AnonymBruker Skrevet 23. juli #101 Del Skrevet 23. juli Oppdatering Nei, jeg har ikke hørt noe. Har ringt og skrevet, da jeg ser han er pålogget på facebook, men han svarer ikke. Har også vært innom, men da har han ikke vært hjemme. Men føler det er begrenset hvor mye jeg skal mase. Familien sier han har vært på jobb denne tiden. Så jeg får bare håpe på at de tar deg av han hvis han går igjennom noe. Men jeg må ærlig si, at jeg får også på følelsen av at han har gått lei/funnet noen andre eller bare ikke ønsker kontakt mer. Men det har bare vært så ulikt han, da vi har hatt det så fint. Enten har han bare "endelig" vist sitt sanne jeg (men etter tre år?!), eller så er han deprimert, psykisk syk eller kanskje noe fysisk. Jeg har informert familien, og de har lovet å kontakte barnas mødre. Jeg selv har gått igjennom hele følelsesspekteret disse to ukene. Alt fra overasket/sjokket, til redd og nervøs (for han), til sint og lei meg. Jeg må nok bare innse at dette var slutten. Men de jeg føler mest sorg over, faktisk mer enn å miste kjæresten (om så var ustabil), er barna hans, som jeg ikke får se lengre. Er blitt veldig glad i dem. Ts Anonymkode: f42a2...008 1 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #102 Del Skrevet 25. juli On 7/9/2024 at 4:48 PM, AnonymBruker said: I motsetning til dere som tenker fysisk sykdom, så syns jeg helt ærlig det høres ut som han har mistet følelsene for Ts og ikke gidder å spille snill mer. Han irriterer seg over henne og barna hennes og ser på dem som irritasjonsmomenter. Anonymkode: da2b0...11a Det var det jeg også umiddelbart tenkte. Kanskje han bare prøve å få deg til å gjøre det slutt, så slipper han. Anonymkode: fc3c7...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilleville Skrevet 25. juli #103 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (På 9.7.2024 den 16.48): I motsetning til dere som tenker fysisk sykdom, så syns jeg helt ærlig det høres ut som han har mistet følelsene for Ts og ikke gidder å spille snill mer. Han irriterer seg over henne og barna hennes og ser på dem som irritasjonsmomenter. Anonymkode: da2b0...11a Dette, at han har vert superforelska og tatt seg kraftigst sammen, men at dette er slik han egentlig er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilleville Skrevet 25. juli #104 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 21.12): Oppdatering Nei, jeg har ikke hørt noe. Har ringt og skrevet, da jeg ser han er pålogget på facebook, men han svarer ikke. Har også vært innom, men da har han ikke vært hjemme. Men føler det er begrenset hvor mye jeg skal mase. Familien sier han har vært på jobb denne tiden. Så jeg får bare håpe på at de tar deg av han hvis han går igjennom noe. Men jeg må ærlig si, at jeg får også på følelsen av at han har gått lei/funnet noen andre eller bare ikke ønsker kontakt mer. Men det har bare vært så ulikt han, da vi har hatt det så fint. Enten har han bare "endelig" vist sitt sanne jeg (men etter tre år?!), eller så er han deprimert, psykisk syk eller kanskje noe fysisk. Jeg har informert familien, og de har lovet å kontakte barnas mødre. Jeg selv har gått igjennom hele følelsesspekteret disse to ukene. Alt fra overasket/sjokket, til redd og nervøs (for han), til sint og lei meg. Jeg må nok bare innse at dette var slutten. Men de jeg føler mest sorg over, faktisk mer enn å miste kjæresten (om så var ustabil), er barna hans, som jeg ikke får se lengre. Er blitt veldig glad i dem. Ts Anonymkode: f42a2...008 Trist, men tror du familien hans kontakter exene hans og forteller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #105 Del Skrevet 27. juli Hvordan går det, ts? Anonymkode: 83b7c...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #106 Del Skrevet 27. juli Dette tar virkelig konflikskyhet til nye høyder. Å avslutte et forhold over tre år på denne måten. Anonymkode: 59c97...b6b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #107 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 8.07): Hvordan går det, ts? Anonymkode: 83b7c...5cd Takk som spør. Med meg, eller han? Han vet jeg fortsatt ikke noe om. Som forduftet.. Med meg, tja. Vet ikke enda. Noen dager med full panikk med tankene om at noe er riv ruskende galt og han er kjempesyk, og i så tilfellet med evig dårlig samvittighet for at jeg ikke maser mer enn jeg gjør. Er fortsatt så forvirret over at en så oppegående mann forandrer seg til noe helt annet, så radikalt på kort tid. Andre dager med veldig sinne fordi han plutselig bare forsvinner og ghoster. Og så har jeg vært en god del trist og lei meg, når jeg plutselig sitter her alene med tankene. Det går mye i "tenk hvis"-tanker. Pilleville skrev (På 25.7.2024 den 21.17): Trist, men tror du familien hans kontakter exene hans og forteller? Jeg får jo håpe de gjør det. Enten har de sett dette mønsteret før, og er klar over situasjonen. Eller så er dette også helt nytt for dem, og da håper jeg de slår alarm. De har nok hørt hans versjon og kan ta beslutninger ut i fra å vite begge sider av en sak. Ts Anonymkode: f42a2...008 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #108 Del Skrevet 28. juli Huff skulle gjerne gitt deg en god klem TS for dette høres helt grusomt ut. Veldig glad du og barna kom dere vekk fra han. Selv om man skulle gå gjennom sykdom eller innser at man ikke har lyst til å fortsette i et forhold så er det ingen unnskyldning for å oppføre seg slemt, skremmende og aggressivt og ødelegge ferien for resten av familien. Jeg har selv hatt hissige menn i livet, og det er virkelig ikke noe man skal godta eller se mellom fingrene på. Sinte voksne er kanskje noe av det skumleste for barn, særlig dersom det er ens egne omsorgspersoner som er sinte og ustabile. Jeg synes du har tatt veldig riktig valg og håper at det ordner seg og at du får de svarene du trenger for å legge fyren bak deg Anonymkode: a497c...437 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #109 Del Skrevet 23. august Hvordan går det, ts? Anonymkode: 01040...c1e 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå