Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble singel for ti år siden, med små barn. Det var et opprivende brudd, utroskap og barnefar skaffet ny kjæreste og flyttet. Selvtilitten var på bunn. Virkelig bunn. Uten forventninger om at noen ville like meg i det hele tatt meldte jeg meg på datingside og kom i prat med en mann jeg etterhvert fikk følelser for. Men pga lav selvtilitt turte jeg aldri å hverken ytre disse eller be om et møte. Istedet datet jeg litt sporadisk med andre menn og holdt denne «nettvennen» vennskapelig. Følte han var for «bra» for meg. Ble aldri noe med de jeg datet skal sies, og det var ikke så mye jeg datet heller. 

Men på et tidspunkt utviklet dette «nettvennskapet» seg til noe litt diffust mer. Det ble flørting over telefon og chat, i altfor lang lang tid. Jeg skjønte også til slutt at nettvennen ønsket at vi skulle være eksklusive som nett-flørter, og vi møttes også noen få ganger. Men det stoppet liksom opp med de få møtene. Ufattelig vanskelig å få til en normal relasjon hvor man møtes jevnlig, tross kort avstand geografisk. Han er ikke i et forhold (100% sikker) og har aldri vært det. Han bare har kun behov for nett-kontakt. Det ble til slutt ikke nok for min del. 

Så etter alle de årene følte jeg til at jeg måtte kutte ut. Men gjorde jeg det riktige her? Vi var jo også nære venner og kutter aldri ut gode venner egentlig. Men synes hele relasjonen ble ufattelig forvirrende og diffus og følte jeg holdt på med den altfor lenge i håp om at han skulle finne ut at han ville møtes oftere. Jeg maste også altfor mye om å møtes og det ble også krangler om det.

Jeg tenkte også altfor lenge i perioder at det også var praktisk med et rent nettforhold iogmed at jeg har barn og de slapp å måtte involvere seg i en ny kjæreste. Men nå begynner de å bli ganske store, jeg begynner å bli middelaldrende og har blitt sånn innbitt enslig  dame. Nå har jeg skaffet meg katter og da er vel løpet kjørt. Men jeg skjønner jo at hvis han ikke ville møtes oftere gjennom disse siste ti årene vil det jo aldri endre seg noensinne. 

Anonymkode: aadaf...a0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...