AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #1 Skrevet 9. juli 2024 Inspirert av en annen tråd her. Mannen min og jeg bruker ofte å nakenbade når vi er alene på familiens sommerhus i Spania. Tomta er helt skjermet, så det forstyrrer ingen. Noen ganger hender det at det utvikler seg til sex, enten i bassenget eller i cabanaen. Det er noe helt eget ved det 🙂 Sommeren kan være utfordrende å finne tid og rom for sex, spesielt om man lever mange tett sammen over lang tid. Hva er ditt beste feriesextips eller - opplevelse? Anonymkode: 4199c...8f7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #2 Skrevet 9. juli 2024 Ha sex når man får lyst. Rett og slett. I vannet, på rommet, i dusjen, der det passer. Anonymkode: 07867...0a7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #3 Skrevet 9. juli 2024 "noen ganger"? Jeg lurer på hvordan det er mulig uten sex 😊 Anonymkode: 1ab2e...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #4 Skrevet 9. juli 2024 Mitt beste feriesex tips er å ikke ha med barna på ferie. Og ikke besøke svigers. Og ikke sove på sovesal, eller i telt med naboteltet like ved. Og ikke bo på et lytt hotell eller campingvogn. Å ha et skjermet hus for seg selv ved stranden i Spania er jo et bra tips, selvfølgelig. Har ikke hatt sex på ferie de siste 15 årene, for vi har alltid med barna på ferie og bor tett. Anonymkode: 3ae49...d1f 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #5 Skrevet 10. juli 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: "noen ganger"? Jeg lurer på hvordan det er mulig uten sex 😊 Anonymkode: 1ab2e...f9c Hadde det vært opp til meg, så hadde det vært hver gang. Men fruen er litt morgengretten... Anonymkode: 4199c...8f7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #6 Skrevet 10. juli 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Mitt beste feriesex tips er å ikke ha med barna på ferie. Og ikke besøke svigers. Og ikke sove på sovesal, eller i telt med naboteltet like ved. Og ikke bo på et lytt hotell eller campingvogn. Å ha et skjermet hus for seg selv ved stranden i Spania er jo et bra tips, selvfølgelig. Har ikke hatt sex på ferie de siste 15 årene, for vi har alltid med barna på ferie og bor tett. Anonymkode: 3ae49...d1f Sex i campingvogn og på campingferie med barn kan gå helt fint. Mange campingplasser har familiedusjrom. Trykk barna gjennom dusjen først, slipp de ut på lekeplassen og så har de voksne en liten stund for seg selv i dusjen. Anonymkode: 4199c...8f7 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #7 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Inspirert av en annen tråd her. Mannen min og jeg bruker ofte å nakenbade når vi er alene på familiens sommerhus i Spania. Tomta er helt skjermet, så det forstyrrer ingen. Noen ganger hender det at det utvikler seg til sex, enten i bassenget eller i cabanaen. Det er noe helt eget ved det 🙂 Sommeren kan være utfordrende å finne tid og rom for sex, spesielt om man lever mange tett sammen over lang tid. Hva er ditt beste feriesextips eller - opplevelse? Anonymkode: 4199c...8f7 ok😂🤷 Hvem bryr seg? Litt rart brette ut sex livet på KV. Helt normalt ha sex både i norge,på ferie i spania,hellas ++😂 Anonymkode: 655ff...04d
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #8 Skrevet 10. juli 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: ok😂🤷 Hvem bryr seg? Litt rart brette ut sex livet på KV. Helt normalt ha sex både i norge,på ferie i spania,hellas ++😂 Anonymkode: 655ff...04d Tror du er på feil forum. KV? Og her på forumet for seksualitet, så handler det om å brette ut om sex. Du får bare innse det - du dumpet innom feil forum - adjø. Anonymkode: 4199c...8f7 3
Bamseklemmer Skrevet 10. juli 2024 #9 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Sex i campingvogn og på campingferie med barn kan gå helt fint. Mange campingplasser har familiedusjrom. Trykk barna gjennom dusjen først, slipp de ut på lekeplassen og så har de voksne en liten stund for seg selv i dusjen. Anonymkode: 4199c...8f7 Dette virker veldig kjent.. men "musestille sex", med unger og svigermor foran i vogna har også gått bra😅 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #10 Skrevet 10. juli 2024 Vi har hatt en helg hvert år der vi er uten barna. I fjor var vi på sexklubben i Tønsberg, året før var vi på erotisk massasje i Oslo. I år har vi vært på camping med min venninne og vi hadde delvis trekant. En helg i året er veldig lite, men det er det vi får til når barna er så små. Anonymkode: 89af1...ccf
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #11 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde det vært opp til meg, så hadde det vært hver gang. Men fruen er litt morgengretten... Anonymkode: 4199c...8f7 Jeg er som kåtest om morgenen...😛 Anonymkode: 6ca59...6cd
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #12 Skrevet 10. juli 2024 Beste tips er å alltid booke steder med minst to soverom når man har med barn på tur. Anonymkode: dd5cf...6ec 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #13 Skrevet 10. juli 2024 Sexlyder er kleint, men at noen skjønner hva man gjør er da greit. Vi hadde ferieleilighet, hadde vært på stranden og hadde hatt god lunsj. Etterpå gikk kona og jeg på soverommet for siesta - 30 min med soving og så sex. Ingen var i tvil om agendaen vår. Bare hyggelig. Men den som ikke skjønte var niåringen som kom i døren oc bare skulle spørre mamma om noe, mens pappa hadde bena hennes over skuldrene... Gikk bra. Vi klarte til og med å gjøre oss ferdig Vi var heller ikke redde for å gjøre det igjen neste dag. Anonymkode: 07867...0a7 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #14 Skrevet 11. juli 2024 22 hours ago, AnonymBruker said: I år har vi vært på camping med min venninne og vi hadde delvis trekant. En helg i året er veldig lite, men det er det vi får til når barna er så små. Anonymkode: 89af1...ccf Hva innebærer delvis trekant? Ble litt nysgjerrig på den. Hvem av dere 3 var den delvise? Anonymkode: 4199c...8f7 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #15 Skrevet 11. juli 2024 Det har vært mange ferier med barn, som har vært seksuelt veldig frustrerende. Ironisk nok er den den tiden med sol, varme, lite klær og tid til å omgås hverandre, at man skal ha minst tilgang på hverandre. Morgenen kan brukes godt, i allefall når barna begynner bli såpass store at de ikke skal opp kl 05 og kan greie seg litt selv. Joggeturer kan være et fint påskudd for å få litt tid sammen, og det er utrolig hva man kan finne på bak en stein eller et uthus. I går delte vi hotellrom med minstemann. Vi jaget han i dusjen, og før han var ferdig hadde vi rukket å komme begge to. Så det går an 🙂 Anonymkode: 4199c...8f7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #16 Skrevet 11. juli 2024 Jeg synes kona mi var litt rå en gang. Vi var på korpstur hvor opplegget var at alle (foreldre og barn) hadde én overnatting på en skole. Det var litt røft for en del voksne, så mange leide hotellrom og tok med barna dit. Der var hun helt klar til de andre foreldrene: Vi trengte en voksen-kveld sammen, og sånn var det med den saken. Derfor ble det hotellrom på oss to mens barna sov med de andre. Tipper mange hadde lyst til det samme, men ikke turte. Moral: Det går an å rett og slett sett av litt tid til å være et par. Alle skjønner det hvis de ikke er tilbakestående. PS: Jeg skjønner jeg er ganske A4 når jeg kaller dette en "rå" historie. Andre har trekantsex og sånt. Anonymkode: 28a46...e7f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #17 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva innebærer delvis trekant? Ble litt nysgjerrig på den. Hvem av dere 3 var den delvise? Anonymkode: 4199c...8f7 Jeg velger å tro at de har gravd opp et hode eller en rumpe som de hadde seg med. Det virker mest sannsynlig. Anonymkode: 28a46...e7f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #18 Skrevet 11. juli 2024 Det kan jo ikke være så vanskelig å ha sex på ferie selv om barn er med. Sørg alltid for eget rom til de voksne feks. Barna kan fint leke, se tv, dusje/bade (alt etter alder) eller gjøre ett eller annet imens. Bare å si man skal hvile litt. Er man nødt å bo tett så kan barna leke ute mens foreldrene hviler inne. Spar evt kjekke aktiviteter til etterpå slik det kan sies «hvis vi får hvile litt nå frem til kl 11 og dere leker ute så skal vi gå på tivoli etterpå». Enkelt og greit. Anonymkode: 94563...53f 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #19 Skrevet 12. juli 2024 Utedusj er tingen. Enten man er på hytte her hjemme eller i et hus i Spania. Når vi er ferdig med sol og bad for dagen, så skal alle gjennom dusjen omtrent til samme tid. Da sender vi barna inn for å dusje, og så tar konemor og jeg utedusjen... Anonymkode: 4199c...8f7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #20 Skrevet 12. juli 2024 Det er lett å finne tid og rom for sex. Med to barn har det gått kjempefint. Om morgenen med dem foran TV/nettbrett Om ettermiddagen med dem i badekaret sammen Tidlig om morgenen eller sent om kvelden i sengen I dusjen sammen Stille, liggende med han bak i sengen, selv om de er inn og ut av soverommet Og mye annet Anonymkode: 07867...0a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå