Gå til innhold

fra pilleslutt til graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang til tok det fra du sluttet på p-pillene til du ble gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok min siste p-pille i begynnelsen av desember, og testet positivt i helgen som var. Den satt på andre forsøk :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

ca 10-11 mnd. Men vi prøvde ikke i mer enn 8.

Skrevet

Oj det gikk fort :)

Gratulerer så mye :)

Skrevet
Oj det gikk fort :)

Gratulerer så mye :)

Regner med at den var til meg.. :) Takk! Syns det gikk overraskende fort selv også, en gledelig "overraskelse".

Skrevet

sluttet med pillen i juni og er ikke blitt gravid ennå :tristbla: . Har ikke prøvd ordentlig mer enn siden september.

Skrevet

Sluttet på pilla i månedsskiftet september/oktober og testet postitivt i begynnelsen av desember.

Klaff i andre prøveperiode her og, altså.

Hilsen meg. 15 uker gravid nå.

Skrevet

Ville bare si jeg fikk mens 40 dager etter pilleslutt ;)

Men har ik begynt å prøve enda.

Skrevet

Sluttet på p-piller i 99, og fortsatt ingenting. Har PCOS.

Skrevet

Sluttet på pillen i august 05, er ikke gravid enda, men vi har ikke tatt EL-tester eller regnet ut eggløsning og slikt da. Har bare koset oss når vi har følt for det. Skal også sies at syklusen min har vært veldig ustabil siden jeg sluttet.

• 1 måned senere...
Skrevet

Fikk dere "normal" mens med en gang dere sluttet med pilla? Jeg fikk en vanlig første måneden, men nå har tante Rød vært helt fraværende i godt over to måneder. Hadde vært fint det om vi ikke ville så et lite frø...

Gjest gjesta
Skrevet
Ville bare si jeg fikk mens 40 dager etter pilleslutt ;)

Men har ik begynt å prøve enda.

VI skulle være forsiktige..

Men OOOPS.. så testa jeg positivt i februar! :sjenert:

Gjest gjesta
Skrevet
Fikk dere "normal" mens med en gang dere sluttet med pilla? Jeg fikk en vanlig første måneden, men nå har tante Rød vært helt fraværende i godt over to måneder. Hadde vært fint det om vi ikke ville så et lite frø...

Yep.

Skrevet

Sluttet på pilla jan 05, og ble gravid mars 06, så det tok en stund. (Men så brukte vi litt tid før vi begynte å regne på hvilke dager vi burde ha sex også.)

Hadde normal, men litt sein mens fra første mnd. (Og veldig stabilt hele veien.) Tror grunnen til at den var litt sein første måneden, var en tidlig SA...

Har sett tidligere ved innvendig UL at jeg har EL første mnd etter pilleslutt.

Skrevet

Tok siste pille i midten av september -05, og testet positivt 10. januar i år. ;)

Gjest Oppsaltrylletrollet
Skrevet
VI skulle være forsiktige..

Men OOOPS.. så testa jeg positivt i februar!  :sjenert:

Gratulerer! :klem:

Skrevet

Sluttet med pillen i mars 04, skulle egentlig ikke prøve enda, men det kom visst en spire likevell i mai 04 ;) Så det gikk kjapt.

Skrevet

To og et halvt år fra pilleslutt til jeg ble gravid, men jeg mistet desverre. Men da tok det bare tre måneder før jeg ble gravid igjen, og nå er jeg 11+1 :)

Skrevet

Sluttet i juli, testet positivt i november. Hadde regelmessig mens etter at jeg sluttet.

Skrevet

Gikk to mnd fra pilleslutt til jeg ble gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...