AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #1 Skrevet 9. juli 2024 Min eks har hoppet inn i et nytt forhold, knapt to uker etter at vi sist hadde sex. Vi flyttet fra hverandre for flere måneder siden, men har med ujevne mellomrom sovet sammen, snakket sammen og gjort ting sammen hele veien. Vi bodde sammen i ca 15 år. Jeg vet at han ikke er bra for meg, men jeg er likevel helt knust og sliter med tanken på å ikke være mer. Det gjør så vondt at han forelska seg hodestups helt uten å fortelle meg noe, jeg fikk vite det fordi han introduserte barna våre for henne samme dag som de ble kjærester offisielt (dvs ei uke etter at de hadde hatt sex etter en bytur). Føler meg verdiløs, stygg og uelskbar, og ikke minst er sorgen over å miste den som har vært min nærmeste hele mitt voksne liv enorm. Er det noen som er eller har vært i samme situasjon som har noen råd til hvordan jeg kan kjempe meg gjennom dette? Sliter med å sove og har elendig matlyst... Anonymkode: f0a1e...780 7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #2 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Føler meg verdiløs, stygg og uelskbar, og ikke minst er sorgen over å miste den som har vært min nærmeste hele mitt voksne liv enorm. Er det noen som er eller har vært i samme situasjon som har noen råd til hvordan jeg kan kjempe meg gjennom dette? Sliter med å sove og har elendig matlyst... Anonymkode: f0a1e...780 Ja opplevd veldig lignende bare at vi hadde ikke barn. Sammen lenge, slo opp, møttes, hadde sex, var kjærester på en måte, for meg i allefall. Så plutselig bare slutter han å svare, møtes osv. Jeg kjørte forbi en dag og skulle kjøre innom ham, der satt han i hagen med armen rundt ei dame og de drakk øl og kosa seg. Hjertet mitt sank ned i føttene mine og jeg fikk helt panikk innvendig, bare gråt og skalv. Klarte å summe meg til slutt og kjørte sakte hjem, men det var så sjokk. Slet med de samme følelsene som deg, helt likt. Det tok lang tid, men jeg innså at det sier ikke noe om meg, det er han som er en skikkelig drittsekk som behandlet meg slik, og samme med ham din. Under dekke av "vi var jo ikke sammen" sikkert, men det hindrer de vel ikke i å ha folkeskikk og oppføre seg normalt? Han din er jo helt gjennomtrekk i huet, han blander inn barna attpåtil i dette, yngre enn gulosten min, forholdet, det sier alt om ham. Sett fokus tilbake på deg selv, sørg ferdig, sørg skikkelig og kom deg over ham en gang for alle. Klem Anonymkode: 677c5...f7d 3 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #3 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja opplevd veldig lignende bare at vi hadde ikke barn. Sammen lenge, slo opp, møttes, hadde sex, var kjærester på en måte, for meg i allefall. Så plutselig bare slutter han å svare, møtes osv. Jeg kjørte forbi en dag og skulle kjøre innom ham, der satt han i hagen med armen rundt ei dame og de drakk øl og kosa seg. Hjertet mitt sank ned i føttene mine og jeg fikk helt panikk innvendig, bare gråt og skalv. Klarte å summe meg til slutt og kjørte sakte hjem, men det var så sjokk. Slet med de samme følelsene som deg, helt likt. Det tok lang tid, men jeg innså at det sier ikke noe om meg, det er han som er en skikkelig drittsekk som behandlet meg slik, og samme med ham din. Under dekke av "vi var jo ikke sammen" sikkert, men det hindrer de vel ikke i å ha folkeskikk og oppføre seg normalt? Han din er jo helt gjennomtrekk i huet, han blander inn barna attpåtil i dette, yngre enn gulosten min, forholdet, det sier alt om ham. Sett fokus tilbake på deg selv, sørg ferdig, sørg skikkelig og kom deg over ham en gang for alle. Klem Anonymkode: 677c5...f7d Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive dette, det hjelper å høre ❤️ Anonymkode: f0a1e...780 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #4 Skrevet 9. juli 2024 Nei, men kjære deg...Hvem sier at han er forelsket i henne? Dette er typisk mannfolk. De trenger "mamma", de klarer ikke å være alene etter bruddet. Hun er en rebound. Han trenger å ha noen som skal slikke hans sår mens han prøver å glemme deg. Anonymkode: 71d93...7bf 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #5 Skrevet 9. juli 2024 Unnskyld meg, men jeg ser ned på folk som ikke klarer å være alene. Det burde du og, når du tenker på ham. Det er noe veldig ynkelig og uselvstendig over det. ❤️ Anonymkode: b07a2...001 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #6 Skrevet 9. juli 2024 Vet du, han kan angre etter en stund. Var sammen med min i 9 år. Tok han på fersken med ei dame på besøk etter en periode vi hadde hatt det vanskelig. Etter ei uke tok jeg kontakt, var knust. Han var helt ferdig med meg. Så jeg forsvant og tok ikke mer kontakt. Han ble sammen med hun. Etter 3 måneder ringte han og angret. Har mast på meg i over 2 måneder om å bli sammen igjen. Han greie heller ikke være alene og kjenne på ting. Har sagt det selv. Jeg har vært alene og hadde ikke fristet å møte noen tvert. Menn er svake og lite selvstendige. Dårlig gjort av han å ikke si noe til deg. Men de er feig. Holdt deg langt unna og ikke gi lyd fra deg. Er sikker på du hører fra han om noen måneder… når han ikke vet hva du gjør eller hvordan du har det.. Anonymkode: 37502...b26
Virrevirrevapp Skrevet 9. juli 2024 #7 Skrevet 9. juli 2024 Teit av ham å involvere barna i et 1 uke langt forhold. Men det virker som dere har hatt uklare grenser med blant anna sex og dele seng etter bruddet. Kanskje var dette hans måte å sette endelig strek på? La det synke inn at dette er slutten på det som var, og at du erfarer kjærlighetens "feberrier" som kjærlighetssorg er. Så vil det nye livet ditt komme til deg, litt og litt, når sykdommen gir seg. Du vil finne styrke og mot. 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #8 Skrevet 9. juli 2024 Tusen takk for svar alle sammen, setter pris på alle ❤️ Jeg tror nok han er helt ferdig med meg og jeg vil ikke ha ham tilbake, det bare gjør så fryktelig vondt likevel. Så utrolig mange vonde følelser og tanker! Anonymkode: f0a1e...780 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #9 Skrevet 9. juli 2024 Ærlig talt, involvere ungene i ei han har kjent i ÉN UKE? Mannen er jo helt blåst. Håper du klarer å tenke at han er fullstendig idiot. Anonymkode: f8190...c56 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #10 Skrevet 9. juli 2024 Han burde virkelig ikke involvere barna i en ny-stemor situasjon med en han har kjent en uke, men resten må du ta på din egen kappe. Anonymkode: f5e45...8d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå