AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #1 Skrevet 9. juli 2024 Fått beskjed på Vipps om at jeg har blitt vippset penger, men ser ikke pengene. Tror jeg hadde overtrukket konto og var i minus og at kanskje pengene bare dekket det jeg gikk minus, men burde det ikke etter flere dager stå i kontoutskrift? Anonymkode: 0be57...24e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #2 Skrevet 9. juli 2024 Hvis noen overfører med bankkort og ikke fra konto så tar det vel noen dager.. så har det vært helg og. Men man får melding likevel. Anonymkode: 288cf...346
Mousj Skrevet 9. juli 2024 #3 Skrevet 9. juli 2024 Har du flere kontoer? Jeg har merket at vippsen her går inn på en konto jeg brukte i starten da vipps kom, siden folk vippser mot tlfnr og ikke banknr. Kan slette det inne på vipps, men har jo blitt sparekontoen min:) så gå inn på vipps og se om du har mer enn en konto liggende i registeret.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #4 Skrevet 9. juli 2024 Det er så enkelt som dette: vippser du fra bankkonto, kommer pengene inn på konto øyeblikkelig. Vippser du derimot fra kredittkort, tar det opptil flere dager. Anonymkode: 86641...04f 1
Granskudd Skrevet 9. juli 2024 #5 Skrevet 9. juli 2024 Og vipps har mot enkelte banker lagt inn en delay som gjør at det kan ta 10 - 15 minutter før du ser dem. Håper det ordnet seg 🙂
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #6 Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fått beskjed på Vipps om at jeg har blitt vippset penger, men ser ikke pengene. Tror jeg hadde overtrukket konto og var i minus og at kanskje pengene bare dekket det jeg gikk minus, men burde det ikke etter flere dager stå i kontoutskrift? Anonymkode: 0be57...24e Har vedkommende betalt med Vipps fra et kredittkort, så kan det ta opp til en uke før du får pengene overført. Både fått beskjed fra kundeservice hos Vipps og opplevd dette. Anonymkode: bf3a7...3d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå