AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #1 Skrevet 9. juli 2024 Ble du i det hele tatt lei? Hvor lenge hadde dere vært sammen? Hva tror du årsaken til det var? Begynte du å titte mer på andre og fantasere om sidesprang eller å gjøre det slutt? Anonymkode: 6c860...f9c
Gekko Skrevet 9. juli 2024 #2 Skrevet 9. juli 2024 Er langt fra lei, får snarere mer og mer lyst på ham etter 30 år sammen. 4 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #3 Skrevet 9. juli 2024 Ikke opplevd å bli lei av min kone, foreløpig. Hun er den første jeg hadde sex med, og fortsatt den eneste jeg har hatt sex med. Vi har vært sammen i 26 år og gift i 25 år, og har tenkt å være gift livet ut, for det har vi lovet hverandre da vi giftet oss. Sexlivet utvikler seg fortsatt, hvor vi av og til tester nye ting og oppdager nye ting vi liker. Vi har det fint. Anonymkode: ffd22...fed 10
SlemUlv Skrevet 9. juli 2024 #4 Skrevet 9. juli 2024 14 år inn, og fortsatt ikke lei. Vi har god sex, og gøy sex! Vi er også poly, så jeg trenger ikke tenke på sidesprang. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #5 Skrevet 9. juli 2024 11 år og ikke lei ennå. Anonymkode: a0e1f...935 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #6 Skrevet 9. juli 2024 Ikke lei etter 20 år. Anonymkode: 49501...057 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #7 Skrevet 9. juli 2024 M50 Vi hadde 20 år med bra sexliv. 4 år med lite sex og og trøbbel, til vi gikk i terapi og fant ut av ting. 5 år med ok sexliv som startet som fyrverkeri (ny forelskelse etter terapien) og holdt seg på et greit nivå. Hennes sexlyst dalte ned til null da hun nærmet seg 50 tror jeg. Forskjellen fra sist bølgedal er at forholdet er bra ellers. Jeg merket at det var ble mindre og mindre interesse i fjor høst, så jeg sluttet å prøve. Hun sier selv at hun har "lite lyst for tiden". Jeg har sagt at det ikke er noe stress. Det er ikke helt sant, men hva kan man gjøre? Jeg har kjenner ingen motivasjon for å jobbe med å redde sexlivet denne gangen. Orker ikke å prøve å skape stemning som bare blir press på henne og avvisning på meg. Jeg får bare angst av tanken. Det var er som om en bryter ble slått av i hodet mitt i høst. Jeg ser ikke på henne som min sexpartner lenger. Sexdriften min er som før. Det er vemodig, men tok også bort mye stress. Jeg tror egentlig begge føler vi har gode liv. Hun ser opprørt ut i ansiktet hvis jeg er dum og tar en spøk om sex, så mulig hun føler på det. Anonymkode: 7133d...876 1 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #8 Skrevet 9. juli 2024 Jeg er ikke nødvendigvis lei av sex med han spesifikt, men jeg mister totalt lysten på sex etter 1 års tid i hvert forhold jeg er i. Allikevel er jeg nå i et forhold som går over 10 år, og vi har det veldig fint sammen allikevel. Jeg bare.. syns ikke sex er gøy...🤷♀️ Er så ork. Føler meg så klein. Jeg vil helst bare sove når jeg først legger meg. Skjønner ikke hypen. Har bare ikke behovet. Anonymkode: ead31...fcf 4 1 2
Gjest Smeltemann Skrevet 9. juli 2024 #9 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ikke nødvendigvis lei av sex med han spesifikt, men jeg mister totalt lysten på sex etter 1 års tid i hvert forhold jeg er i. Allikevel er jeg nå i et forhold som går over 10 år, og vi har det veldig fint sammen allikevel. Jeg bare.. syns ikke sex er gøy...🤷♀️ Er så ork. Føler meg så klein. Jeg vil helst bare sove når jeg først legger meg. Skjønner ikke hypen. Har bare ikke behovet. Anonymkode: ead31...fcf Vær vennlig og gjør det slutt med han,han fortjener vel noen som begjærer han.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #10 Skrevet 9. juli 2024 Dessverre ikke noe sex å bli lei av. Gift i over 20 år, ikke hatt sex de siste syv 🫤 Anonymkode: ee6ab...bad
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #11 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): M50 Vi hadde 20 år med bra sexliv. 4 år med lite sex og og trøbbel, til vi gikk i terapi og fant ut av ting. 5 år med ok sexliv som startet som fyrverkeri (ny forelskelse etter terapien) og holdt seg på et greit nivå. Hennes sexlyst dalte ned til null da hun nærmet seg 50 tror jeg. Forskjellen fra sist bølgedal er at forholdet er bra ellers. Jeg merket at det var ble mindre og mindre interesse i fjor høst, så jeg sluttet å prøve. Hun sier selv at hun har "lite lyst for tiden". Jeg har sagt at det ikke er noe stress. Det er ikke helt sant, men hva kan man gjøre? Jeg har kjenner ingen motivasjon for å jobbe med å redde sexlivet denne gangen. Orker ikke å prøve å skape stemning som bare blir press på henne og avvisning på meg. Jeg får bare angst av tanken. Det var er som om en bryter ble slått av i hodet mitt i høst. Jeg ser ikke på henne som min sexpartner lenger. Sexdriften min er som før. Det er vemodig, men tok også bort mye stress. Jeg tror egentlig begge føler vi har gode liv. Hun ser opprørt ut i ansiktet hvis jeg er dum og tar en spøk om sex, så mulig hun føler på det. Anonymkode: 7133d...876 Bare et tips… Det finnes et hormonpreparat som kan hjelpe til med sexlysten . Testosteron gel som en påfører på en arm. Mange kvinner blir som evnukker når overgangsalderen gjør sitt inntog. Kroppen har mistet hormonbalansen som styrer lyst og evne. Det er mange som bruker østrogen, men glemmer at testosteron er viktig for å kjenne lyst Anonymkode: c7ec3...52c 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #12 Skrevet 9. juli 2024 9 minutter siden, Smeltemann said: Vær vennlig og gjør det slutt med han,han fortjener vel noen som begjærer han. Sex er heldigvis ikke alt som trenger å bety noe i et forhold. Mange har sexløse forhold som allikevel har det veldig fint og trygt sammen. Anonymkode: ead31...fcf 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #13 Skrevet 9. juli 2024 Foreløpig ikke lei etter 16 år sammen og slik som sexlivet vårt utvikler seg kan jeg ikke se for meg å gå lei heller. Så klisjé som det høres ut, så blir sexen (og forholdet generelt) bare bedre og bedre. Vi har fortsatt sex 3-8 ganger i uka, som oftest 4-5. Anonymkode: 54b98...dab
Gjest Smeltemann Skrevet 9. juli 2024 #14 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sex er heldigvis ikke alt som trenger å bety noe i et forhold. Mange har sexløse forhold som allikevel har det veldig fint og trygt sammen. Anonymkode: ead31...fcf Mulig for den ene parten,"kvinnen" mannen må vel være evenuk .
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #15 Skrevet 9. juli 2024 Ble lei da sex kun handlet om desperate forsøk på å lage barn som ufrivillig barnløs over flere år. Det var virkelig drepen for sexlivet. Og det har aldri blitt helt bra etterpå. Nå fantaserer jeg både om andre og om brudd… Anonymkode: 27f10...adb 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #16 Skrevet 9. juli 2024 Ikke lei, men betraktelig lavere sexlyst på oss begge etter fylte 50 år. Anonymkode: b415b...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #18 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ble du i det hele tatt lei? Hvor lenge hadde dere vært sammen? Hva tror du årsaken til det var? Begynte du å titte mer på andre og fantasere om sidesprang eller å gjøre det slutt? Anonymkode: 6c860...f9c Jeg ble lei av sex med eksen min, når han sluttet å behandle meg med respekt og krevde sex, fremfor å finne ut hvorfor jeg ikke hadde lyst på han lenger. Vi var sammen i nesten 12 år, de siste 6 åra var ganske dårlige sexmessig! Ser nå at jeg mistet interesse for sex, fordi han ikke behandlet meg sånn som man bør behandle en samboer man har barn med. Det var ikke dårlig sex når det skjedde, men jeg hadde det ikke psykisk bra i forholdet med han og da forsvant lysten på kjøpet. Mannen jeg nå ligger med, har vart i to år. Er absolutt ikke lei, men det er varierende hvor ofte vi har sex. Jeg føler meg derimot ikke avvist, og det tror jeg ikke han gjør heller. Vi er litt inneforstått med at er det en lang dag eller uke, blir det mindre i perioder! Han er også mer leken, i form av å prøve ulike ting som leketøy, ulik type sex og div. Det gjør det jo litt mer spennende. Samtidig har vi oftest helt enkel sex, som handler om intimitet og nærhet. Det tenner meg mye mer at vi kan være avslappet rundt det, at noen ganger kommer jeg ikke og han kommer ikke. Men vi har sex likevel, fordi vi liker å være nær hverandre 😅 Anonymkode: 130b7...802 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #19 Skrevet 9. juli 2024 Jeg er ikke lei. men sexlysten har blitt mindre etter 22 år. Anonymkode: 8f706...50f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #20 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er ikke nødvendigvis lei av sex med han spesifikt, men jeg mister totalt lysten på sex etter 1 års tid i hvert forhold jeg er i. Allikevel er jeg nå i et forhold som går over 10 år, og vi har det veldig fint sammen allikevel. Jeg bare.. syns ikke sex er gøy...🤷♀️ Er så ork. Føler meg så klein. Jeg vil helst bare sove når jeg først legger meg. Skjønner ikke hypen. Har bare ikke behovet. Anonymkode: ead31...fcf Jeg håper du informerte han du er sammen med å du har hatt dette mønster igjennom flere forhold? Anonymkode: 23215...655 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå