing Skrevet 9. juli 2024 #17 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har aldri fortalt noe om mitt tidligere sexliv. Skjønner ikke poenget med det. Anonymkode: 9318a...0fb Enig . Det ligger egentlig i setningen «tidligere sexliv « . Er overhode ikke interessert i å hverken vite eller dele sånt. For meg er det et stort rødt flagg , både de som ønsker fortelle om sitt sexliv , evnt spørre om mitt .
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #18 Skrevet 9. juli 2024 Jeg forteller ingenting. Men har jo et par ekser han vet om og da sier det seg vel selv? Han vet også om et par stykker jeg har holdt på med i en periode. Dette går begge veier. Vet noen han har vært sammen med og holdt på med, spesielt de som var rett før meg. Det holder for meg! Tenker at om det er noe av betydning. Som om det var hans bror, fetter, venn eller annet så kunne det vært lurt å si noe. Ellers holder jeg kjeft 😆 Anonymkode: d5378...ee4 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #19 Skrevet 9. juli 2024 Slik jeg oppfatter majoriteten inne på KG å da er det selvfølgelig hvis du er mann å dele alt du har gjort med ekser og tilfeldige sex partnere. Men hvis du et kvinne, da har partner ingenting med det å gjøre og er toxic incel for å ville vite om slikt. Anonymkode: 43d19...c13 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #20 Skrevet 9. juli 2024 Ekskjærester har vi fortalt uoppfordret om, det er tross alt en del av det å bli kjent. Og sa snakket om hva man har erfart funker/funker ikke, og om vi har med oss noen sår videre. Når det kommer til sexpartnere har vi et ca tall. Og en gjensidig avtale om å fortelle det uoppfordret om vi møter på noen vi har hatt sex med. Vi skal ikke være på fest eller andre settinger der en person en av oss har hatt sex med deltar og den andre ikke vet om det. Jeg synes det er dumt han har hatt sex med så mange, menmen. Ingenting jeg får gjort noe med. Han har også hatt sitt livs beste sex før han møtte meg. Skjønner godt det var en kongeopplevelse, menmen... han har ikke elsket noen før meg, det er jo alltids noe da. Får si meg fornøyd med det. Anonymkode: 6b1f9...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå