Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Søker dem som har erfaring. Aldri hatt problem med øyner/pollen, men etter en måned med mye pollen i mai ente eg opp med knallrøde øyner og øynene var limt igjen av gul gusje kvar morgen (ungen hadde øyekatarr veka før så tenke det var det). Etter en uke med smert vart det legetime. Legen Konkludere med at mange «nye» slet med det samme pga uvanlig fint vær på Vestlandet. Fekk dråper/krem, vart ok etter 5-6 dager, så kom driten igjen en måned. Samme oppskrift då, og ting var ok, så kom det igjen for 2 veker siden. Legen testa ting med fant ingenting mot støv og ditt og datt(veit ikkje om det er egen test for pollen siden dei ikkje har tatt noe slikt) dråper osv er ok, rødfargen forsvinner, men gusje og gjenlimte øyner kvar morgen , samt utslitt /blinkete spess på kveldstid, så må skru av tv/la være og lese bøker ette 10.. Etter mai har det kun vært dritvær så umulig at det er så mye pollen rundt om, og merker ikkje forskjell om eg er mye inne eller mye ute. Ingen tett nese siste 2 gangen heller.

For dere som har kava med pollen lenge, er gul gusje i øynene std kvar morgen eller må eg be legen om og ta andre tester?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...